Raskaaksi 2020

Mä en ole koskaan ovistestejä edes kokeillut. Ovisoireet on melko selvät, vaikka mulle onkin epäselvää onko se paras hetki ennen limoja, niiden aikaan vai jälkeen.
Mutta kaikkein selvin oire on omat halut :hilarious:
Yleensä hommaillaankin ahkerasti aina menkkojen lopusta siihen pms-raivoon, joka vaivaa joka kuukausi noin viikko ennen menkkoja. Kai se ovulaatio sillä välillä on :p

Voimahalaus kaikille uuteen kiertoon päätyneille ja plussaonnea tulevaan :Heartred

Ite käytän ovistikkuja enkä toistaiseksi ole onnistunut saamaan vahvaa tulosta aiemmasta kierrosta. Nyt aloitin jo ajoissa (kp7 nyt kp9) , mutta ei nuo välttämättä silti näytä ovulaatiota vaikka ovulaatio ois tapahtunut. :scratch
Ainakaan itse en stressiä jaksa ottaa vielä asian suhteen.

En ajatellut käyttää tikkuja, kun mennään omalla painolla ainakin alkuun :happy: ellei sitten mielenkiinnosta kun kierto alkaa taas pillereiden jälkeen.

Hei onko teillä kenelläkään ollut kiinnittymisvuotoa? Jos on, niin millaista ja milloin?
Toiveajattelua elättelen :laughing002 Lähinnä, kun vuotoa tulee vähän mut menkkakivut on vasemman munasarjan kohdalla, vetäen nivuseen :confused2 mitäköhän tää mun kroppa taas kränää, tulloo varmaan menkat tällä kertaa rytinällä viimeistään huomiseen aamuun mennessä:grin

Hei onko teillä kenelläkään ollut kiinnittymisvuotoa? Jos on, niin millaista ja milloin?
Toiveajattelua elättelen :laughing002 Lähinnä, kun vuotoa tulee vähän mut menkkakivut on vasemman munasarjan kohdalla, vetäen nivuseen :confused2 mitäköhän tää mun kroppa taas kränää, tulloo varmaan menkat tällä kertaa rytinällä viimeistään huomiseen aamuun mennessä:grin

Mä en tiedä mitä vuotoa, mutta esikoisen aikaan tuli "menkat" alkuun Sitten aloin ihmetellä kun niukat (ja muutamia muitakin oireita), ja ultrassa paljastuikin viikkoja jo 9.
Se raskaus vuoti kyllä koko raskauden aina välillä, mutta ihan terve muksu tuli :)
Että kyllä niitä vuotoja on kaikenlaisia raskausaikanakin :grin

Okei eli jään odottelemaan alkaako nyt kunnolla vai olisko tää sit jotain muuta :nailbiting:
Lämmöt romahti muutama päivä sitten ja kohosi uudestaan tänään.. Jospa vaan hormonit, mieskin totesi, että meitsi on muuten aika monta kertaa kuussa raskaana :laughing002 luulosairaaksi tässä tulee, jos ei muuta :biggrin

Okei eli jään odottelemaan alkaako nyt kunnolla vai olisko tää sit jotain muuta :nailbiting:
Lämmöt romahti muutama päivä sitten ja kohosi uudestaan tänään.. Jospa vaan hormonit, mieskin totesi, että meitsi on muuten aika monta kertaa kuussa raskaana :laughing002 luulosairaaksi tässä tulee, jos ei muuta :biggrin

Ammattini puolesta voin kans sanoa että kiinnitymisvuoto on ihan normaalia ja yleistäkin, ja toisilla on lähes kuukautiset tosiaan koko raskauden ajankin. Oottele sinnillä!

Mulla ei oo minipillereillä ollut nyt reilu vuoteen lainkaan vuotoa, mutta tunnen kyllä ovulaatiomaiset kivut, kuten tänäänkin puolessa välin laattaa.

Mulla kurvas täti paikalle ja samalla Suomi hävis Kanadalle :facepalm:

Siltä vähän alkaa vaikuttaa täälläkin :confused: Mä niin tietysti toivoisin, että olis kiinnittymisvuotoa eikä menkat :smiley-angelic001 mut huominen sen viimeistään näyttää.. Mua vaan koskee kyllä kovin oudosti alavatsaan, syvältä, toispuoleisesti ja vetää jonnekin keskelle :hungover:
Ärsyttää tämmönen tippailu, alkais sit kertaheitolla niin ei jäis arvailujen varaan :mad:

Tää hedari nyt onneks helpotti, et jos jotain positiivista pitää änkee tähänkin tilaan :grin

Menkkoja odotellessa ehdin jo ajatella liian pitkälle ja kurkkasin syyskuisten puolelle. Raskaustoive vaihtuikin sit negatiivisiin testeihin ja menkkojen alkuvuotoon. Harmittaa...

k00 tsemppiä :Heartred:)muakin harmitti eilen, tänään jo parempi.

Mä en nyt tosissaan tajuu, mitä tää on olevinaan. Vuotoa tulee niin vähän, et ei tätä kyllä menkoiksi voi kutsua:wideyed::grin onkohan mulla vielä toivoa :shy:

Muokattu viimeksi:
k00 tsemppiä :Heartred:)muakin harmitti eilen, tänään jo parempi.

Mä en nyt tosissaan tajuu, mitä tää on olevinaan. Vuotoa tulee niin vähän, et ei tätä kyllä menkoiksi voi kutsua:wideyed::grin onkohan mulla vielä toivoa :shy:

Oi mie niin pidän peukkuja! :3some

Yleensä tähän mennessä on alkanut selkeä vuoto, mut nyt vaan on tihkuttanut ruskeaa tihrua, eikä paperiinkaan jää nimeksikään oikeastaan mitään. Hätähoppuhousuna tietty testasin jo ja eihän se nyt vielä mitään näyttänyt :hilarious:
Olo sellainen, että kunnon vuoto voisi alkaa hetkenä minä hyvänsä, mut mitään ei kuulu :grin Tänään on niin hyvä ilma, et ehkä lähden ulos raitistumaan ja lenkille, jos vaikka ne alkavat menkat sillä tavoin alkaisi tai sit tää on jotain muuta - en kestä tätä epätietoisuutta :nailbiting::grin

Menkkoja odotellessa ehdin jo ajatella liian pitkälle ja kurkkasin syyskuisten puolelle. Raskaustoive vaihtuikin sit negatiivisiin testeihin ja menkkojen alkuvuotoon. Harmittaa...
Toi on vaarallista poiketa odottajien puolella :grin itsekkin sinne joskus harhailen.....

Ootteko aikanaan käyny ennen yritystä verikokeissa tarkistamassa, että kaikki ok?/ aiotteko mennä?

Itse taas vauvakuumepäissäni ja malttamattomuuksissani varasin ensi viikolle ajan laajaan naisille tarkoitettuun verikokeeseen :happy: Noh tulee ainaki tsekattua, että onko kaikki ok ja jos jotain korjattavaa niin mahis vielä vaikuttaa ennen raskautta :bookworm:

mulla kokeita otettu viimeks maaliskuussa -19 ja ihan mielenkiinnolla odotan tuloksia, että näkyykö viime vuoden kova stressi verikokeissa:bookworm:

Mie oon ravannu lääkärissä ja otettu jos jonkinmoisia verikokeita Eka liian korkeen lepopulssin takia ja sir tosi rajun noron takia:wacky:

Tänää oli tärkeyden huippu ku soitin aamulla päivystyksen neuvontaan, et mitä teen ku heikottaa, on paha olo, ahdistaa hengittää ja pyörryttää ihan istualtaankii. Paineet tippunu nyt 140/90 luokasta 100/70 luokkaan ja pulssi hakkaa 100.

Täti siellä vaan sano, et noihan on oikeen hyvät paineet jne ja jos laskee alle 100 yläpaine nii sit on alhanen. Niin no eikö saa olla huono olo jos lähtötaso noin korkeella:mad:
Varasin sit ajan yksityiselle, et jos sielt sais jotain apua. Tai vaikka saikkua nii mies vois jäähä viel kotiin joululoman jälkeen. En mie noita tyttöjä voi nostella ku vintti pimenee niin miten hoidan yksin sitte :sorry:

Ootteko aikanaan käyny ennen yritystä verikokeissa tarkistamassa, että kaikki ok?/ aiotteko mennä?

Itse taas vauvakuumepäissäni ja malttamattomuuksissani varasin ensi viikolle ajan laajaan naisille tarkoitettuun verikokeeseen :happy: Noh tulee ainaki tsekattua, että onko kaikki ok ja jos jotain korjattavaa niin mahis vielä vaikuttaa ennen raskautta :bookworm:

mulla kokeita otettu viimeks maaliskuussa -19 ja ihan mielenkiinnolla odotan tuloksia, että näkyykö viime vuoden kova stressi verikokeissa:bookworm:
En ole käynyt. En ole kokenut tarvetta. Työterveydessä reilu vuosi sitten ihan peruskokeet kunnossa. Tässä ollaan nyt vuoden verta yhteensä yritetty ja juuri pohdittiin että halutaanko tarkempiin tutkimuksiin tai hoitoihin. Ikää mulla jo 37 ja kaksi lasta ennestään. Toisaalta haluan että tämä kolmas tulee luomuna jos on tullakseen. Neuvolassa voisin käydä ainakin keskustelemassa vaihtoehdoista.

Viime keväänä ollut kkm ainakin kertoo, että kyllä kropassa jotakin tapahtuu.

Mä oon kans ravannu lääkärissä ihan muista syistä ja oletan, et jos jotain vikaa olis ollu niin ois jo löytynyt - siis perussairauksia lähinnä tarkoitan. Kaikki pvk, hb ja kilpparijutut sun muut ok, myös vitamiinit. Lisäksi ultrattiin sydän viime keväänä ja olin rasitus-ekg:ssä rytmihäiriöiden vuoksi, jotka sittemmin osoittautui vain stressiperäisiksi. Eli on paljon kokeita otettu ja viimeisimmät nyt syksyllä :grin

Tarkempia kokeita harkitsisin, jos johonkin hoitoihin hakeuduttaisiin tämän lapsiasian kanssa.

Mä oon kans ravannu lääkärissä ihan muista syistä ja oletan, et jos jotain vikaa olis ollu niin ois jo löytynyt - siis perussairauksia lähinnä tarkoitan. Kaikki pvk, hb ja kilpparijutut sun muut ok, myös vitamiinit. Lisäksi ultrattiin sydän viime keväänä ja olin rasitus-ekg:ssä rytmihäiriöiden vuoksi, jotka sittemmin osoittautui vain stressiperäisiksi. Eli on paljon kokeita otettu ja viimeisimmät nyt syksyllä :grin

Tarkempia kokeita harkitsisin, jos johonkin hoitoihin hakeuduttaisiin tämän lapsiasian kanssa.

saako udella, minkälaisia rytmihäiriöitä? Nimim. Päivittäisistä lisälyönneistä kärsinyt alkaen helmikuu 2019:smiley-angry019

Takaisin