Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei ole ollut kuin ekassa ja tokassa raskaudessa. Ja tissikipu/turvotus alkanut siinä dpo 10 paikkeilla. Missäs vaiheessa kierto olikaan menossa?Kävin eilen ostamassa kaarituettomat, saumattomat ja tunnottomat liivit. Liivit mitä normaalisti käytän, sallii pienen liikkumisen, joka on jo liikaa. Sporttiliivit taas vähän turhan napakoita koko ajan pidettäväksi. Öisin ei tosiaankaan voi nukkua ilman mitään, joka estää kaiken liikkeen rintojen kanssa. Normaalisti kotona oon päivisin ilman liivejä meloneista huolimatta, mutta nyt ei siihenkään pysty ainakaan koko päiväisesti. Miehellekin piti jo sanoa että ei saa koskea ennenkuin mä annan luvan tää on nyt jo viides päivä eikä loppua tunnu tulevan...
Onko muilla tullut tälläistä? Ehkäisyn loppuessa? Kierron jossain vaiheessa? Luin netistä kokemuksia, mutta siellä ei puhuttu juurikaan kestosta ja jos puhuttiin niin se oli vaan päivä ennen menkkoja tai päivä ennen ovista. Yksi poikkeava kokemus muusta luetusta oli viikko oviksen ja menkkojen välissä. Mulla on ollu ennen pillereitä myös rintojen arkuutta, mutta se on ollu kans se päivä ennen menkkoja ja siinä se. Tää on nyt siis jotain ihan uutta
Mulla ei ole ollut kuin ekassa ja tokassa raskaudessa. Ja tissikipu/turvotus alkanut siinä dpo 10 paikkeilla. Missäs vaiheessa kierto olikaan menossa?
Liityn noiden onestepien vastustajien joukkoon! Tänään tein Rfsu:n herkän testin ja tässä ei näy yhtään mitään mielestäni. Väkisin tihrustamalla näin haalean viivan mutta nyt alkaa näkyä viivoja siellä missä niitä ei ole... Menkkoja odotellessa siis! Nyt 3 päivää myöhässäVoih, mä sain noista testeistä ihan samanlaisia viivoja ja oon ehtiny innostua... Huomenna teen eri testin. Menkat kaks päivää myöhässä, lämpö ollut yli 37 jo 2 viikkoa, päänsärkyä, vatsasärkyjä, väsymystä, syke koholla ja rinnat arat... Jotenkin tuntuu että en voi noita oireita vaan kuvitella :arghh:
Ainiin joo, mulla huono muisti. Ehkäpä hormoni toiminta siellä heräilee pillereiden jälkeen kunnolla.Kierron vaiheesta en valitettavasti osaa sanoa yhtään mitään. Edellisistä menkoista ei ole apua sen laskemiseen ja mielialoistakaan en enää tiedä. Ne mielialat oli ehkä ainut kosketus kiertoon, mutta en kyllä ainakaan itse niitä enää tunnista. Ehkä jos mieheltä kysyisi, se tuntuu ne huomaavan. Ummetuskin on ollut kaverina jo muutamia päiviä, oon syönyt luumumarmeladia mitä löysin joulutorttujen jäljiltä kaapista helpottaakseni tilannetta mutta se taas kuten moni muu vaiva voi olla lähtöisin täysin korvien välistä. Mutta vaikka uskon että mieli on voimakas niin ei sillä tissejä kipeäksi saa vaikka monen muun paikan saa
Ainoat faktat mitä tiskiin voin lyödä on nämä: ovista testattu 4 päivänä, kaikki negaa. Edellispäivänä tehty raskaustesti, se oli nega ja menkat ei oo alkanut. Pillerit loppuivat 2 viikkoa sitten.
Tää on ollu kyllä yhtä vuoristorataa, ensin sitä miettii että mitään ei näy ei tunnu ja sit on yhtäkkiä niin kaikenlaista
//EDIT. voisin lisätä myös naaman kukkaan puhkeamisen, mutta voi olla että saan syyttää siitä itseäni. Toki tää on aika voimakasta verrattuna perus "nypin koska voin" session jälkeen. Kun ei vaan tiedä :arghh:
Voi kökkö. Mun mielestä sulla kuitenkin tuli aika vahvoja viivoja, en itse olisi ajatellut johtuvan testimerkistäLiityn noiden onestepien vastustajien joukkoon! Tänään tein Rfsu:n herkän testin ja tässä ei näy yhtään mitään mielestäni. Väkisin tihrustamalla näin haalean viivan mutta nyt alkaa näkyä viivoja siellä missä niitä ei ole... Menkkoja odotellessa siis! Nyt 3 päivää myöhässä
Mulla on ollut tissiturvotusta ja arkuutta molemmilla kerroilla e-pillereiden lopettamisen jälkeen. ja sen lisäksi raskautuessa joskus viikolta 4 alkaen.Kierron vaiheesta en valitettavasti osaa sanoa yhtään mitään. Edellisistä menkoista ei ole apua sen laskemiseen ja mielialoistakaan en enää tiedä. Ne mielialat oli ehkä ainut kosketus kiertoon, mutta en kyllä ainakaan itse niitä enää tunnista. Ehkä jos mieheltä kysyisi, se tuntuu ne huomaavan. Ummetuskin on ollut kaverina jo muutamia päiviä, oon syönyt luumumarmeladia mitä löysin joulutorttujen jäljiltä kaapista helpottaakseni tilannetta mutta se taas kuten moni muu vaiva voi olla lähtöisin täysin korvien välistä. Mutta vaikka uskon että mieli on voimakas niin ei sillä tissejä kipeäksi saa vaikka monen muun paikan saa
Ainoat faktat mitä tiskiin voin lyödä on nämä: ovista testattu 4 päivänä, kaikki negaa. Edellispäivänä tehty raskaustesti, se oli nega ja menkat ei oo alkanut. Pillerit loppuivat 2 viikkoa sitten.
Kuulostaa hyvin samalta! Täälläkin kp14 ja eilen ja tänään juilinut alamahalla ja hirvee pingotus ja turvotus sekä paine alamahalla. myöskin ovisliman tyyppistä tänään. Meillä oli kans sessio tiistaina ja varmaan tänään illalla sit seuraavan kerran. Jännitellään sitten parin viikon päästä yhessä jollen sit ole taas ihan väärin analysoinut ovista, kuten viimeksi mutta nyt oon mittaillut sentään lämpöjä jos niistä sais osviittaa, tänään oli ainakin edelleen jatkumona koko alkukierrolle 36,4.Täällä kp14 ja Flo tais osua oikeaan oviksen suhteen. Illalla tunsin oikealla puolella munasarjassa vihlontaa ja nyt on koko kohdun seutu ollut arka ja vatsaa taas turvottaa. Ovishan se siis taitaa olla juuri nyt Peittoa on heiluteltu viimeksi toissapäivänä aamulla, nyt mun yövuorot esteenä moiselle toiminnalle Täällähän tämä menee töissä valvoessa... Koitetaan iltapäivällä/illalla puuhailla, mutta saapa nähdä onko sitten jo myöhäistä. Tai täytyy toivoa että joku siittiö olisi tuolla vielä hengissä tiistailta
Onpas tänne tullut taas paljon viestejä!
Täällä kp14 ja Flo tais osua oikeaan oviksen suhteen. Illalla tunsin oikealla puolella munasarjassa vihlontaa ja nyt on koko kohdun seutu ollut arka ja vatsaa taas turvottaa. Ovishan se siis taitaa olla juuri nyt Peittoa on heiluteltu viimeksi toissapäivänä aamulla, nyt mun yövuorot esteenä moiselle toiminnalle Täällähän tämä menee töissä valvoessa... Koitetaan iltapäivällä/illalla puuhailla, mutta saapa nähdä onko sitten jo myöhäistä. Tai täytyy toivoa että joku siittiö olisi tuolla vielä hengissä tiistailta
Noh, en ala stressaamaan. Katsotaan parin viikon päästä mikä on tulos
Niinpä! Ehkäpä oli kemiallinen raskaus kyseessäVoi kökkö. Mun mielestä sulla kuitenkin tuli aika vahvoja viivoja, en itse olisi ajatellut johtuvan testimerkistä