Kuulostaa tutulta, mä lisäksi unohtelen esim nimiä, syntymäaikoja, töissä miettiä että öö mistä napista sain jonkun asian vaikka olin sen just tehny. Pyykkien nosto narulle tms väsyttää. oon nyt rautatablettikuurilla. Syön rauta+C+foolihappo- tabletteja. Seurailen muuttuuko tilanne, koska täällä tämmöset "pikkujutut" on lääkärien mukaan trendisairauksia.. kuten kuulemma kilpirauhasen vajaatoiminta muutama vuos sitten oli. Toinen vaihtoehto noille oireille on masennus, joka on sitte epämieluisampi.. masennuslääkkeitä tuntuu taas saavan liian helposti ja haluan olla varma missä se vika on, ennenkuin mihinkään isompaan ryhdyn. Varastoraudoissa on se gagga juttu, että osalla ei lisät imeydy tarpeeksi tehokkaasti, jollon ne varastoarvot ei nouse ja kroppa käyttää sieltä, kun normaalisti ihmisen pitäis saada tarvittava määrä ruuasta jne, jottei varastot hupenis. Suoraan suoneen toinen vaihtoehto, on muute yksityisellä hintava keissi
aika jämynä saa olla julkisella, mutta mä kirjotan aina listan mitä oireita on ja annan sen lääkärille, sillon se "kuuntelee" paremmin kun on muistilappu
tsemppiä, nuo olot on iha perseestä, toivottavasti raudasta ois apua