Mitäs niitä kiinnittymistä edesauttavia keinoja nyt olikaan?
Mäkin haluan tietää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä tilanne on Sinus Pilonidaliksen kanssa äitynyt niin pahaksi, että leikkaus varmaan edessä.
Mies katsoi, että onkaloita on enemmän kuin yksi ja en ole edes tajunnut kuinka paha tilanne on.
Täytyy maanantaina soittaa aikaa.
Toivottavasti ei yritykseen tule taukoa, kun tulee särkylääkkeet ja leikkaus.
Toi on kyllä inhottava vaiva, miehellä sama joten on tullut sitä kautta tutuksi. Tsemppiä!
Miten sun miehellä se hoidettiin? Oliko se fenolin ruiskutuksella vai jotenkin muuten?
Luin että uusiutumisriski on vain 8% fenolilla.
Täällä tilanne on Sinus Pilonidaliksen kanssa äitynyt niin pahaksi, että leikkaus varmaan edessä.
Mies katsoi, että onkaloita on enemmän kuin yksi ja en ole edes tajunnut kuinka paha tilanne on.
Nyt jokainen luteaalivaiheessa oleva nostaa jalat ylös ja ottaa lasin viiniä ja unohtaa kaikki turhuudet
Mitenhän naiset on raskautuneet joskus 1000-luvulla kun ei ollut internetin ihmeitä tukena?
Jos miettii liikaa jokaista liikettä niin eikös sekin lisää sitä stressiä?
Nyt jokainen luteaalivaiheessa oleva nostaa jalat ylös ja ottaa lasin viiniä ja unohtaa kaikki turhuudet
Hei onko kellään muulla käynyt noilla clearbluen kaksoishormoni-ovistesteillä niin, että tullut suoraan pysyvä hymy eikä ollenkaan vilkkuvaa? Mulle tuli tänään suoraan se pysyvä hymy Viime kierrossa tuli se vilkkuva 5 päivän ajan joten tää on tosi outoa. Nohh ei tässä sit muuta ku hommiin vaan Oviksen piti olla 2.9 eli vähän etuajassa näkyy olevan nyt. Aloitin kyllä geleet tästä kierrosta, joten liekö sillä vaikutusta.
Kiitos onnitteluista. Tänä aamuna tein uuden ja plussaa näytti edelleen siirryn pikkuhiljaa toukokuisiin, toivottavasti sinne saataisiin lisää keskustelijoita. Toivotaan tänne plussa-aaltoa ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille
Mitenhän naiset on raskautuneet joskus 1000-luvulla kun ei ollut internetin ihmeitä tukena?
Jos miettii liikaa jokaista liikettä niin eikös sekin lisää sitä stressiä?
Hei onko kellään muulla käynyt noilla clearbluen kaksoishormoni-ovistesteillä niin, että tullut suoraan pysyvä hymy eikä ollenkaan vilkkuvaa? Mulle tuli tänään suoraan se pysyvä hymy Viime kierrossa tuli se vilkkuva 5 päivän ajan joten tää on tosi outoa. Nohh ei tässä sit muuta ku hommiin vaan Oviksen piti olla 2.9 eli vähän etuajassa näkyy olevan nyt. Aloitin kyllä geleet tästä kierrosta, joten liekö sillä vaikutusta.
Niinhän sitä toivoisi, että voisi suhtautua kepeän huolettomasti yritykseen mutta mä en ainakaan vielä ole siinä vaiheessa. Ehkä jossain vaiheessa kyllästyn ja luovutan, mutta nyt mua auttaa henkisesti, että koen itse tekeväni jotain asian eteen. Vaikka ne keinot saattaakin olla turhia ja hömppää.
Itse pystyin esikoisen kohdalla ottaman suhteellisen iisisti vasta kun yritystä oli takana n. 2 vuotta. Ja alkionsiirtojakin tehty jo useampi tuloksetta. Siinä vaiheessa en enää jaksanut joka kuukausi jännittää samalla tavalla onnistuiko tällä kertaa. Jotenkin se on vaan niin paljon helpompi sanoa, että rentoudu ja yritä miettiä muuta, kuin käytännössä toteuttaa.
Komppaan! Mulla oli kemiallinen maaliskuussa, kun oli kova stressi ja juuri päättyneessä kierrossa ehdin saada haalean plussan, joka muuttui kuitenkin negaksi. Ja jälleen kova stressi.Mahdollisimman vähän stressiä, rajujen urheilusuoritusten jättäminen vähemmälle (mieluummin lenkkeilyä ja muuta kevyttä liikuntaa), ravinto kohdilleen, unesta huolehtiminen ja vielä kerran mainitsen että mahdollisimman vähän stressiä
Mulla on kyllä sen verran ollu kortisolia kropassa tässä luteaalivaiheessa, että siittiöt on uinu henkensä edestä karkuun. kp34/36 dpo11 ja tänään hätätestattu nega.