Raskaaksi 2020

Ainiin joo, mulla huono muisti. Ehkäpä hormoni toiminta siellä heräilee pillereiden jälkeen kunnolla.
Mulla muuten alkoi myös olkapäät ja selkä kukkimaan pillereiden lopetuksesta. Rauhoittui kyllä kierukan kanssa. Sama myös sitten kierukan poiston jälkeen. Aina ollut siis muutenkin iho-ongelmia, mutta kaikki muutokset saa ihon räjähtämään.

Joo se voi olla että se nyt heräilee oikeen kunnolla:grin harmittaa ku en muista yhtään että mitä kävi e-pillerien lopetuksen yhteydessä. Mutta tää kukkaan puhkeaminen tuntuu olevan kyllä yleinen vaiva!

Kuulostaa hyvin samalta! Täälläkin kp14 ja eilen ja tänään juilinut alamahalla ja hirvee pingotus ja turvotus sekä paine alamahalla. myöskin ovisliman tyyppistä tänään. Meillä oli kans sessio tiistaina ja varmaan tänään illalla sit seuraavan kerran. Jännitellään sitten parin viikon päästä yhessä :grin jollen sit ole taas ihan väärin analysoinut ovista, kuten viimeksi :wacky: mutta nyt oon mittaillut sentään lämpöjä jos niistä sais osviittaa, tänään oli ainakin edelleen jatkumona koko alkukierrolle 36,4.

Tääläkin ollaan samassa kierrossa! Ja oikeen kosteat ovislimat sekä vissiin jotain muutakin pöksyissä tänä aamuna :biggrin Iik!

Kävin eilen ostamassa kaarituettomat, saumattomat ja tunnottomat liivit. Liivit mitä normaalisti käytän, sallii pienen liikkumisen, joka on jo liikaa. Sporttiliivit taas vähän turhan napakoita koko ajan pidettäväksi. Öisin ei tosiaankaan voi nukkua ilman mitään, joka estää kaiken liikkeen rintojen kanssa. Normaalisti kotona oon päivisin ilman liivejä meloneista huolimatta, mutta nyt ei siihenkään pysty ainakaan koko päiväisesti. Miehellekin piti jo sanoa että ei saa koskea ennenkuin mä annan luvan :grin tää on nyt jo viides päivä eikä loppua tunnu tulevan...

Onko muilla tullut tälläistä? Ehkäisyn loppuessa? Kierron jossain vaiheessa? Luin netistä kokemuksia, mutta siellä ei puhuttu juurikaan kestosta ja jos puhuttiin niin se oli vaan päivä ennen menkkoja tai päivä ennen ovista. Yksi poikkeava kokemus muusta luetusta oli viikko oviksen ja menkkojen välissä. Mulla on ollu ennen pillereitä myös rintojen arkuutta, mutta se on ollu kans se päivä ennen menkkoja ja siinä se. Tää on nyt siis jotain ihan uutta:grin

:cheersMulla! Mulla oli tollasta. Tissit oli tosi arat ja mieliala, jestas. Ekat 2kk läpi kierron,ai että. Oon tunnettu lauhkeudesta, vaikka kyllä temperamenttiakin löytyy, niin vedin ihme kilareita :wtf. Mutta sitten tässä 3 kierron kohdalla ne katos ja olo on mitä parhain laughing6

Mulla tää ovis yllätti kun takana kaks pitkää kiertoa! Möyhittiin petissä lauantaina, maanantaina, keskiviikkona ja eilen. Ei montaa kertaa ehditä just jetsulleen oikeaan aikaan, kun ovis eilen/tänään. Toivon kans että joku noista kerroista tuottaa tuloksen
:sign17:sign19 laughing7

niin ja muoks: alkaa olla vähän turnausväsymystä ja paikat about hellinä :wacky: nimimerkillä "mieheni halusi vielä vaihtaa asentoa" :hilarious::grin:rolleyes::laughing001

:cheersMulla! Mulla oli tollasta. Tissit oli tosi arat ja mieliala, jestas. Ekat 2kk läpi kierron,ai että. Oon tunnettu lauhkeudesta, vaikka kyllä temperamenttiakin löytyy, niin vedin ihme kilareita :wtf. Mutta sitten tässä 3 kierron kohdalla ne katos ja olo on mitä parhain laughing6
Voi ei, kuulostaa tosi ihanalta tuo 2kk putkeen :hilarious: katotaan kuinka mulle käy, oonko sekaisin yhtä kauan tästä muutoksesta :hilarious:

Voi ei, kuulostaa tosi ihanalta tuo 2kk putkeen :hilarious: katotaan kuinka mulle käy, oonko sekaisin yhtä kauan tästä muutoksesta :hilarious:

Joo, siis sehän oli mitä parhainta aikaa :finger002:excited001 Mulla pillerit vei kosketuksen hormonitunteisiin, niin lopetus kyllä sit toi ne takas. Mutta kyllä ne siitä sitte :whacky011

Ite oon tykänny noista One stepin liuskoista (25miu). En oo koskaa niihin saanu vääriä viivoja. Ainoo on vaan, että jos sitä testiä tuijottaa sen testiajan, niin sielä näkyy selkeästi kuinka ne värikertymät liikkuu ja kerran jo sain melkee sydärin sen takia :hilarious:
One stepin herkkä (10miu) puikko on se, mihin ite sain vääriä ja selkeitä haamuja mutta siitäkään en oo kokeillu sitä ei-niin-herkkää versioo (25miu).
Mutta kaippa näissäkin on yksilöllisiä eroja ja huonoja eriä jne. :angelic:

Sain tänään niiiiiin tumman ovisplussan puikoilla, ettei mitään järkeä.. Mulla piti olla jo ovis kp13 ja sit eilen oli jo haaleet viivat ja tänään (kp15) sit todella räikyvän punanen testiviiva! Ehkä me talletellaan nyt sitten vielä tää ja huominen :rolleyes: Koko alavatsa huutaa hoosiannaa molemmin puolin.. Onks tää ihan normaalia? Voiko munasolu irrota näin pienellä välillä molemmin puolin?
Alkuviikosta siis oikea puoli kipuili ja nyt molemmat..

Muokattu viimeksi:
Tässä vielä kuva edelliseen.. Ohan tuo nyt plussa!
Eli taidanki laskea uudelleen, eli huomenna Dpo 0 o_O Vai?

Liitteet

• ovisplus.jpg
    ovisplus.jpg
    46.3 KB · Katsottu: 125
Missähän kohtaa kannataisi alkaa tekemään noita ovistestejä, kun ei ole mitään hajua kierron pituudesta saati ovulaation mahdollisesta ajankohdasta?
Paketissa luki, että kannattaa odottaa yks kierto, niin tietää, mut pyhpah. Ei kellään sellaseen riitä kärsivällisyys, kun testit jo laatikossa odottaa :biggrin

Tikut loppu ja tietenkin just sen jälkeen selkeet ovisoireet. :grin Flo ennusti ovista tälle päivälle, mutta oireiden perusteella veikkaisin sen olevan huomenna. Aika lähelle Flo osui kyllä.

Missähän kohtaa kannataisi alkaa tekemään noita ovistestejä, kun ei ole mitään hajua kierron pituudesta saati ovulaation mahdollisesta ajankohdasta?
Paketissa luki, että kannattaa odottaa yks kierto, niin tietää, mut pyhpah. Ei kellään sellaseen riitä kärsivällisyys, kun testit jo laatikossa odottaa :biggrin

Onko sulla ollut yhtään kiertoa vielä? Jos ei, alkaisin sitten vaan testaamaan, mutta jos on ollu kuukautiset niin sitten niiden jälkeen kun ne loppuu, vaikka pari kp. loppumisen jälkeen. :pompus:

Löysinkin sun viestin missä menkat alkoi. Nyt sit vaan ne loppuun, ja alat tikutella siitä parin pvn päästä.

Mä aattelin jatkossa rueta tekemään vasta, kun limasuus alkaa lisääntyä, koska silloin ovis on varmasti lähellä. Kuten sanoin, niin tikut loppu just ennenkuin oireet alkoi. :shifty::happy:

Mä aattelin jatkossa rueta tekemään vasta, kun limasuus alkaa lisääntyä, koska silloin ovis on varmasti lähellä. Kuten sanoin, niin tikut loppu just ennenkuin oireet alkoi. :shifty::happy:

Mulla on noita liuskoja aika monta, et jos tekee kerran päivässä, ni luulis tän kierron riittävän ainaki :grin
Vai pitääkö niitä tehä useempia päivässä? Niinku tyylii aamulla ja illalla?

Takaisin