Jännittäviä haamuviivoja, tsemppiä LyytiManta ja muut!
Liityn taas seuraan kun mielenkiintoisemmat ajat alkavat: kp 14(/34 ja oireiden perusteella ovis 2-7 pv päästä.
Mä nyt kerron vähän itsestäni ja kierrostani, koska ois niin hauskaa kuulla teistä muistakin enemmän! Varmasti ootte jossain aiemmissa viesteissä kertoneet, mutta painuu unholaan / kymmenien viestisivujen taakse.
Vaikka meillä yrityskertoja ei oo montaa (yk1 km, yk2 ehkä kem kun tuli yksi outo plussa ja hyvin varhaiset hyvin runsaat menkat, nyt yk3), lopetin pillerit jo yli vuosi sitten ja ehdin tutustua kiertoon kun odotettiin lääkärin lupaa yrittää.
Ehkä pitkä yrityksen odotus aiheutti sen, että tässä on vähän suorittamisen makua mukana: vitamiinit, ruokavalio yms.
Tikutuksen aloitin kyllä vasta viime kierrossa, sitä ennen BBT riitti hyvin kun ei tarvinnut tietää ovista etukäteen.
Mulla usein ovisoireet (EW vv, vähitellen kovenevat oviskivut) alkaa jo 3-6pv ennen testiplussaa ja viikon ennen BBT nousua. Kohdunnapukka olis tarkka mutta hankalasti ronkittava mittari. Nyt siis oireita ollut kaksi päivää, eli jännän äärellä taas.
Ikää on jo 33, mutta naisesta johtuvat yleiset lapsettomuuden syyt suljettu pois viime vuoden lääkärikimarassa. Aika toiveikkaana etenen siis tässä(kin) kierrossa. Kromosomivirheet vain jännittävät - sellaisests kertoi varmaan oma varhainen km, ja 30v+ lähipiirissä on ollut useampi vaikea päätös.
Syyskuun plussapuhurista oon aivan varma! Onnekkaita talletteluja kaikille!
Ja joskus kun inspiraatio iskee, ois tosi kiinnostavaa kuulla teistä kaikista enemmän!