Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla CB early tänään aamulla eli dpo13 negaa, ensin tuli se värikertymä siihen mihin viiva tulisi ja jäikin ihan haamujen haamu mut kyl mä tulkitsen sen ihan negaksi..Dpo12 tänään, cb herkän testin tein.. 3 min jälkeen olin aivan varma että nään jonkinlaisen haamun esi-isän, mutta sitten kun 6min oli mennyt ni tuntui etten nää enää mitään.
Silmät taisi tehdä temppuja. No toivoa on niin kauan kuin menkat ei kurvaa paikalle
Nyt tällä viikolla tää odottelu on taas tuntunut vaikeammalta. Etova olo edelleen päivittäin jossain kohtaa ilmestyy paikalle, naama kukkii ja alavatsassa sellanen kevyt menkkamainen jomotus ollut jo pidempään...
Plussa tai AF sais nyt saapua et pääsen tästä piinasta
Jos raskaudut ja haluat jäädä sitten tuonne lasketun ajan ryhmiin keskustelemaan, niin salaiseen ryhmään piti muistaakseni olla nimimerkki? Korjatakaa joku, jos olen väärässä.Moikka,
ensin: tarvitseeko tänne kirjautua, jos haluaa aktiivisesti alkaa kirjoittelemaan tänne? :) nyt nimittäin tein vain väliaikaisen nimimerkin.
Haluan pysyä täysin ”anonyyminä” ettei käy sellainen tilanne, että täällä olisikin tuttuja.
lueskelin hiukan ketjua etukäteen. Monella jo yritys käynnissä, mutta moniko täällä vielä kuumeilee?
minulla ja miehelläni on ennestään poika, joka täyttää pian 3 vuotta. Ajatuksena meillä on poistaa ehkäisyni (hormonikierukka) heinäkuussa 2020. Minulla ja miehelläni jo kova toisen vauvan kuume vai miten tämän sanoisi fiksusti mutta ihan vielä emme halua aloittaa vauvan yrittämistä. Palasin vasta työelämään ja uuteen työpaikkaan sekä poikani aloitti päiväkotiuran, joten hetken jos vielä malttaisimme.
Jos raskaudut ja haluat jäädä sitten tuonne lasketun ajan ryhmiin keskustelemaan, niin salaiseen ryhmään piti muistaakseni olla nimimerkki? Korjatakaa joku, jos olen väärässä.
Tervetuloa silti kuumeilemaan, väliaikaisella tai pysyvällä nimimerkillä!
Provera tekee kohdun limakalvon paksummaksi jotta kuukautisten aikaan on mitä vuotaa pois, tällä testattiin myös kehon omaa estrogeeni tuotantoa, jos menkat alkaa kahden viikon sisällä kuurin jälkeen on estrogeenia tarpeeksi.Kiitos vastauksesta! Täytyy varmaan soitella sitten. Mulla ollut viimeiset 7 vuotta pillerit, jotka lopetin kesäkuussa. Sen jälkeen kierrot ollu 30, 32, 40, 17 (tuosta kierrosta plussa ja kemiallinen) ja nyt meneillään tätä kiertoa kp52. Oma aikaisempi kierto (ennen pillereitä) oli kyllä tosi epäsäännöllinen enkä sitä sillon kauheesti muistaakseni seuraillut.
SS 990 mielenkiintosta! Mikä vaikutus noilla on kiertoon tai raskautumiseen, noin niinku tiivistetysti?
Provera tekee kohdun limakalvon paksummaksi jotta kuukautisten aikaan on mitä vuotaa pois, tällä testattiin myös kehon omaa estrogeeni tuotantoa, jos menkat alkaa kahden viikon sisällä kuurin jälkeen on estrogeenia tarpeeksi.
Terolutit kiertopäiville 15-24 säännöllistää kuukautiskierron ja mikäli hedelmöitys tapahtuu ennen tuota kp 15 se myös tukee sitä alku raskautta, pitämällä sen limakalvon paksumpana.
Tosin tuota proveraa kerkesin syödä 6/10 kun alko jo vuoto, mut ilmeisesti endometrioosi reagoi mulla tuohon hormooniin
Kyl ne aika herkästi kirjoittaa ne kun esim loman ajaksi oli menkat tulossa nii siirsin keltarauhasvslmisteella aikoja sittenOkei! Noihan kuulostaa oikein hyödyllisiltä. Täytyy lueskella noista tarkemmin, kun ehtii.
Jotenkin on omasta tk:sta ja neuvolasta semmonen tunne, että ihan helpolla ei varmaankaan tommosia myönnä. Varsinkin kun yrittämistä vasta puoli vuotta takana. Mutta tietysti eipä sitä tiedä ellei selvitä.
Olikos täällä linjoilla muita, jotka odottelee vielä yritystä? Meillä yritys alkanee maaliskuussa ( hope so) ja en meinaa jaksaa _millään_ odottaa!!! Ääh oon kuumeillu (vasta) vuoden ja nyt ku alkaa olee lähellä ni en jaksais odottaa ees tätä paria kiertoa
eli ei mulla mitään asiaa, oli vaan pakko saada sanotuksi
Mamma vitskut aloitettu joulukuussa, gynellä käyty, verikokeissa käyty ja hammaslääkärissä käyty eli i’m so ready
Mut vitun mies kun vielä pihtaa siittiöitä
I feel you Toivottavasti päästään molemmat tositoimiin keväälläTäällä!
Kolmatta kuumeilen, olen jo vuoden päivät kuumeillut. "Vauva" on nyt 16kk. Aikaisintaan maaliskuussa alkais yritys - jos alkaa. Mulla ei ole vielä kierto käynnistynyt ja mies pihtaa täälläkin. Pitää mokoma sitä varmana ehkäisykeinona, ja niinhän se onkin kun täysillä pihtaa. Ei siis ole satasella kolmannelle lämmennyt vaikka nostaakin aiheen esille aina silloin tällöin.
Ei mullakaan mitään asiaa ollut. Käyn täällä tiuhaan lueskelemassa ja muita jännäämässä, ois kiva itsekin päästä jakamaan uutisia...