Raskaaksi 2020

Lääkäri sanoi, että pitäisi odottaa yhdet kuukautiset ennenkuin voi aloittaa yrittämisen uudestaan. Onkohan siihen muuta syytä, kuin että raskauden kesto on helpompi selvittää?
Ymmärsin sen ite niin, että ei ainakaan silloin olisi jäänyt mitään kohtuun. Kuukautiset puhdistaa sit uudestaan vielä limakalvot jne. Ja tiedän tapauksen, jossa km jälkeisessä raskaudessa (ei siis kk välissä) tiputtelua koko raskauden ajan ja päättyi sitten myöhäiseen km myös. Tämä case sai ainakin minut sen verran varovaiseksi, että halusin odottaa kk.
Mutta toisaalta sitten, kun soitin itse, ettei kuukautisia näy eikä kuulu. Niin sanottiin, ettei tarvikaan enää odottaa. Oli kyllä varmistettu mun tapauksessa hcg:n lasku verestä km jälkeen.

Tässä mun O testit eiliseltä ylempänä ja tältä päivältä alempana. Eilen näytti CB digi hymynaamaa ja kokeilin sen lisäks tuon jonkun apteekin puikon. Tänään piti kokeilla uusiksi kun haluan saada selvillä milloin testi haalenee.

Liitteet

• IMG-20200702-WA0002.jpeg
    IMG-20200702-WA0002.jpeg
    11.1 KB · Katsottu: 105
Olen testannut rfsu:lla ja pregcheckillä samaan aikaan. Pc tuli viivaa jo viikkoa ennen ovista, rfsu alkoi vasta päivää max. Kahta ennen plussaa ilmestymään. Pc:n kanssa oli jatkivasti sellainen olo että joko, mut ei. Rfsu taas vahvistui vasta kun oli ovis oikeasti lähellä.
Mutta mulla taas rfsu ei aina tullut kunnon ovisplussaa kuin pc:llä. Joskus kyllä.
Aahaa! Kiitos nopeasta vastauksesta! No ehkä toiki sit joo parempi ku vahvaa pitkää ja sit on et joko joko:hilarious: mäkin kyllä miettiny jos ens kierros sit kokeilis samaa aikaa kahta eri merkkiä. One stepeil sain elämäni ensimmäisen ja ainoan todistetun plussan

Kp 18 ja ovistesti näyttää tältä (tuo rfsu vihreä) vähän limoja ja masutuntemuksia välillä silti olisi. Onko noi rfsu jotenki paskoja?

Helmikuussa sain apteekin omaa ovistehtii näinki ”vahva”, vaikkei ovis ollu lähelläkää

Mä oon käyttänyt vain tuota rfsu:n ja tykkäsin siitä. Selkeä negatiivinen, ei mitään tulkinnan varaa. Ja positiivinen kans erittäin selkeä, alkoi muotoutumaan heti kun neste osui testiviivaan. Näkyi vahvasti ennenkuin se kontrolliviivaan kerkes. Voi olla että jos illalla tai huomenna tekee niin pärähtää plussa jo. Niin se mulla ainakin oli että selkeä nega ja kahtena seuraavana päivänä erittäin selkeä plussa ja sit taas selkeä nega.

Lisäänpäs tähän 5 tikkua tästä kierrosta rfsu:lla. Tuota haaleaa tulee ympäri kiertoa ja ei mitään kauhean erityistä vahvistumista tapahdu ennen o+

Liitteet

• 1593682505031510391664769797572.jpg
    1593682505031510391664769797572.jpg
    27.8 KB · Katsottu: 111
Lisäänpäs tähän 5 tikkua tästä kierrosta rfsu:lla. Tuota haaleaa tulee ympäri kiertoa ja ei mitään kauhean erityistä vahvistumista tapahdu ennen o+
Kiitoksia valaisevista kuvista ja viesteistä! Eli ovis antaa sitten vaan odotuttaa itseään jälleen kerran:dead:

Kp 18 ja ovistesti näyttää tältä (tuo rfsu vihreä) vähän limoja ja masutuntemuksia välillä silti olisi. Onko noi rfsu jotenki paskoja?

Helmikuussa sain apteekin omaa ovistehtii näinki ”vahva”, vaikkei ovis ollu lähelläkää

Ite tykkään noista rfsun testeistä ja näyttänyt kyllä

Ken on tehnyt Apteekki Raskaustesti Ultran dpo8-10? Testissä sanotaan et vois aikaisintaan 4 pv ennen oletettuja menkkoja tehä mut eri merkkien yhtä herkillä testeillä on että 6 pv ennen jo voi testaa.. :confused:

Verikokeet takana ja tulokset sain äsken, raskaana ollaan. :love7 nyt lisää jännättävää et kestäähän pieni mukana ja onhan oikeassa paikassa.

Ken on tehnyt Apteekki Raskaustesti Ultran dpo8-10? Testissä sanotaan et vois aikaisintaan 4 pv ennen oletettuja menkkoja tehä mut eri merkkien yhtä herkillä testeillä on että 6 pv ennen jo voi testaa.. :confused:

Mä niillä testasin ennen kk. Antaa sit toista viivaa aika räikeesti tai sit sit mun oli maanantai kappaleita.
Mutta koklaa :happy:

Onnea Tiuski :gen014:Heartred

Täällä dpo4 ja aika matelee. Onneks keksin ton ovistikkujen uittamisen nyt dpo-päivilläkin, niin on jotain puuhaa (töiden lisäksi) :laughing021

Tänään taas yhtä tummaa viivaa kun eilen.

Onnea Tiuski :gen014:Heartred

Täällä dpo4 ja aika matelee. Onneks keksin ton ovistikkujen uittamisen nyt dpo-päivilläkin, niin on jotain puuhaa (töiden lisäksi) :laughing021

Tänään taas yhtä tummaa viivaa kun eilen.

Mä luovuin tosta kun tulin vaan enemmin testiaddiktiksi :grin:grin:grin
Tosin testit käväsin ostamassa, mietin vaan et voiskohan se tärppi olla käynyt :smiley-angelic001
Mä niin uhosin äskettäin et testaan vasta dpo 12-14 mut malttaakohan sitä :hilarious:

Mä luovuin tosta kun tulin vaan enemmin testiaddiktiksi :grin:grin:grin
Tosin testit käväsin ostamassa, mietin vaan et voiskohan se tärppi olla käynyt :smiley-angelic001
Mä niin uhosin äskettäin et testaan vasta dpo 12-14 mut malttaakohan sitä :hilarious:

Voidaan tsempata toisiamme, että ei sorruta ennen noita päiviä. Samaa tahtia kun mennään :joyful:

Mulla oli! Limakalvo oli kiertoon nähden liian ohut ja lääkäri epäili, ettei se ehdi vahvistua tarpeeksi, jotta uusi raskaus ois mahdollinen tai se menisi hyvin alussa kesken. Kierto jäikin km jälkeen tosi lyhyeksi eli oikeassa oli. :nailbiting:

Tätä samaa mulle sanottiin. Että jos km jälkeen raskautuu ennen ekoja kuukautisia (eli ennen kuin limakalvo on palautunut), on mahdollista, ettei elimistö pysty raskautta hoitamaan ja se menee kesken. Mulle myös sanottiin, että kuukautiset ”siivoavat” limakalvon siistiksi keskenmenon jäljiltä.

Ai antaa viivaa ilman raskautta? o_O

Haamua ainakin.. Mä tänne jossain kohtaa laitoin kuvaa samaisista testistä. :bookworm: mutta toivottavasti sun viiva tulee olemaan muuta kuin mun:happy:

Edit. Taaaai tuli oikea haamu mutta oli kemiallinen:confused005

Muokattu viimeksi:
Takaisin