Raskaaksi 2020

Ihanaa onnea paljon plussista ja verikokeista! Itse en tiedä jos testaan tänään tai huomenna.. mulla on yleensä ollut et iltapäivällä hormonit koholla niin se on mulle hyvä testausaika mut nyt on usko plussaan niin huono et ei varmaan tuu toista viivaa. Ja jos ei niin koetan löytää toisen merkin kun täällä liki kaikkiin tulee joku ihme hailu viivanpaikka joka myös punertaa niin ei uskalla
 
Hei onko kenelläkään tietoa, onko olemassa lääkitystä jolla voisi kiinnittymistä tukea? Mulla on takana kolme varhaista keskenmenoa ja mietin, pystyisikö keskenmenoja välttämään jollakin lääkityksellä
 
Hei onko kenelläkään tietoa, onko olemassa lääkitystä jolla voisi kiinnittymistä tukea? Mulla on takana kolme varhaista keskenmenoa ja mietin, pystyisikö keskenmenoja välttämään jollakin lääkityksellä
Hmm.. lapsettomuushoidoissa käytettiin ainakin Lugesteronia alkionsiirron jälkeen tukemaan raskauden alkamista ja mulla käytettiin varmuudeksi pidempään kun oli pari keskenmenoa alla.
 
Hmm.. lapsettomuushoidoissa käytettiin ainakin Lugesteronia alkionsiirron jälkeen tukemaan raskauden alkamista ja mulla käytettiin varmuudeksi pidempään kun oli pari keskenmenoa alla.
Kiitos! Huomenna mulla lääkäriaika ja ajattelin ottaa asian puheeksi, toivottavasti tk lääkäri olisi jollain tasolla edes tietoinen eri mahdollisuuksista. Pelottaa että mun vaan käsketään yrittämään, enkä mitään apua saa....
 
Täällä en meinais jaksaa odottaa.. Miksi, oi miksi mä taas ootan tätä testausta kun joulupukkia :hilarious: sit petyn karvaasti kun menkat alkaa tai testi täys nega :facepalm::grin

Ei oo tiputellut kuitenkaan vielä :wideyed:
Riipaisevaa aikaa tää oottelu :stop:
Oireita ei kyllä kauheesti nyt tunnu olevan, kaikki katos vissiin jonnekin :hilarious:

Ei tee hyvää mulle notkua päivät pitkät foorumilla ja tarkkailla oireita kaikki päivät, kun mies töissä :grin tarttee hankkii varmaan itekin tähän lomailuun nyt jotain ryhtiä, vaikka kämpän siivousta jos ei muuta :playful:
 
Miten nopeasti teidän lämmöt on laskeneet kk alettua :bookworm: Edit. Edelleen lämmöt huitelee 37
Mä tosiaan koitan lueskella kemiaalisesta raskaudesta jotakin, koska haamuja saan rtestiin.. :sorry:
 
Muokattu viimeksi:
Miten nopeasti teidän lämmöt on laskeneet kk alettua :bookworm:
Mä tosiaan koitan lueskella kemiaalisesta raskaudesta jotakin, koska haamuja saan rtestiin.. :sorry:

Laskenee kai jo ennen virallisen vuodon alkua. Viime kuun kemiallisessa alkoi tiputtelemalla vuoto ja lämmöt laski jälkijunassa. Pysyi siis korkealla vielä vuodon alettuakin, kunnes sitten laskivat vuodon jatkuessa. Testit haamuili sitten vielä vuodon jälkeenkin muutamana päivänä, kunnes nega.

Normaalisti tiedän aamulämmön laskusta, että jahas, huomenna alkaa vuoto.
 
Laskenee kai jo ennen virallisen vuodon alkua. Viime kuun kemiallisessa alkoi tiputtelemalla vuoto ja lämmöt laski jälkijunassa. Pysyi siis korkealla vielä vuodon alettuakin, kunnes sitten laskivat vuodon jatkuessa. Testit haamuili sitten vielä vuodon jälkeenkin muutamana päivänä, kunnes nega.

Normaalisti tiedän aamulämmön laskusta, että jahas, huomenna alkaa vuoto.

Tonni: mikä kierron tilanne sulla olikaan? Onko tiputtelut pysyneet poissa?
Ite täällä oottelen joko kohta taas alkaa...:happy3
 
Laskenee kai jo ennen virallisen vuodon alkua. Viime kuun kemiallisessa alkoi tiputtelemalla vuoto ja lämmöt laski jälkijunassa. Pysyi siis korkealla vielä vuodon alettuakin, kunnes sitten laskivat vuodon jatkuessa. Testit haamuili sitten vielä vuodon jälkeenkin muutamana päivänä, kunnes nega.

Normaalisti tiedän aamulämmön laskusta, että jahas, huomenna alkaa vuoto.

Kiitos tästä! :happy: tosiaan lämmöt edelleen sen 37 ja ne ei oo laskenutkaan. Vv mukana tota verta tulee vähän ettei siteeseen saakka tule. Siksi odottaisi kun että kunnolla alkaisi vuotamaan.
 
Kappas. Tein aamulla sen todella olemattoman testin ja nyt tein puoli tuntia sitten uudestaa niin tuli aika erilainen viiva. Eli kannattaa nyt vissiin tiuhaan tehdä:facepalm: vai onko sillä kellonajalla näissä oikeesti niin iso väli?
 

Liitteet

  • 123E0FC5-6A4E-48A5-BAFA-583EB78AA347.jpeg
    123E0FC5-6A4E-48A5-BAFA-583EB78AA347.jpeg
    19.3 KB · Katsottu: 99
  • 851ED786-6093-47CF-82E1-43460A20DBC5.jpeg
    851ED786-6093-47CF-82E1-43460A20DBC5.jpeg
    16.1 KB · Katsottu: 106
Miten nopeasti teidän lämmöt on laskeneet kk alettua :bookworm: Edit. Edelleen lämmöt huitelee 37
Mä tosiaan koitan lueskella kemiaalisesta raskaudesta jotakin, koska haamuja saan rtestiin.. :sorry:
Mulla oli viimeksi vielä kolmisen päivää koholla kuukautisten alettua, ennenkuin palautui alkukierron alhaisiin lämpötiloihin... mutta en osaa sanoa miks :confused005 tuli kyllä tiputtelua ennen varsinaisia menkkoja mitä ei aiemmin oo ollut eli oisko jotain koittanu sit tapahtua...
 
Tonni: mikä kierron tilanne sulla olikaan? Onko tiputtelut pysyneet poissa?
Ite täällä oottelen joko kohta taas alkaa...:happy3

Täällähän eletään glorious kp 19, ja alkanee olemaan ovulaatio "ihan siinä huulilla" jo :woot: Kumman aikaseen tässä kierrossa. Tämän tosin päättelen vain ja ainoastaan juuri toissapäivänä loppuneesta tiputtelusta ja alkaneesta limailusta. Saattaapa limailla useammankin päivän, ovistesti vielä suhteellisen haalea.

Itse pistäisin rahani likoomaan sunnuntai-maanantai oviksen puolesta :pompus:

Kiitos tästä! :happy: tosiaan lämmöt edelleen sen 37 ja ne ei oo laskenutkaan. Vv mukana tota verta tulee vähän ettei siteeseen saakka tule. Siksi odottaisi kun että kunnolla alkaisi vuotamaan.

Mielenkiintoista. Melkein veikkaisin, että sielä olisi joku kyydissä? Itse pistin lottokupongin sisään siis siinä vaiheessa kun tiputtelu ei alkanutkaan taas normaalisti 2-3 pv ennen menkkoja :shifty: Sitten haalean plussan jälkeen alkoikin ja täysin kivuttomana, ihme kyllä. Kyllähän ne kivut siitä starttasitvat sitten. Kaksi päivää verta ja klimppejä kuin häränkurkusta ja uuteen kiertoon.
 
Mulla laskee lämmöt yleensä ennen mutta esim toissakierrossa oli kp3 edelleen koholla.

Tänään heräsin että otsa oli kipeä ja siinä sitten myös räkää ihan julmettu määrä eikä mitään allergianuhaa toi ollut. Oli ikävä tunne. Ei muuta kuin rinnat kipeet aaltoillen ja sit vaan kuuma mut siihen nyt ihan varmasti vaikuttaa tää 40 helle ilman tuulen häivääkään... Että oireet hävisi täysin. Tosin tässä kierrossa en ole jaksanut syödä vitamiineja säännöllisesti vain thyroxin on menny joka aamu.

Ja tuosta et kellonaika on melko tärkeää joskus ovistestin ja myös raskaustestin kanssa varsinkin esim alkuraskaudessa kun mulla on iltaisin ovisplus yleensä tai päivällä ja samoin testit on reagoinut enemmän iltapäivällä kuin aamulla. Yksilöllinen juttu tuokin.

Nipistää välillä vasemmalle tonne alas ja vv kyl siihen malliin että kuivat päivät jäi pois mut lämmöt laski vähän joten blääh
 
Mulla laskee lämmöt yleensä ennen mutta esim toissakierrossa oli kp3 edelleen koholla.

Tänään heräsin että otsa oli kipeä ja siinä sitten myös räkää ihan julmettu määrä eikä mitään allergianuhaa toi ollut. Oli ikävä tunne. Ei muuta kuin rinnat kipeet aaltoillen ja sit vaan kuuma mut siihen nyt ihan varmasti vaikuttaa tää 40 helle ilman tuulen häivääkään... Että oireet hävisi täysin. Tosin tässä kierrossa en ole jaksanut syödä vitamiineja säännöllisesti vain thyroxin on menny joka aamu.

Ja tuosta et kellonaika on melko tärkeää joskus ovistestin ja myös raskaustestin kanssa varsinkin esim alkuraskaudessa kun mulla on iltaisin ovisplus yleensä tai päivällä ja samoin testit on reagoinut enemmän iltapäivällä kuin aamulla. Yksilöllinen juttu tuokin.

Nipistää välillä vasemmalle tonne alas ja vv kyl siihen malliin että kuivat päivät jäi pois mut lämmöt laski vähän joten blääh
Mulla nyt dpo8 ja kans repii ihan kunnolla vasemmalle alas, just nivusen yläpuolelle. Yleensä vasemmalle, mut välillä vähän myös oikealle ja lievempänä
 
Kappas. Tein aamulla sen todella olemattoman testin ja nyt tein puoli tuntia sitten uudestaa niin tuli aika erilainen viiva. Eli kannattaa nyt vissiin tiuhaan tehdä:facepalm: vai onko sillä kellonajalla näissä oikeesti niin iso väli?

Mä tein kaikki testit just nimenomaan tässä kahden aikoihin, pari aamuista oli mulla ihan olemattomia kans :happy:
 
Mulla nyt dpo8 ja kans repii ihan kunnolla vasemmalle alas, just nivusen yläpuolelle. Yleensä vasemmalle, mut välillä vähän myös oikealle ja lievempänä
Mulla on paineen tunne selkeä ja rinnat ihan kouristi. Jos nyt testi on ihan nega niin vaadin että pääsen pian gynelle ja saan selvyyden et oonko ylipäätään ovuloinut.. toivottavasti olisin, ei kai ne lämmöt ihan turhaan nouse kuitenkaan.... Toivottavasti nippailut enteilee hyvää! :wink

Jännä huomasin et ku pidin kättä jotenkin tos mahan päällä (kuin raskaana olevat joskus) niin semmonen pörinä käy. Ei siis suolipörinää vaan joku outo mitä en tunnista. Hauska kun oma keho toimii oudosti joka kierrossa ja "uusia" oireita bongaa.. no, mä toivon että jos oon raskaana niin saan tietää sen pian! Ja koska testaat?
 
Oudoin juttu tässä kierrossa on ollut et koko vasen jalka välillä jotenkin jumissa eli siis alaselän jumi joka sitten säteilee pitkin jalkaa ja tänään istuessa ihan kovaakin kipua ja jotenkin hellän tuntuinen tosta pakaran yläosasta. Pitäisi vissiin venytellä paremmin. Oon kyl huomannut et monesti jos oikea irrottaa niin oikea jalka kipuilee mut nyt ekaa kertaa vasen ja kummaa kipua. Toivottavasti vain lihasjumi
 
Takaisin
Top