Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyppään mukaan niin pääsee purkamaan vähän tuntoja Ei siis olla oikeastaan kellekään kerrottu että yritetään tällä hetkellä esikoista, niin ei "pääse" asiasta tarpeeksi puhumaan vaikka kuinka tekee mieli.
Pillerit on jätetty pois marraskuun lopussa, menkat alkoi 19.12 ja siitä siis alkanut yk1
Flo Appin mukaan ovulaatio olisi tänään, saattaa kuitenkin hieman olla heittoa päivässä sillä kierto vaihtelee 29-32 välillä. Ovis oireita en ole pongannut ja tikutkin näyttäneet negaa viimeiset 4 päivää.
Vauvakuumetta olen potenut melko kovana jo vuoden päivät mutta nyt tilanne se että lapsi voi syntyä 2020 loppupuolella jos niin suodaan. Nyt sitten kun tätä yritystä tässä aloitettu on iskenyt aikamoiset pelot omasta hedelmällisyydestä jne. Ja tiedän ettei asiaa saisi nyt murehtia tai stressata kun yk1 on vasta menossa ja senkään tulosta ei vielä tiedä mutta varmaan monet pystyy samaistumaan tähän tunteeseen kun ajatuksissa vauva pyörii päällimmäisenä jatkuvasti.
Tervetuloa mukaan jännittämään kanssamme
Toivottavasti saatte nopean tärpin :angelic: Eikä tosiaan tuossa vaiheessa vielä kannata olla huolissaan, mahdollisuudet ovat hyvät vielä monen kierron osalta, jos nyt ei osu kohdalle.
Mulla tää törky migge jatkaa eloaan.. hävisi oikealta puolelta päätä ja siirtyi vasemmalle nyt illasta, just kun luulin et ois mennyt jo ohi. :banghead: valvoskelemiseksi siis menee tämäkin yö.. kp 24 ihan pian ovella ja en tiedä mitä odottaa, ja jos ei menkat ala niin en tiedä, miten jaksan odottaa
Mä oon ruvennut inhoamaan menkkojani entistä enemmän. Ei ne koskaan oo kivat olleet, mutta nyt yrittämisen aikana ne jotenkin tuntuu epäonnistumisena. Että ei, tälläkään kertaa sun kehosi ei onnistunut ottamaan vastaat sitä rakasta taakkaa.
VAIKKA yritystä takana vasta kaksi kiertoa
Vauvakuume mulla on ollut enemmän tai vähemmän viimeiset kaksi vuotta. Noin vuoden olen miehelle puhunut, että kyllä mun mielestä mahtuisi kolmaskin. Ja yli puoli vuotta sitten kysyin ekan kerran ihan tosissani, että yritetäänkö.
Mies ei ollut kolmannen kannalla ja pikkuhiljaa mun kaikki haaveet kolmannesta alle 3v ikäerolla karisi.
Meillä oli kesällä yksi varomaton kerta ja siitä tarttui heti. Mutta meni elokuussa kesken ja jouduin tyhjennykseen. Lääkkeellinen epäonnistui ja jouduin kaavintaan.
Yrityksen alku tietysti venyi, koska eihän toista raskautta voi yrittää kun kohdussa on materiaalia. Vasta lokakuussa kohtu oli tyhjä, jälkivuoto ohi ja raskaushormonin taso laskenut.
Ja tuon jälkeen musta tuntuu, että oon jotenkin epäonnistunut, koska en saanut pidettyä sitä lasta ja uutta raskautta alkamaan...
Jos ei muuta, niin ainakin sen jälkeen mies lämpeni ja päästiin oikeasti yrittämään :)
Mäkin noita ovistikkuja oon nyt käyttäny ja melkeinpä heti vuodon loputtua testaillut päivittäin ja joka kerta nega / todella haalea testi viiva.. Jotenki tuntuu et itellä tulee enemmän "paha mieli" näistä ku nyt alkaa sit miettii että ovuloinko ollenkaan vaikka pienen tutkinnan tuloksena löysin kokemuksia melko monelta kenellä ei ovistikut ole positiivista koskaan näyttänyt ja silti tulleet raskaaksi.
Pientä nippailua alavatsassa nyt ollut oletetun oviksen aikana joten ehkä se siellä on ja testit joutaa roskiin..
Mua kyllästytti kanssa tämä! Toki mulla oli yksi ovuloimaton ja hyvin lyhyt kierto, jossa en tietenkään ovista sit tikuilla kiinni saanut. Mut lopulta tajusin, että olin aina aloittanut testauksen kiertooni nähden liian aikaisin ja sitten, kun tämän käsitin, alkoi sitä plussaa tulemaan, joskin esim. rfsu:n liuskat oli kohdallani ihan onnettomia, siirryin apteekin omiin ja ne toimivat mulle hyvin - joskin hinta oli niin tyyris, että otti kupoliin siksikin varmaan ihan ok olla välillä ilman..rahaa saa näihin kyllä palamaan mukavasti
Oviksen mulla aloittaa nykyisin migreeni ja vatsaoireet, se onkin parempi mittari, kuin nuo tikut
Tikkuja olen itse käyttänyt juuri että bognaisin sen oviksen koska enpä aiemmin oo oikein asiaa miettinyt niin en oo varma tunnistanko sen omasta kehostani kuinka hyvin.
Nyt siis olen testaillut rfsu ja pregcheck testeillä päivittäin aina vuodon loppumisesta asti ja ei ainuttakaan pos. tulosta.. Normi kierto sellanen 30-32 päivää nyt mennään kp 16..
Nyt oon miettiny et kokeilenko vielä vähän tyyriimpiä apteekin testejä ja sitten jätän tikut pois vai annanko olla jo nyt.
Aloitin juuri tässä kierrosta käyttämään ovistikkuja ja pongasin huipun ilmeisesti hyvin kp 9, kun ennen ja jälkeen testit negoja.
Tänään alkoi tuhruvuoto, kp25/28-30... Viime kierrossakin alkoi, kun oli mitä luultavammin kemiallinen. (sain haamuplussan kp 29 ja negan kp 34) ja menkat alkoi sit useamman päivän myöhässä.