Raskaaksi 2020

Voi ei Reggie :Heartpink Voimia nyt hurjasti pettymyksen käsittelyyn!

Ja muillekin, tsemppiä ja voimia pettymysten ja muiden kanssa painimiseen! Ja piinailijoille kanssa :smiley-angelic003:Heartpink

Heräsin päänsärkyyn ja päätin jälleen pistää testin koetukselle, olisko viiva vahvistunut. No nythän on vielä vaikeampaa saada uudelleen unen päästä kiinni! :smiley-angelic006
Miten voi olla, että jo kerran lapsettomuushoidoilla aikaansaatu tuo vajaa 6-vuotias, vuosia yritystä tuloksetta ja nyt yrittäminen tuottaa tulosta heti:nailbiting:
Jos vertaan elämäntilannetta nyt vs. Lapsettomuuden aikaan niin ero on kuin yöllä ja päivällä, kaikin puolin. Nyt yrittäminen ei vielä stressannut mutta aiemmin olin kyllä semmonen stressipallo ettei mitään rajaa :facepalm:

mutta, kai tätä testiä on jo uskottava. Kp26, oletettu dpo 10.
Mahtavat viivat! Paljon onnea :Heartred

Ja muillekin, tsemppiä ja voimia pettymysten ja muiden kanssa painimiseen! Ja piinailijoille kanssa :smiley-angelic003:Heartpink

Heräsin päänsärkyyn ja päätin jälleen pistää testin koetukselle, olisko viiva vahvistunut. No nythän on vielä vaikeampaa saada uudelleen unen päästä kiinni! :smiley-angelic006
Miten voi olla, että jo kerran lapsettomuushoidoilla aikaansaatu tuo vajaa 6-vuotias, vuosia yritystä tuloksetta ja nyt yrittäminen tuottaa tulosta heti:nailbiting:
Jos vertaan elämäntilannetta nyt vs. Lapsettomuuden aikaan niin ero on kuin yöllä ja päivällä, kaikin puolin. Nyt yrittäminen ei vielä stressannut mutta aiemmin olin kyllä semmonen stressipallo ettei mitään rajaa :facepalm:

Ihanaa ja upeaa, että näin hienoja asioita tapahtuu! Nyt rutkasti onnea ja vauvaliimaa.

:happy093:Heartbigred

Tosi ristiriitaistahan tuo on ja kaikki ajatukset varmaan sekaisin päässä. Tänään juuri miehen kanssa keskusteltiin lapsiasiasta ja mies mietti kuinka paljon lisää vastuuta toinen lapsi tuo. Toki hänkin haluaa ainakin toisen lapsen. Olin ihan itsekin yllättynyt kuinka järkkymätön olin, kun sanoin että minun lapsiluku ei ole ainakaan tässä. Yleensä olen hyvin lauhkea ja myötäilevä, mutta tässä en anna periksi.

Vaikka rakastan miestäni ylipaljon, ei hänkään voi varastaa minulta haavetta toisesta ja kolmannesta lapsesta. Se oman lapsen kaipuu voi olla niin suurta, että mikään ei mene edelle. Vaikka totaalisen rikki olisin, koska juuri hänen kanssaan tahdon olla aina. Suru siitä, että en saisi enempää lapsia kestäisi silti todennäköisesti pidempään - loppuelämän. Siksi ymmärrän eromietteet. Tunteet on pakko käsitellä ja tehdä valintoja, jotka tuntuvat itsestä parhailta. Johonkin on vedettävä raja, muuten jää helposti oma elämä elämättä ja haaveet täyttämättä. Jos et ole satavarma onko hän se valittusi, niin nyt mieti tarkkaan. Tämä on elämäsi yksi isoista risteyksistä.

Onko muuten niin, että hoitoja ei saa enää lisää, jos parilla on jo kaksi yhteistä lasta?

Joo ei, julkisella ei saa enää hoitoja kun jos parilla on kaksi yhteistä lasta. (Näin siis ainakin HUS alueella) Ja tätä mä oon murehtinut ihan hirveesti, ei ole rahkeita lähteä makselemaan monen tonnin hoitoja yksityiselle. Niin tässä lähinnä toivoo, että joku luomu ihme plussa tulisi joskus vielä.. :Heartred

Muokattu viimeksi:

Vaude! Ihanat kaksi viivaa siellä pojottaa jo dpo10! Onnea paljon ja vahvistumista! :happy::love017 Tulisipa pian itsellekin!

Nyt viimeistään uskon että positiivinen on positiivinen; yrjöäminen näköjään alkoi jo nyt :wacky: Esikoisesta alkoi röyhtäyttely samoin kuin nyt mutta oksentelu vasta 6+2 ja kestikin sinne jonnekin viikolle 24. :facepalm:
Täällä mies on ihan sekaisin ja hyvä ettei mua kuplamuoviin kääri.:hilarious:
Tää on ihan uskomatonta:woot:

Nyt kaipaa äiti neuvoa.

Kyllä dpo tänään 10 tai 11 mutta koska vkl juhlia varten olin hätänen ja koska olo on ollut enemmänkuin jotenkin raskautunut niin tein eilen testiä.
Alavatsan kuukautismaisia polttoja muutaman päivän, jatkuva kylmyys, pissa hätä, välillä etova olo ja huimaus.
Tiedän myös kemialliset ym mahdollisuudet mutta...

Rsfu varhainen ja tavallinen myöhemmin päivällä ja sitten tottakai tänään aamulla toinen

Varhainen on enemmänkuin nega mutta sitten nuo Rsfu normaalit.
Tuleeko monille niistä haamut kun järkihän sanoo että tuossa varhaisessa olisi pitänyt näkyä

Olen vuosia sitten täälä ollut joten älkää kivittäkö kun laitan kahteen ketjuun en tiedä miten aktiivisia nykyään ovat.

Liitteet

• 1599891586659.jpg
    1599891586659.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 183
Nyt kaipaa äiti neuvoa.

Kyllä dpo tänään 10 tai 11 mutta koska vkl juhlia varten olin hätänen ja koska olo on ollut enemmänkuin jotenkin raskautunut niin tein eilen testiä.
Alavatsan kuukautismaisia polttoja muutaman päivän, jatkuva kylmyys, pissa hätä, välillä etova olo ja huimaus.

Rsfu varhainen ja tavallinen myöhemmin päivällä ja sitten tottakai tänään aamulla toinen

Tuleeko monille niistä haamut kun järkihän sanoo että tuossa varhaisessa olisi pitänyt näkyä

Olen vuosia sitten täälä ollut joten älkää kivittäkö kun laitan kahteen ketjuun en tiedä miten aktiivisia nykyään ovat.

Viivaa näkyy! :happy: Vahvistumista! :smiley-angelic003

Nyt kaipaa äiti neuvoa.

Viiva näkyy. Rfsu:n herkästä on nyt ollut paljon juttua, että kun muut testit näyttää positiivista niin siinä ei näy mitää.

Eli luottaisin Rfsun normaaliin punaiseen testiin. :happy:

Varovaiset onnittelut!

Joo ei, julkisella ei saa enää hoitoja kun jos parilla on kaksi yhteistä lasta. (Näin siis ainakin HUS alueella) Ja tätä mä oon murehtinut ihan hirveesti, ei ole rahkeita lähteä makselemaan monen tonnin hoitoja yksityiselle. Niin tässä lähinnä toivoo, että joku luomu ihme plussa tulisi joskus vielä.. :Heartred

Huoh :sad001:Heartred Miksiköhän tuollainen raja pitää olla ylipäätään.. Eikö kolme olisi parempi..

Joitakin päiviä sitten joku kysyi, mitä pitäisi ajatella roskishaamusta. Tässä kopiotu pätkä Apteq - raskaustestin tuoteselosteesta. On muutenkin hyvin yksityiskohtainen ja selkeä seloste.

"Voidaanko tuloksia tulkita yli viiden
minuutin odotusajan jälkeen? Ei.
Testitulos on luettava viiden minuutin
kuluttua. Positiivisen tuloksen tulisi
säilyä muuttumattomana usean päivän
ajan. Sen sijaan negatiivinen tulos voi
muuttua virheellisesti positiiviseksi jo
muutamia minuutteja viiden minuutin
testausajan jälkeen. Väärinkäsitysten
välttämiseksi, kannattaa tulos lukea
viiden minuutin kuluttua ja sen jälkeen
hävittää testi kotitalousjätteiden
mukana."

Huoh :sad001:Heartred Miksiköhän tuollainen raja pitää olla ylipäätään.. Eikö kolme olisi parempi..

Tätä minä myös miettinyt, ja nyt kun kauheesti uutisoitu syntyvyyden laskusta. Niin miksi eivät voisi tuota rajaa nostaa tai poistaa..

Viiva näkyy. Rfsu:n herkästä on nyt ollut paljon juttua, että kun muut testit näyttää positiivista niin siinä ei näy mitää.

Eli luottaisin Rfsun normaaliin punaiseen testiin. :happy:

Varovaiset onnittelut!

Kiitos, itse ajattelin päässä että menee noissa testeissä juuri toisinpäin ja näen vaan ihan omiani varmasti:nailbiting: Nyt onkin sitten hämmennyksen sekava olo :oops:

Tätä minä myös miettinyt, ja nyt kun kauheesti uutisoitu syntyvyyden laskusta. Niin miksi eivät voisi tuota rajaa nostaa tai poistaa..

Niinpä! Ei muillakaan jotakin hoitoa saavilla taida maksukattoa tai rajattua hoitomäärää olla. Tietysti tavallaan hieman eri asia, mutta näin karkeasti sanottuna.

Hei pitkästä aikaan!

harmi reggien väärä plussa☹️
Ja onnea muille kellä tullut komeita viivoja toivotaan että pysyy matkassa❤️

on: pettymys viime kierrosta (yk1) oli todella kova ja pelko etten raskaudu on nostanut päätään. En ole edes halunnut ajatela asiaa enää. Toki talleteltiin kp 8 10 11 12 13 ja 15. Flo ennustu ovulaatiota kp14 jok valitettavasti jäi välistä, mutta toivotaan että nuo riittää. Vaikken ole edes halunnut ajatella asiaa koska en tahdo pettyä taas nega testiin... läheisetkin ovat kyselleet kosk hankimme lapsia ja suru on suuri kun ei heti tullut raskaaksi vaikka ymmärrän ettei ensimmäisestä kierrosta raskaaksi mitään taetta olekaan.

tsemppiä kaikille yritykseen ja piinailuun!❤️

Tammenterholla upee viiva jo dpo 10! :hello2Onnittelut :Heartred

Niiskutin2016 mäkin nään selkeesti viivan tuossa rfsu punaisessa testissä! Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista :Heartred

Oih, ihanaa! Plussiaja paljon, varovaiset onnittelut jokaiselle :Heartbigred täällä mies yrittää
olla mahdollisimman normaali ja minä höösään vieressä ettei pahentaisi jo muutenkin tukalaa oloa. Mutta kyl sillä voimia on helliäkin. En tiiä mistä se repii sen kaiken tahdonvoimansa mut en voi ku hattua nostaa ku ei muuta voi. :excited001:smiley-bounce012

Moikka :)

En oo ehtinyt töiltä kirjoittelemaan, enkä lukemaan teidän kuulumisia. Pahoitteluni tästä, aion kuitenkin nyt kahlata viestit läpi kun tänään vapaapäivä. Nyt ollaan niin korvessa möksäilemässä ettei ole oikein kenttää, joten toivon mukaan tämäkin viesti tulee läpi :hilarious:

Tän aamuinen 4h pidätys ja voi että on jännät paikat :nailbiting: ikinä en oo rfsun herkkään saanut mitään ylimääräistä, toiminut mulla siis ihan hyvin aina ja nyt näkyy toinen viiva, livenä ihan selkeästi, punertava joskin haalea vielä :hilarious:Mieskin näki. Kierto oli ihan mammuttipitkä, nyt kp 36 ja ovulaatio tapahtui normaalia myöhemmin, en saanut sitä edes tikulla kiinni ja ei ole tietoa mikä dpo, mut varmaan aika aikainen ehkä joku dpo 11 :playful:

Voisko tää olla, tuleeko meille vauva, kaiken tän paskan jälkeen?? :smiley-angelic001:sad010:rolleyes:

Niin ja vaikka jäisi yritykseksi vain, niin ainakin jotain tapahtuu. En aio pelätä keskenmenoa, se tulee jos niikseen on.

Liitteet

• IMG_20200912_101349.jpg
    IMG_20200912_101349.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 215

En oo ehtinyt töiltä kirjoittelemaan, enkä lukemaan teidän kuulumisia. Pahoitteluni tästä, aion kuitenkin nyt kahlata viestit läpi kun tänään vapaapäivä. Nyt ollaan niin korvessa möksäilemässä ettei ole oikein kenttää, joten toivon mukaan tämäkin viesti tulee läpi :hilarious:

Tän aamuinen 4h pidätys ja voi että on jännät paikat :nailbiting: ikinä en oo rfsun herkkään saanut mitään ylimääräistä, toiminut mulla siis ihan hyvin aina ja nyt näkyy toinen viiva, livenä ihan selkeästi, punertava joskin haalea vielä :hilarious:Mieskin näki. Kierto oli ihan mammuttipitkä, nyt kp 36 ja ovulaatio tapahtui normaalia myöhemmin, en saanut sitä edes tikulla kiinni ja ei ole tietoa mikä dpo, mut varmaan aika aikainen ehkä joku dpo 11 :playful:

Voisko tää olla, tuleeko meille vauva, kaiken tän paskan jälkeen?? :smiley-angelic001:sad010:rolleyes:

Niin ja vaikka jäisi yritykseksi vain, niin ainakin jotain tapahtuu. En aio pelätä keskenmenoa, se tulee jos niikseen on.

Näyttää siltä, varovaisesti onnittelen ❤️❤️

Selkeä viiva Zarar.
Mä itken, niin olen sulle plussaa toivonut.
Todella paljon onnea sulle ja vauvaliimaa että pikkunen tarraa tiukasti kiinni. :Heartbigred

Paljon onnea!

Takaisin