Raskaaksi 2020

Onnea kaikille plussanneille :hello2

Täällä tänään kp45 eikä kuukautisia vieläkään. Rinnat on nyt neljättä päivää kipeänä ja vatsa ollut kolme päivää sekaisin. Flon mukaan kk myöhässä nyt 5 päivää.

Aamun r-testi kuvassa. Samaa viivanpaikkaa edelleen :banghead:

Liitteet

• IMG_20200624_082642.jpg
    IMG_20200624_082642.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 236
Onnea kaikille plussanneille :hello2

Täällä tänään kp45 eikä kuukautisia vieläkään. Rinnat on nyt neljättä päivää kipeänä ja vatsa ollut kolme päivää sekaisin. Flon mukaan kk myöhässä nyt 5 päivää.

Aamun r-testi kuvassa. Samaa viivanpaikkaa edelleen :banghead:

Tuo odottelu negatestien kanssa on kyllä inhottavaa. :sad001 Testasitko ovista, tai tiedätkö muuten, mikä dpo nyt on?

Mä nyt jään vielä roikkumaan tänne ja eiköhän tule lisää ihmisiä tälle vuodelle yrittämään ;)

Jääkö tänne kohta enää ketään kun kaikki siirtyy toisaalle :laughing002

Täällä kp12 ehkä, vähän hankala laskea, kun oli se keskenmeno. Ovistestit ruvennut selkeesti tummenemaan, toivottavasti ei km hirveesti kiertoa sotke ja se ovis oikeesti tulee. Ollaan talleteltu joka päivä ja mies alkaa pikkuhiljaa olla jo ihan loppu :laughing021 mua tää lisääntynyt seksin määrä ei haittaa tippaakaan, päinvastoin :love7
Minä ainakin jään, varmaan maailman tappiin asti :sorry: oon niin tottunut oleen aina se joka kattelee vierestä ne muiden plussat ja kulkee sen vaikeimman tien itse, et en osaa edes kuvitella, että me voitais oikeasti onnistua luomusti. Ja iänkin puolesta murehdin. Olen varma et vaikeuksien kautta mennään tämäkin rundi, vaikka yritänkin pitää positiivista mielialaa yllä.
Nimimerkillä viis vuotta kului ennenku esikoista sain pidellä sylissäni :Heartred

Pitääpäs tulla päivittämään nopeasti oma tilanne. Tiistaina o+ ja tallettelut, keskiviikkonakin o+, mutta ei sen "spesiaalimpaa" ainakaan huomannut (en toki kauhean tarkkaan seuraillut joten todennäköisesti olisin huomannut kivun jota ei voi olla huomaamatta) kuin sen, että tissit taas kipuilee. Jännä nähdä kuinka pitkään tällä kertaa kipuilee :joyful: Tänään ovistesti olikin jo nega, oisko se sitten dpo1? Vaikka enhän mä sillä tiedolla tavallaan mitään tee kun aion testata vasta kun menkat myöhästyy :hilarious:

Pitääpäs tulla päivittämään nopeasti oma tilanne. Tiistaina o+ ja tallettelut, keskiviikkonakin o+, mutta ei sen "spesiaalimpaa" ainakaan huomannut (en toki kauhean tarkkaan seuraillut joten todennäköisesti olisin huomannut kivun jota ei voi olla huomaamatta) kuin sen, että tissit taas kipuilee. Jännä nähdä kuinka pitkään tällä kertaa kipuilee :joyful: Tänään ovistesti olikin jo nega, oisko se sitten dpo1? Vaikka enhän mä sillä tiedolla tavallaan mitään tee kun aion testata vasta kun menkat myöhästyy :hilarious:
Dpo0 tai 1

Meillä on ollut ajatus, että haluttaisiin toinen vauva ensi keväänä. Ei olla vielä varsinaisesti yritetty, mutta ei kyllä esteltykään. Menkkojen pitäisi alkaa tänään, tein aamulla raskaustestin. Ollut menkkajomotuksia vatsalla parina päivänä ihan niin kuin oli ennen ensimmäisen kanssa plussatessa. Muuten niitä ei ole nyt synnytyksen jälkeen oikein ollutkaan. Ajattelin selvänä negana, kunnes havahduin varmaankin siihen kuuluisaan viivanpaikkaan mitä en ole testeissä aiemmin bongannut. Herätti sellaista pientä toivoa siitä, että entä jos. Koskahan tässä uskaltas testata uudelleen, jos menkkoja ei kuulu? :oops: Jännittää kauheesti.

Mää jään kans, kun nyt sais tän hiton kierukan ees pois,niin pääsis aloittaa sen yrityksen edes :banghead:

Meillä mies antoi sen et kaksi vuotta jos ei kuulu niin mennään hoitoihin. Iso myönnytys ihmiseltä joka luuli että mulla käy vaan "vahinko" ja nyt on ymmärtänyt että ei vaan tuu mun kanssa niin helposti kuin aiemmin....

Nyt on tiedossa ulkomaan reissuja ja sit mietin tossa et ehditään naimisissa olemaan jonkun aikaa ennen hoitoja mikä on ihan kiva niin lapsen kansalaisuus ei ole sit ongelma...

Vaihdoin nimimerkin ja kuvan, ku hätäpäissäni aikasemmin keksin sen (tytsi22) :grin
Testasin one stepin herkällä aamulla (dpo10) ja ihan puhdas nega tuli :sorry: onhan tässä vielä aikaa, mutta usko horjuu tärppiin. Tää on vasta eka kierto, nii pitäs laittaa vaa jäitä hattuun :smiley-ashamed005

Onnea @Mooncake plussasta! Mikä dpo sulla olikaan meneillään? Sori, jos luki jo jossain :biggrin
Dpo 12 ja rfsulla ei vielä näkyny eilen tänään näky tolla pc:llä :)

Täällä kynnet odottaa huoltoa niin nipin ne pois ja sit suihkussa kokeilin kn jos se olisi laskenut niin ei yllä. En tiiä mihin se hävisi... Noh, oireetonta on nyt. Ei oo mitään hormonaalista oireilua muuta ku noi rinnat on hassut mut ei enää kipeät.

Maha on turvonnut muttei kipeä. Touhukkuutta riittää ja sit semmonen euforinen olo. Hassua.

Tuo odottelu negatestien kanssa on kyllä inhottavaa. :sad001 Testasitko ovista, tai tiedätkö muuten, mikä dpo nyt on?

En saanut ovista tikutettua, lopetin tikuttelun kp28. Kp30-32 oli tosiaan jomotuksia, joita silloin ajattelin alkaviksi kuukautisiksi, mutta näin jälkikäteen ajateltuna oli varmaan oviskipuja :bored: Myöhäinen ovis sopisi hyvin yhteen myöhästyneiden kuukautisten kanssa.

Nyt alkaa loma, joten työstressi vähenee. Toivottavasti se auttaisi myös vauvahaaveissa :smiley-angelic001

Ja joku täällä aikaisemmin oli huolissaan siitä, että plussaako kaikki ja häviää tältä foorumilta (mikä on siis toivottavaa laughing7). Mutta tällä hetkellä tuntuu, että itse ainakin tukevasti täällä :grin

Joo veikkaan kans, etten oo ihan hetkeen täältä katoamassa. :shy: Mutta toivottavasti joskus pääsisi laskettujen aikojen ryhmiin. :rolleyes:

Tsemppiä Citrus90, toivotaan, että kääntyisi vielä posiksi testi. :)

Täällä alkoi kierto uudestaan, nyt varustauduttu kunnon pinolla ovistestejä josko tulis bongattua sekin joskus:confused: onko nyt kp1 kun vuoto alkoi vai lasketaanko kp1 alkaneeksi jo tiistaina kun tuli paperiin rusehtavaa ja samoin ke myös.

Onnea plussanneille ja onnea meille yrittäville :smiley-angelic001

Okei! Onko ollu jotain normaalista poikkeavia oireita jotka ois vähän antanu merkkejä plussasta? :angelic:

Vv vuotoa ollu. Ei mitenkää runsasta mutta pistin sen merkille ku täällä siitä ollaa puhuttu :grin rinnat arat mutta ei mitenkään paljon jos niitä puristelee ni sit sieltä alhaalta. Ja sit ollu alavatsa nippailuja ja alaselkä jomotusta muutamana päivänä. Aika lieviä mutta silti ollu sellanen olo useampana päivänä että nyt tärppäs. Ja välillä niitä että ei varmaan oo voinu tärpätä mutta niitä ajatuksia ollu vähemmän. :bookworm:

Täällä alkoi kierto uudestaan, nyt varustauduttu kunnon pinolla ovistestejä josko tulis bongattua sekin joskus:confused: onko nyt kp1 kun vuoto alkoi vai lasketaanko kp1 alkaneeksi jo tiistaina kun tuli paperiin rusehtavaa ja samoin ke myös.

Onnea plussanneille ja onnea meille yrittäville :smiley-angelic001
Kp1 lasketaan vasta kunnon vuodosta, eli tästä päivästä :)

Onko kukaan lukenut semmosta kirjaa kuin projektina vauva? Onko lukemisen arvoinen?

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Takaisin