Raskaaksi 2020

Mäkään en juuri meikkiä käytä ja auringolta suojaan itseni 50 suojalla koska asun Espanjassa ihan Andalusian alueella niin ei oo Afrikka kaukana. Joten on pakko pitää iho kunnossa ja löysin ihanan kasvovoiteen jossa on natural aineet mutta suoja ja on todella sensitiiviselle iholle kuten mulla on herkkä iho joka helposti reagoi.

Nyt ihme kyllä ollut todella sileä iho muutenkin että ihan yllätti. Varmaan ku käy suihkussa hyvässä vedessä eikä homeasunnossa jossa ihottuma vaivasi. Nyt huulten krooninen rohtuminen alkanut myös hellittää enkä käytä huulirasvaa kuin harvoin

Mitähän nyt oikein tapahtuu? Kp 23/27 ja valkovuodon seassa on vähän verta. Äää toivottavasti ei oo menkat! Onko teillä kellään tullut alkuraskaudessa näillä päivillä vuotoa vai heitänkö kirveen kaivoon? :smiley-angry017

Mitähän nyt oikein tapahtuu? Kp 23/27 ja valkovuodon seassa on vähän verta. Äää toivottavasti ei oo menkat! Onko teillä kellään tullut alkuraskaudessa näillä päivillä vuotoa vai heitänkö kirveen kaivoon? :smiley-angry017
Hyvällä tuurilla voi olla ns kiinnittymisvuotoa, jos on vähäistä. Itsekin sitä ensin epäilin, mutta omalla kohdalla se olikin ensimmäiset luomumenkat pillereiden lopetuksen jälkeen. Olivat siis tosi ajoissa kun itselläkin kp23 oli menossa. Toivotaan parasta siis ettei vuoto lisäänny ja on juurikin tuota kiinnittymistä

Mä ostin äsken maca-jauhetta, kun oon jostain lukenut että se voisi auttaa raskaaksi tulemisessa. :bookworm: Mies ei oikein ole yhtä innostunut tuosta, vaikka yritin kyllä sanoa että hänenkin olisi sitä hyvä ottaa... :p nyt olis just tässä hyvää aikaa buustata hedelmällisyyttä, kun ovis on öbaut 17.päivä:smiley-bounce013

Täällä tuli yhtäkkiä alavatsa kramppeja. Dpo2, joten en usko että voi olla raskauteen liittyvää...
Onko muilla krampannut näihin aikoihin? :happy:
Mistä vois johtua?
Mulla ei kramppaile, mutta juilii alavatsalla/nivusissa... samoin pientä etovaa oloa on, niin oli viime kierronkin tässä vaiheessa. En kyllä tiedä miksi.

Mul iski migreenikohtsuksen oireet ja oli kyllä kunnon kipu, otin lääkkeen ja nukuin päikyt. Sitten heräsin ja touhuilin ynnä muuta ja edelleen särkee päätä. Alavatsaa vihloo välillä kuin tuossa jokin aika sitten ja turvottaa nyt. Navan kohdalta taas nippasi (alempana kuitenkin) ja tissit kipeet. Onneksi iho on kunnossa ja hiukset vaikka nekin ihmeen syystä jotenkin huonokuntoisen näköiset. Millään ei mitään jaksa, suihkuun menoa suunnitellut jo nyt tunnin mutta jumitan koko ajan ku unohdan mitä mistäkin oon hakemassa (liivit kuivurista ku ne on ainoat sopivat nyt ja unohdin ja kävin siellä kolme kertaa ennen kuin muistin) ja muitakin unohtui kunnes lopulta luovutin ja istahdin alas. Ehkä tää stressi pikkuhiljaa laukeaa nyt ku oksetti ja mä oon laiskotellut loppupäivän duunin jälkeen.

Onpa nyt oireikasta. Mun kaveri mietti tos mun kanssa et ehkä mulla stressi siirsi ovista ja se solu puhkesi vaan ja sit nyt on kovat oireet ku oviksen aikana mä oireilen yleensä eniten ja on kuin raskausoireita. Näitä ennen menkkoja oireita kun kyl monesti on joten ehkä vaan kovempi vuoto tulossa. Oon pannut merkille et ku vuoto on pienempi niin ei oo niin paljon oireita ja kun on kovempi vuoto niin oireilu on isompaa. Jätin kyl tamponit ostamatta vaikka tarvitsisi mut ostan ku jos vuoto nyt alkais. On mulla aina jemmassa siteitä...

Jesbe! Täällä kans menkkojen odottelu meneillään. Turhauttavaa. :dead: Kp37 ja kävin ostamassa lisää raskaustestejä, negatiivinen oli. Teen vielä huomenna aamulla. Ärsyttävää kun viime kierto oli niin esimerkillinen, jopa normaalin mittainen niin nyt taitaa mennä taas to-del-la pitkäksi :facepalm:

Toisaalta oon kyl vaan että katse kohti yk2. Kuhan ne menkat vaan alkais...

Mulla ei kramppaile, mutta juilii alavatsalla/nivusissa... samoin pientä etovaa oloa on, niin oli viime kierronkin tässä vaiheessa. En kyllä tiedä miksi.
Mul oviksen aikana oksettaa. Ja nyt juilii nivusissa, jopa ihan haaroihin sattuu ja sit reisiä pakottaa mikä on merkki menkoista mulla mut selkä ei oo vielä kipeä siis alaselkä

Jesbe! Täällä kans menkkojen odottelu meneillään. Turhauttavaa. :dead: Kp37 ja kävin ostamassa lisää raskaustestejä, negatiivinen oli. Teen vielä huomenna aamulla. Ärsyttävää kun viime kierto oli niin esimerkillinen, jopa normaalin mittainen niin nyt taitaa mennä taas to-del-la pitkäksi :facepalm:

Eikö oo turhauttavaa! Olo on kuin kuollut ja ku tietää et ku menkat tulee niin helpottaa. Mulla negaa ja sit koko ajan tuntuu et noniin nyt alkoi niin ei ku hurja läjä vv vaan.

Kärsisin mieluusti raskauden kaikki mahdolliset oireet kun se nyt joskus tulisi ja jatkuisi

Eikö oo turhauttavaa! Olo on kuin kuollut ja ku tietää et ku menkat tulee niin helpottaa. Mulla negaa ja sit koko ajan tuntuu et noniin nyt alkoi niin ei ku hurja läjä vv vaan.

Kärsisin mieluusti raskauden kaikki mahdolliset oireet kun se nyt joskus tulisi ja jatkuisi

vahva sama, mulla kans tuo vv runsaus :facepalm:. Ärsyttää vaan kun oli pillereiden lopetuksen jälkeen kaksi kiertoa yli 50 päivää, sitä en enää jaksais uudelleen. No eipä auta kuin ootella...

Nyt alko jänskättää kyllä oikein urakalla. Eilen mies tokaisi, että mun tissit on kasvanu yhtäkkiä ihan silmissä. Ja sitten mietin, että joo rintsikat kiristää. Mitenhän sitä malttaa odottaa perjantaihin asti, kun oon päättäny sillo vasta tehdä raskaustestin... :laughing002 Mitens te muut piinailijat, miten saatte ajan kulumaan? :)

Ei sitten mitenkään kulu aika! Testit tulossa eikä malttais piinailuilta odottaa :hilarious:

Ollut puuhakkaat päivät ja olinkin näköjään maanantaina lukenut viimeks. Sen jälkeen tullut 10sivua juttua teiltä :grin . Kun ei näitä omia lapsia oo tarpeeks, otin vielä lasten serkun tänne viikoks. Menoa neljän lapsen kanssa riittä laughing6. Ihanaa et aika kuluu nopeesti . Tää on kyllä tosi kiva ryhmä, tsemppaava ja kannustava.

Mulla ovis suunnilleen viikonpäästä keskiviikkona (10.6). Koitan ottaa mahdollisimman rennosti :rolleyes::p . Miehellä vielä työhuolia ja kiireitä, ni en tiedä miten ens viikko menee. Toisaalta eiköhän se paras stressin lievittäjä ole juuri se :wink .

Tälläset palstat on ihan parhaita kyl, ei toi mies jaksais kuunnella yhtään enempää vauvajuttuja :grin , tuntuu et naiset jaksaa kuumeissaan puhua näistä taukoomatta (näin ainakin itse koen:cool14) . Siks hyvä et tälläsiä ryhmiä on ja tänne voi tulla lukemaan ja kirjottelemaan kun haluaa :) .

Pikkis91 o+ 22.5. Testaan 5.6.
jelisa o+ 29.5. Testaan 13.6.
Maiconii o+ 29.5. Testailen enviikolla fiiliksen mukaan
Muumimuki o+ 30.5. Testaan ensi viikosta alkaen (8.6.)
Tonninseteli o+30.5. Testipäivä (jos selviän ilman tiputtelua...) on 14.6.
Pingviiniemo o+31.5 Testaan ensiviikon keskiviikosta alkaen. (10.6)
moana91 o+ 31.5. Yritän testata vasta sunnuntaina 14.6. :grin(14.6.)
move88 o+ 31.5. Yritän testata aikaisintaan 15.6. :rolleyes: (15.6.)
Chartreux o+ 31.5. Yritän testata aikaisintaan 15.6. :rolleyes:
Chard o+ 31.5. Yritän testailla aikaisintaan 11.6. :p
Mepe o+ 3.6. Testaan 17.6.
Reggie o+ 31.5. Testaan 12.6.
Tirrinen o+ 31.5 Testi aikaisintaan 10.6 jolloin menkkojen alkup.

Kiinnitysvuotoa? :)

ymmärrän!! Mulla tänään kp 45!!o_O:arghh:

Piinalista

move88 o+ 31.5. Yritän testata aikaisintaan 15.6. :rolleyes:(15.6.)

Mamiliksi o+ 25.5. Testaan vasta 15.6 kuten esikoisesta, jos menkat ei ala ensi viikolla! :hilarious:

Täällä ihan perusfiilistä. Eipä mitään erikoista oloa. Eipä viimeksikään ollut mitään. Ei vaan oo sellainen tärppi olo. No, luonto päättää miten on käynyt :happy: Huomaan edelleen turhautuvani nopeammin kuin ennen esikoista. Mistähän johtuu :hilarious: Sitten helpottaa, kun vaikka hakkaan tyynyä seinään. Iskin tohon listaan välejä, niin on helpompi lukea.

Piinalista

move88 o+ 31.5. Yritän testata aikaisintaan 15.6. :rolleyes:(15.6.)

Mamiliksi o+ 25.5. Testaan vasta 15.6 kuten esikoisesta, jos menkat ei ala ensi viikolla! :hilarious:

pimmi85 o+ 23.5. Testaan 7.6, jolloin menkat päivän myöhässä normikierron mukaan.

Takaisin