Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä oli joskus puhetta alhaisen ferritiinin vaikutuksesta raskauteen. Mulla oli synnytyksessä massiivinen verenvuoto, joten nyt tuli mieleen että meen mittauttaan mun ferritiinin. Voisko se aiheuttaa keskenmenoja/kemiallisia myös?
Mä oon käsittänyt jostain, että se voi mahdollisesti vaikuttaa kiinnittymisen - mutta ei kaikilla tietenkään. Yksilöllistä varmasti. :)
Mulla oli ne matalat ferrit mitkä sain nostettua kesäkuun kontrolliin normaaleiksi. Jälkikäteen oon miettinyt, ovatko mun kaksi yrityksen aikaista, tavallista paljon pidempää kiertoa (9/2019 ja 1/2020) voineet olla jonkinlaisia kiinnittymisyrityksiä, vaikka testit eivät silloin poseja näyttäneetkään. Nyt kun poseja olen sitten saanut, ovat nekin olleet haaleita - ehkä kiinnittymisyritys on mun kohdalla aiheuttanut sen verran laimeaa nousua hormoneissa tai se ei näkynyt pississä, ja testit ei siksi ehkä napanneet niitä?
Mahdollista toki on myös, että olivat muuten vaan sattumalta tavallista reilusti pidemmät kierrot, tai ovuloimattomia kiertoja. Eli täyttä spekulaatiota ja omaa jälkikäteistä mietintääni vain.
Voiko neuvolasta pyytää mittausta, vai mistä se pyydetään julkisella?
T.tyhmä
Mulla oli työterveyden kautta eka. Sit vaihdoin työpaikkaa, niin pyysin kontrollimittaukseen lähetteen terveyskeskuksesta. :)
Onko sulla ollut mitään väsymystä tai vastaavaa? Mä menin siis alunperin semmoisesta syystä mittauksiin.
Mitä, ihanaa! Onnea.Tiiättekö minkä tein kun tuli raskauskeijun lähetys
Tein kolme eri testiä eri merkkejä siis ja kaikissa viivat nyt öö dpo11
Mitä, ihanaa! Onnea.
Siis tulee voimattomuus melko nopeasti, eli jaksan touhuta jonkin aikaa mutta sitten loppuu puhti. Ei ollut tämmöistä ennen synnytystä.
Tiiättekö minkä tein kun tuli raskauskeijun lähetys
En voi uskoa tätä.. itkeny vessassa tunnin kun en voi ymmärtää. Ja tottakai mietin, että testasinko liian varhain kun menkkoihin 4 päivää että voiko tämä jäädä kemialliseksi.
Testit tein aamun toisesta pissasta alta tunnin pidätyksellä...
Oli pakko tehdä kun tuli testi lähetys, vaikka en aikonut
Täällä tosiaan alta 1h pidätys ja nyt on dpo11. En tiiä voiko jäädä vain kemialliseksi...
Ihanaa Jem! Toivottaan että on pysyvää laatua tämä plussa
Jem selkeet haamut jokaisessa, nyt vaan vahvistumista
Pingu: multa mitattiin ferritiini, kun kävin keskenmenojen vuoksi tk lääkärillä. Arvo oli 23 ja lääkärin mukaan hyvä, eikä pitäisi mihinkään vaikuttaa. Silti kaikkialla muualla lukee että alhaisen ferritiinin rajana pidetään 30, ja että sekin on silti kehno tulos. No oon nyt kuitenkin tuplannut rautamäärän ja ainakin yöuni on jo parissa viikossa älykellon mukaan parantunut voi olla ettei tk laita lähetettä ferritiinin mittaukseen kovin herkästi, tuntuu, että edelleen sitä pidetään jotenkin turhana vaikka tutkimukset osoittaa kaikkea muuta.
Tsemppiä!!!Ääääk, täällä aulassa odottelen vuoroani, pitäkää nyt kaikki sormet ja varpaat pystyssä et se hiton kierukka löytyy ja saadaan poies
Paljon onnea plussasta!Tiiättekö minkä tein kun tuli raskauskeijun lähetys
Onittelut kosinnasta!Tervetuloa uusille ja onnea taas ihanista plussista
Mun mies repäs ja meni eilen kosimaan!
Oli kuulemma suunnitellu odottavansa siihen hetkeen, ku tuun näyttämään positiivista testiä, mut ei sit malttanu odotella
Hienoa, hyvältä vaikuttaa!Kiitos vielä aamulla tulleista tsempeistä.
Saatan olla ehkä vähän hullu, mutta säästin aamupissiä kupissa pari tuntia siihen asti, että postiauto kävi laatikolla ja toi uuden digin. Ja nyt siihen piirtyi se toivomani 2-3 viikkoa (torstaina oli vielä 1-2 viikkoa). Nyt siis yritän vähän rauhoittua. Ensi viikon pe (6+5) varasin varhaisultran.