Raskaaksi 2020

Mä aikanaan aloitin tikutuksen heti menkoista ja sit vaan testasin niin pitkään et tajusin millon se on. Nyt mulla ei ole testejä eli on sovittu että aamulämmöt mittaan ku se on kuitenkin vuosia mulla ollut rutiini. En osaa olla ilman. Tänään al edelleen koholla ja rinnat on niiin painavat. Hampaita harjatessa kävi kipeää, pakko hakea joku suuvesi ja soittaa hammaslääkäri aikaa..

Mulla on noita liuskoja aika monta, et jos tekee kerran päivässä, ni luulis tän kierron riittävän ainaki :grin
Vai pitääkö niitä tehä useempia päivässä? Niinku tyylii aamulla ja illalla?
Kerran päivässä on mulle ainakin ollut riittävästi. :happy:

Mulla on noita liuskoja aika monta, et jos tekee kerran päivässä, ni luulis tän kierron riittävän ainaki :grin
Vai pitääkö niitä tehä useempia päivässä? Niinku tyylii aamulla ja illalla?
Mä tein aamulla ja joskus kuuden aikaan niin huomasin et iltapäivällä tehty se plussa esim klo 16 jälkeen. Aamuisin mulla yleensä haaleampi vaikka illalla olisi tumma ja plussa seukki päivänä

Jos kerran päivässä tekee, niin ei siis ehdi mitenkään hymynaama mennä ohi, jos ovulaatio tapahtuu ihan normaalisti? :scratch
On tää yks taiteenala tämäki, yrittää raskautua :biggrin

Jos kerran päivässä tekee, niin ei siis ehdi mitenkään hymynaama mennä ohi, jos ovulaatio tapahtuu ihan normaalisti? :scratch
On tää yks taiteenala tämäki, yrittää raskautua :biggrin
Periaatteessa ei. Joillakin tietty voi se piikki tulla niin nopeasti ettei huomaa ehkäpä tikulla kuten mulla.. mua vähän harmittaa ku sovittu etten tikuta mutta ehkäpä mä totun. Oon niin tykännyt tietää et milloin se hymy tulee ja millon esim limat. Yksilöllinen asia kai tuokin

Periaatteessa ei. Joillakin tietty voi se piikki tulla niin nopeasti ettei huomaa ehkäpä tikulla kuten mulla.. mua vähän harmittaa ku sovittu etten tikuta mutta ehkäpä mä totun. Oon niin tykännyt tietää et milloin se hymy tulee ja millon esim limat. Yksilöllinen asia kai tuokin

Okei! Onhan toi jännää seurailla mitä kropassa tapahtuu ja oikeesti yhdistää oireet siihen tikulla näkyvään viivaan. Mut eiköhän se siitä, jos kuitenkin vähän osaat sanoa koska ovis tapahtuu.

Mä alan siis testailee kerran päivässä tyylii kp7 ja jos tästä kierrosta ei hymyä tuu, ni katotaan sit uusiks ens kierrossa :p

Mä oon yleensä alottanut tikuttamaan ovista kp 10 tai 11 ja kerran päivässä (aamulla) oon testin tehnyt.

Täällä on tänään odotetusti kp1, mikä on kerrankin vaan hyvä asia! :happy: Kierto oli 29 päivää eli ihan normaali. Kolmannet menkat keskenmenon jälkeen eli hyvin on kierto palautunut normaaliksi.

Mulla ne limat hävis kokonaan ja silloin maanantaina tuli se hymynaama. Siitä päättelin että ovis ois ollut tiistaina mutta nähtäväksi jää. Jospa nyt vajaan parin viikon päästä tulis plussa testiin niin kävis toisen kerran niin ettei menkkoja tulis synnytyksen jälkeen ennen uutta plussaa.

Ja juu mä olen sanonut asiakkaille tavatessani heitä nyt että mä en ole ihan heti lähdössä yhtään mihinkään. Sitähän mun ei tarvi kertoa heille tai edes töissä että mä kuumeilen. Jos nyt sattuis plussa tulemaan niin olisin ihan niin pitkään hiljaa että ei enää pystyis millään peittelemään.

Mä tein aamulla kuuden aikaan,mutta ei ollut niin vahva, ja vahveni päivää ja iltapäivää kohden. CB advance ei näyttäny hymyä lainkaan missään vaiheessa, mutta niillä liuskoilla tosiaan sain plussan. Varmaan ajan kanssa oppii sen oman parhaan mittauskohdan.

Hello smiley! :smiley-angelic003ah, eilinen rakastelu osui nappiin! Jos vielä tänään jaksetaan niin :smiley-angelic001

Liitteet

• IMG_20200529_103048.jpg
    IMG_20200529_103048.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 149
Mulla ne limat hävis kokonaan ja silloin maanantaina tuli se hymynaama. Siitä päättelin että ovis ois ollut tiistaina mutta nähtäväksi jää. Jospa nyt vajaan parin viikon päästä tulis plussa testiin niin kävis toisen kerran niin ettei menkkoja tulis synnytyksen jälkeen ennen uutta plussaa.

Ja juu mä olen sanonut asiakkaille tavatessani heitä nyt että mä en ole ihan heti lähdössä yhtään mihinkään. Sitähän mun ei tarvi kertoa heille tai edes töissä että mä kuumeilen. Jos nyt sattuis plussa tulemaan niin olisin ihan niin pitkään hiljaa että ei enää pystyis millään peittelemään.
En tiedä hoksasitko, mutta laitoin sulle yv :happy:

Olisi mielenkiintoista tietää, onko joku joskus muka tullut raskaaksi, vaikka ovulaatio on vasta muutaman päivän päässä?
Vähän tuntuu, että yläasteen ehkäisyvalistus on ihan kukkua.

Tähän vastauksena, että olen itse raskautunut 2 kertaa seksistä, jota oli 5 päivää ennen ovulaatiota. Toinen kerta ihan lääkärin toteama ovis. Meillä on suvussa näitä ns. superraskautujia (melkein kaikilla tärppää yk1 ja lapsia on 5-6) enemmänkin. Toki tulee myös paljon km, kun kohtu "hyväksyy" huonommatkin alkiot.

Mä nyt tikuttelin nää 2 ekaa kunnon kiertoa kun menkat vihdoin alkoi. Pillerit lopetin joulukuussa ja hormonit ihan sekaisin ja vasta huhtikuussa alkoi normaali kierto ja menkat. Maaliskuussa jätettiin kumit pois ja lupa tulla. Nyt vasta tosiaan nää 2 kiertoa tikutellut melkein menkoista kierron loppuun että näkee joko jotain tapahtuisi ja missä vaiheessa.

Liitteet

• 097F4C83-B6AF-4E04-A086-B4222EC71920.jpeg
    097F4C83-B6AF-4E04-A086-B4222EC71920.jpeg
    35.2 KB · Katsottu: 137
  • 018B5A3D-799C-40CE-8A37-236A220A3645.jpeg
    018B5A3D-799C-40CE-8A37-236A220A3645.jpeg
    21.8 KB · Katsottu: 121
Tähän vastauksena, että olen itse raskautunut 2 kertaa seksistä, jota oli 5 päivää ennen ovulaatiota. Toinen kerta ihan lääkärin toteama ovis. Meillä on suvussa näitä ns. superraskautujia (melkein kaikilla tärppää yk1 ja lapsia on 5-6) enemmänkin. Toki tulee myös paljon km, kun kohtu "hyväksyy" huonommatkin alkiot.

Kyllä se on mahdollista, ja lääketiede ei ainakaan vahvista mitään mitä ei oo tutkitusti todettu, eli mahdollista on. Tai näin mä uskon, mutta varmaan paremmat mahdollisuudet kuitenkin jos osuu lähemmin.

Floun käyttäjät: miksi se vaihtaa tuota ovulaatiopäivää? Eilen näytti että se on tänään, ja nyt kun merkkasin tonne ton positiivisen tuloksen se näyttää että se on huomenna? :scratch

Muokattu viimeksi:
Flown käyttäjät: miksi se vaihtaa tuota ovulaatiopäivää? Eilen näytti että se on tänään, ja nyt kun merkkasin tonne ton positiivisen tuloksen se näyttää että se on huomenna? :scratch
Se laskee sen juuri oikein. Jos testi tänään plussa, niin huomenna olisi ovis. Näin yleistettynä:grin toki joillakin se tapahtuu jo plussan kanssa samana päivänä, ja joillakin vasta myöhemmin.

Liityn noiden onestepien vastustajien joukkoon! Tänään tein Rfsu:n herkän testin ja tässä ei näy yhtään mitään mielestäni. Väkisin tihrustamalla näin haalean viivan mutta nyt alkaa näkyä viivoja siellä missä niitä ei ole... Menkkoja odotellessa siis! Nyt 3 päivää myöhässä
Sori kun pidän tätä omaa show'ta täällä:cat: mutta siis vuoto alkoi, eli eipä tärpännyt tällä kertaa, tuskin mitään kiinnittymisvuotoa on enää tässä vaiheessa. Noita onestepin liuskoja en käytä enää ikinä, ja ensi kuussa taidan alottaa testailun vasta jos menkat myöhästyy. Tsemppiä kaikille, mä liityn kans ovulaatiotestaajien kerhoon pian :happy7

Se laskee sen juuri oikein. Jos testi tänään plussa, niin huomenna olisi ovis. Näin yleistettynä:grin toki joillakin se tapahtuu jo plussan kanssa samana päivänä, ja joillakin vasta myöhemmin.

Mulla näytti eilenkin apteekin testi vahvaa viivaa, mutta tänään sitten vihdoin myös CB. Mulla oli plussamerkintä meinaan myös eilisellä :biggrin Ehkä mää laitan että plussa vasta tänään,kun molemmat testit niin näyttää. laughing6

No ainakaan nyt ei tarvi miettiä onko menkat päällä juhannuksena. Kiva jossain mökillä huussin ja kaivoveden varassa olla menkkojen kanssa. Se on tosi ärsyttävää, pari vuotta sitten juhannuksena alkoi vuoto ekan pistoshoitoisen ovulaatioinduktio hoitokierron jälkeen juuri pari päivää ennen juhannusta. :hungover:

Sori kun pidän tätä omaa show'ta täällä:cat: mutta siis vuoto alkoi, eli eipä tärpännyt tällä kertaa, tuskin mitään kiinnittymisvuotoa on enää tässä vaiheessa. Noita onestepin liuskoja en käytä enää ikinä, ja ensi kuussa taidan alottaa testailun vasta jos menkat myöhästyy. Tsemppiä kaikille, mä liityn kans ovulaatiotestaajien kerhoon pian :happy7
Onestepin herkät on kyllä ihan sieltä jostain nykyään! Mä sain menkkojenkin aikana niihin ihan törkeän viivanpaikan näkymään. Testasin ihan testimielessä :grin:shifty:

Pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon:)

Takaisin