Raskaaksi 2020

Jesbe olitko nyt tehnyt mitään testiä?

Täällä pc puhdas nega joten eipä auta kuin odotella vuodon alkamista. Seuraavan kierron aion yrittää mennä rennommalla mielellä. Ovistestejä enää 2 jäljellä ja ne käytän sitten kun tuntuu että olisi ovis tulossa, mutta lisää en toistaiseksi ainakaan tilaa.
Tein eilen ja negaa negaa. Eli jos olisin raskaana niin varmaan näyttäisi jo mut ei oo anovulatorinen kierto ku muuten olis herkkään tullut se viivanpaikka. Noh katsotaan alkaako vai ei. Olisihan se eka kerta et periaatteessa tjot yk1 et nappaisi mikä yllättäisi minut kovin paljon. Mut mä en usko et ovis oli 15 päivää sitten jos ei menkat tänään tuu. Ihme kyllä ei oo niitä menkkamaisia jomoi tahi muuta. Tissit kipeet ja väsy olo....

Mulla on tänään ollut vähän huono olo ja edelleen tajuton väsymys, pitää ottaa nokoset ennenkun pitää tunnin päästä (kauhee) aktivoitua ihmisten ilmoille. Mulla on törkeet allergiaoireet, mutta mittasin huvikseni lämmöt eilen ja tänään. Eilen oli jotain 36.6 ja tänään liki 37,1! :wtf en oo kyllä kipee. :dontknow

Aivan ihana väri, olisipa itselläkin luonnostaan! Nimimerkillä tällä hetkellä henna väri muhii päässä..
Kiitos paljon.. meni kyl pitkään ennen kuin opin tykkäämään pisamistani ja punaisesta tukasta. Harmitti paljon ku kiusasi minua kaikin tavoin kun muilla oli se suomalainen väri mut täällä on kaikkien mielestä kiva väri ja paljon saanut kehuja kuinka "eksoottinen" olen heh. Toi kuva on ihan eilen otettu koiran kanssa ulkoillessa :)

Mulla tänään kp11. Eilen tuli yhtäkkiä ihan ovislimat ja siksi käytin tänään viimeisen ovistikkuni (ja ensimmäisen tässä kierrossa) ja siihen pamahti ovisplus. Olin odottanut sitä aikaisintaan kp14. Viime kierrossa ovisplus oli kp18, mutta maaliskuussa oli itse asiassa myös ovisplus kp11. Ihmeellisesti vaihtelee nämä kierrot. Ennen syksyn raskautta ja keskenmenoa, mulla oli hyvin säännöllinen 28 pv kierto.

Mutta ovisplus tuli tässä heti hyödynnettyä, kun innostuttiin miehen kanssa lounaan jälkeisille puuhailuilke äsken :rolleyes:. Lapset olivat sopivasti ulkona.

Aa kiitos ! Juu oon minä ja oma väri :wink on vain ruskea sävy alla ettei oo niin oranssi mut oon legit redhead :joyful:

Meinasin kans sanoa että ihana kesäinen punatukka kuva :rolleyes:
Mulla on kans aikalailla samanvärinen luonnollinen oma tukka, ehkä hitusen tummempi. Mut punertava. Tosin mulla ei pisamia tuu, iho on aika tumma, varsinkin kesällä. Mua luultu monesti ulkomaalaiseksi tai romani naiseksi, vaikka ihan perus suomalainen oon, mut sekä äitini että isäni puolelta tulee ruskettuvaa ihia, ja äitini puolelta punapigmenttiä.
En tosin oo muutamaan vuoteen pitänyt omaa väriä päässä, oon nii näiden shokkivärien lumouksissa ollut :grin nim. Vuoden jo pinkit hiukset, sitä ennen ollu keltaiset, punaiset, vaaleanpunaiset, siniset, liilat, oranssit, harmaat, vihreät, turkoosit.... Yms. Sekavärejä myös. :hilarious:

Ihan ku joulupukkia odottaisi, kun kyyläilen millon postiauto ajaa tosta meidän ohi.. Liuskojen odotus on pitkä:laughing025

Meinasin kans sanoa että ihana kesäinen punatukka kuva :rolleyes:
Mulla on kans aikalailla samanvärinen luonnollinen oma tukka, ehkä hitusen tummempi. Mut punertava. Tosin mulla ei pisamia tuu, iho on aika tumma, varsinkin kesällä. Mua luultu monesti ulkomaalaiseksi tai romani naiseksi, vaikka ihan perus suomalainen oon, mut sekä äitini että isäni puolelta tulee ruskettuvaa ihia, ja äitini puolelta punapigmenttiä.
En tosin oo muutamaan vuoteen pitänyt omaa väriä päässä, oon nii näiden shokkivärien lumouksissa ollut :grin nim. Vuoden jo pinkit hiukset, sitä ennen ollu keltaiset, punaiset, vaaleanpunaiset, siniset, liilat, oranssit, harmaat, vihreät, turkoosit.... Yms. Sekavärejä myös. :hilarious:
Joo mulla tulee pisamia mut myös rusketun koska mun vanhemmat on mustahiuksisia ja mua on luultu ku oli mustat pitkät hiukset niin puoliksi ulkomaalaiseksi ja jopa mustalaiseksi mutta mitäpä sillä väliä. Mutta tällä punaisella niin rusketun kyllä, tossa kuvassa oon valkoisempi vaikka onkin uusi kuva mutta on rusketus silti ja kivan semmonen "pronssin" sävyinen mulla tulee eli siinäkin huomaa sen punapigmentin ja pisamat sulautuu joukkoon eli ei semmonen irkkuvalkoinen johon pisamia joka puolelle vaan suht tumma... mieheni vieressä vaan oon ihan valkoinen ja sitä mä aina naurankin.

Mulla oli pinkit kauan aikaa kunnes päätin et oma väri ja toi on hyvä. Toki nyt olis kesäksi kiva laittaa semmonen vaalea roosa hiuksiin / lilahko mikä oli kerran ja sopi ihan älyttömän hyvin kuitenkin..... nyt into heräsi, kiitti Milalai ;)

En ehtiny lukemaan ihan kaikkia tähänastisia viestejä, mut ihanaa porukkaa täällä!

Itestäni vähän lisää: Mulla siis 2018 pikkukeskosena aikaisen vesienmenon takia syntyny poika. Täysin terve tapaus kaikesta huolimatta ja energiaa sillä on vaikka muille jakaa! Vaikeen raskauden ja synnytyksen ja keskola-ajan takia olin pitkään sitä mieltä, että yks lapsi riittää vallan mainiosti. Sit poika alko kasvaa ja vahvistu käsitys siitä, että kyllä se toinen nyt vaan on tehtävä. Esikoista yritettiin 3v, joten nyt on muutenkin aika tehdä toinen jos sellasen haluaa - mulla sektiossa löydettiin endometrioosikin, mikä tosiaan selittää osaltaan pitkän yritysajan. Toivon kovasti, että tää toinen tärppäis vähän nopeemmin, nyt ei oo niin kamalasti aikaa keskittyä kuumeiluunkaan kun on tää taapero ja paljon paljon muutakin meneillään :) Koitan silti yrittää parhaani mukaan pysyä kärryillä täällä!

Asun Tampereella, oon 25-vuotias ja tällä hetkellä työtön - käyn kuitenkin yrittäjyyskurssia ja opiskelen personal traineriks heti, kun siihen tulee sopiva aukko ja saan varmistuksen raha-asioista opiskeluaikana. Mies on yrittäjä nettimarkkinointipuolella. Mitähän muuta? Harrastan urheilua, mikä tais käydä jo ilmi uravalinnasta :hilarious: Rakastan vapaa-ajallani tehdä erilaisia some-videoita ja oon alottamassa vloginkin, kunhan mun tilaama rengasvalo saapuu. Rakastan tanssimista, tykkään kokata erilaisia juttuja, leipominen on ihan hauskaa ja oon tällanen kotirotta pääasiassa. No ehkä jos ois enemmän ystäviä (ja vähemmän korona-hässäkkää) niin tulis käytyä kotipihaa pidemmälläkin useemmin! Tykkään kyllä välillä käydä hyvällä porukalla esimerkiks terassilla, mutta tuntuu että ne sellaset jutut on jääny vähän nuoruuteen ja nyt aikuisena sitä on mielenkiinnonkohteet vähän toisenlaisia.

En ehtiny lukemaan ihan kaikkia tähänastisia viestejä, mut ihanaa porukkaa täällä!

Itestäni vähän lisää: Mulla siis 2018 pikkukeskosena aikaisen vesienmenon takia syntyny poika. Täysin terve tapaus kaikesta huolimatta ja energiaa sillä on vaikka muille jakaa! Vaikeen raskauden ja synnytyksen ja keskola-ajan takia olin pitkään sitä mieltä, että yks lapsi riittää vallan mainiosti. Sit poika alko kasvaa ja vahvistu käsitys siitä, että kyllä se toinen nyt vaan on tehtävä. Esikoista yritettiin 3v, joten nyt on muutenkin aika tehdä toinen jos sellasen haluaa - mulla sektiossa löydettiin endometrioosikin, mikä tosiaan selittää osaltaan pitkän yritysajan. Toivon kovasti, että tää toinen tärppäis vähän nopeemmin, nyt ei oo niin kamalasti aikaa keskittyä kuumeiluunkaan kun on tää taapero ja paljon paljon muutakin meneillään :) Koitan silti yrittää parhaani mukaan pysyä kärryillä täällä!

Asun Tampereella, oon 25-vuotias ja tällä hetkellä työtön - käyn kuitenkin yrittäjyyskurssia ja opiskelen personal traineriks heti, kun siihen tulee sopiva aukko ja saan varmistuksen raha-asioista opiskeluaikana. Mies on yrittäjä nettimarkkinointipuolella. Mitähän muuta? Harrastan urheilua, mikä tais käydä jo ilmi uravalinnasta :hilarious: Rakastan vapaa-ajallani tehdä erilaisia some-videoita ja oon alottamassa vloginkin, kunhan mun tilaama rengasvalo saapuu. Rakastan tanssimista, tykkään kokata erilaisia juttuja, leipominen on ihan hauskaa ja oon tällanen kotirotta pääasiassa. No ehkä jos ois enemmän ystäviä (ja vähemmän korona-hässäkkää) niin tulis käytyä kotipihaa pidemmälläkin useemmin! Tykkään kyllä välillä käydä hyvällä porukalla esimerkiks terassilla, mutta tuntuu että ne sellaset jutut on jääny vähän nuoruuteen ja nyt aikuisena sitä on mielenkiinnonkohteet vähän toisenlaisia.
Mä oon myös kova koti-ihminen ja mies on peruslatino eli koko ajan perheen kanssa yhteyksissä ja näkee heitä päivittäin... Mä kotona työskentelen ja siivoon ja kokkaan jne.. perus juttuja.. mulla ei vielä lasta ole mutta kkm ja km joten ainakin onnistunut raskautuun et toivon mukaan pian ollaan raskaana kaikki ;)

Mulla on nyt tämmöne suomi rusketus :hilarious: on vähän kans sellanen pronssinen, tuos kuvas varmaa nää mun housujen väri vähä jotenki luo lisä kontrastia tummuuteen :hilarious: piti rajata kuvaa aika rankasti ku esikoinen näkyi taustalla.
käytän aurinkorasvaa/aurinkööljyä ja silti tulee väriä, enkä pala.
Olis ollu mielenkiintoista nähä millanen olis 2vk kyproksen reissun jälkeen,mut kiitos koronan, nii se peruuntui. Vaikka Kypros ottaa suomalaisia juhannuksesta lähtien ilman korona testejä maahan. Mut silti oli vähän riskialtista lähtee juhannuksen jälkeen heti sinne, nii peruttiin reissu tältä kesää. Meidän porukassa kun oli riskiryhmäläisiä.

Nyt on ollu tänää hyvä fiilis. Ihan huomaa ku hormonit alkaa kohoamaan, nii päässä sellanne jännä olo :hilarious: lisäksi jännitys päällä taas, ja koko ajan tekee mieli olla miehen kimpussa :hilarious: :grin

Meillä on nyt taas joka toinen päivä tallettelut taktiikka. Tai ti&to ja sit varmasti pe, jos la on ovis, nii oon yleensä nii kipeä oviksen aikaa ettei pakolta pysty tekee mitään. Yritetään ottaa suht rennosti kuitenki. Ku mun plussat on tullut kierroissa jossa seksiä 2-3 päivää ennen ovista.

Liitteet

• IMG_20200603_152556.jpg
    IMG_20200603_152556.jpg
    25.8 KB · Katsottu: 208
Mulla on nyt tämmöne suomi rusketus :hilarious: on vähän kans sellanen pronssinen, tuos kuvas varmaa nää mun housujen väri vähä jotenki luo lisä kontrastia tummuuteen :hilarious: piti rajata kuvaa aika rankasti ku esikoinen näkyi taustalla.
käytän aurinkorasvaa/aurinkööljyä ja silti tulee väriä, enkä pala.
Olis ollu mielenkiintoista nähä millanen olis 2vk kyproksen reissun jälkeen,mut kiitos koronan, nii se peruuntui. Vaikka Kypros ottaa suomalaisia juhannuksesta lähtien ilman korona testejä maahan. Mut silti oli vähän riskialtista lähtee juhannuksen jälkeen heti sinne, nii peruttiin reissu tältä kesää. Meidän porukassa kun oli riskiryhmäläisiä.

Nyt on ollu tänää hyvä fiilis. Ihan huomaa ku hormonit alkaa kohoamaan, nii päässä sellanne jännä olo :hilarious: lisäksi jännitys päällä taas, ja koko ajan tekee mieli olla miehen kimpussa :hilarious: :grin

Meillä on nyt taas joka toinen päivä tallettelut taktiikka. Tai ti&to ja sit varmasti pe, jos la on ovis, nii oon yleensä nii kipeä oviksen aikaa ettei pakolta pysty tekee mitään. Yritetään ottaa suht rennosti kuitenki. Ku mun plussat on tullut kierroissa jossa seksiä 2-3 päivää ennen ovista.
Vau! Onpa kiva rusketus! :happy:
Mä palan auringossa poikkeuksetta, oli rasvaa tai ei. Meikkivoiteenkin pitää olla aina se vaalein mahdollinen.
Hiukset on nyt ruskeat, mutta oikea väri on maantienharmaa. Mä en tiedä onko mullakin hormonit koholla, mutta jostain syystä hirveän energinen ja hyvä olla. :grin

Vau! Onpa kiva rusketus! :happy:
Mä palan auringossa poikkeuksetta, oli rasvaa tai ei. Meikkivoiteenkin pitää olla aina se vaalein mahdollinen.
Hiukset on nyt ruskeat, mutta oikea väri on maantienharmaa. Mä en tiedä onko mullakin hormonit koholla, mutta jostain syystä hirveän energinen ja hyvä olla. :grin

Mulla sama ihmeen virkeä ja pirteä olo. Sit on janottaa (join tunnissa eilen litran ihan huomatta) ja kuuma on kans

Meitä virkkuja on monta nyt. Mulla on tosi energinen olo vaikka oon tosi väsyneen näköinen ja naama kiiltää kuten silloin kun odotin ja samoin silmät on jotenkin kipeän oloiset vaikken ole. Tietty stressi siirsi ovista ja ihan paska folli irtosi joka ei hedelmöittynyt ja nyt sitte oottelen et koskas menkat. Varmasti joku härö koska testit negaa ja se hymy oli sillon niin pitäisi jo näkyä testissä et turhaan ootan mitään plussaa enää. Menkat tulkoon niin pääsee pois oloista!

Jano on kanssa kyl koko koko ajan. Voi olla kuumuus mut ihmeen vähän käyn pissalla verrattuna siihen kuinka paljon juon. Tai siis pissattaa usein mutta tulee vain liru kerralla. Mikähän tää on? Ei oo vti ku niitä ollut vuoden sisään pari ja tää ei oo semmone, tuntui myös seksin aikana pari päivää sitten jonkinmoinen kipuilu ja jouduin kesken hommailun juoksemaan pissalle... hmmm

Mä en viitti ees laittaa tohon listaan :grinoon niin pihalla tästä kierrosta kun on hullun pitkä..Veikkaan et oli ovis oli 21.5 (kuva alla 20.5 ja tosta seuraavana päivänä oli vielä myös muistaakseni tumma viiva, ei oo kuvaa kännykässä..) .Sit lähti vaalenee ovistikku. Nyt taas tumma. Pitää ostaa kans niitä clear bluen hymynaama testejä!
Ton mukaan nyt olis dpo 12-13:wacky:

Liitteet

• 17B7EAD3-06B2-419D-A003-3CD40CB38D0C.jpeg
    17B7EAD3-06B2-419D-A003-3CD40CB38D0C.jpeg
    59.3 KB · Katsottu: 124
Muokattu viimeksi:
Täällä tuli yhtäkkiä alavatsa kramppeja. Dpo2, joten en usko että voi olla raskauteen liittyvää...
Onko muilla krampannut näihin aikoihin? :happy:
Mistä vois johtua?

Mä en myöskään yleensä rusketu helposti, oon tosi vaalee ja palan. Nyt viime kesänä jostain syystä tuli kuitenki tosi kaunis rusketus enkä palanu kertaakaan, vaikka olin esikoisen kanssa paljon ulkona! Nyt oon innostunu ihonhoidosta koska äitiys saa aikaan sellasen olon että tässähän alkaa vanheta, niin en aio aurinkoo varsinaisesti ees ottaa ja suojaudun mahdollisimman hyvin auringolta. Löysin sitä varten kasvoille maailman ihanimman asian: BB voide <3 spf 30 suojakerroin löytyy siitä ja sävyttää ihanasti samallan kun hoitaa ja kosteuttaa!

Täällä tuli yhtäkkiä alavatsa kramppeja. Dpo2, joten en usko että voi olla raskauteen liittyvää...
Onko muilla krampannut näihin aikoihin? :happy:
Mistä vois johtua?
Minulla oli just eilen pari kertaa kovat krampit. Ovis oli joko lauantaina tai sunnuntaina. Ei mitään tietoa mistä johtuu, mutta heti nousi toiveet korkeelle :smiley-ashamed008

Takaisin