Raskaaksi 2020

Heippa :greet025

Hetkeen en oo tänne kirjoittanut, mutta muille palstoille kyllä ja tätäkin seurannut säännöllisesti...

Vähitellen alan uskoa meidän plussaan! Dpo 13 menossa, ja testeissä vahvistuvia haamuja dpo 9 alkaen....
:happy093

Testihullu kun olen, niin näitä on nyt jo kulunut aikamoinen määrä :hilarious: En kehtaa enää edes laskea :laughing021 Jotenkin antaa mielenrauhaa nähdä, että kyllä siinä yhä on se viiva. Viimesyksyinen kkm rv 12 kummittelee niin pahasti mielessä, että mieli ei oikein anna lupaa iloita tästä, vaikka haluankin sydämeni pohjasta nauttia raskaudesta kesti tätä sitten viikon, kuukauden tai kaikki yhdeksän toivottua kuukautta :Heartred

Ohessa aina niin kiinnostavia testikuvia :bookworm:
Ensimmäisessä on onestepin liuskatestit dpo 9, dpo 10, dpo 11 ja dpo 12, sekä seassa yksi pc dpo 11. Tästä hyvin huomaa, miten toi pc näyttää paljon vahvemmin, kun se on samasta aamupissasta dpo 11 tehty kuin kolmantena oleva onestep... Toisessa kuvassa on clear bluen earlyt dpo 10 ja dpo 11. Lisäksi oon tehnyt digillä plussan dpo 11 ja tänään dpo 13. Tän päivän digi oli viikkonäytöllinen tuloksella raskaana 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä :love017

Vähän pohdin tota digin viikkotulosta, kun tosiaan kovinkin varma ovistestien ja kierron perusteella näistä dpo, mut ehkä se ei ole vaarallista että näyttää ns liikaa :confused005 Haluaisin uskoa, että se olisi ennemmin hyvä merkki, ettei nyt ainakaan kemiallista olis sit ehkä tästä tulossa :smiley-angelic001

Niin kovasti haluan nyt uskoa näihin pulssiin!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Hurjasti onnea plussasta! :Heartred Tasaisesti näyttää noi viivat vahvistuvan. Kyllä mullakin esikoisen kohdalla testejä kului vino pino ja Anoppi edelleen muistuttaa siitä! :wink Pelkäsin itsekkin keskenmenoa tai tuulimunaa kovasti, kun vuosin välillä raskauden alussa, eikä testit vahvistunu yhtä nopeasti kuin toivoin. Hyvin kaikki meni kuitenkin ja terve vauva syntyi. Kyytiläiselle tarrasukat jalkaan.

Hei kaikille! :happy: Päätin minäkin hypätä tänne teidän kanssa kuumeilemaan. Olen lukenut jo pidempään teidän juttuja ja nyt uskaltauduin itsekin mukaan. Täällä on ollut ihanan lämminhenkistä keskustelua!

Mieheni kanssa aloimme nyt maaliskuussa yrittämään. Haaveiltu ollaan molemmat jo pidemmän aikaa vauvasta, nyt tilanne olisi hyvä, mitä nyt korona hieman huolestuttaa. Vauvakuume on kova ja malttamattomana täällä piinaillaan. Nyt kp 25/25 ja ei tietoakaan vielä menkoista. Hätähousuna testattu dpo 10 ja negaa näytti. No nyt tosiaan vasta yk1 joten pitäisi hieman jäitä hattuun laittaa. :laughing002

Tänne on ihanasti tullut jo plussia, onnea kaikille! Ja plussatuulia meille yrittäville!
Tervetuloa mukaan! Täällä toinen hätähousu yk1 joka odottelee malttamattomana keskiviikkoa jolloin olis dpo 10 ja saattais näkyä jos tärppi käyny:angelic: tuntuu hassulta jo tässä vaiheessa olla niin pirun malttamaton vaikka vasta eka yk menossa ja toisilla jo useempi takana. Oma malttamattomuus tosin johtuu luonteesta ja siitä kun tätä yrittämisen aloitustaki odottanut jo vuosikausia:shy:
Heippa :greet025

Hetkeen en oo tänne kirjoittanut, mutta muille palstoille kyllä ja tätäkin seurannut säännöllisesti...

Vähitellen alan uskoa meidän plussaan! Dpo 13 menossa, ja testeissä vahvistuvia haamuja dpo 9 alkaen....
:happy093

Testihullu kun olen, niin näitä on nyt jo kulunut aikamoinen määrä :hilarious: En kehtaa enää edes laskea :laughing021 Jotenkin antaa mielenrauhaa nähdä, että kyllä siinä yhä on se viiva. Viimesyksyinen kkm rv 12 kummittelee niin pahasti mielessä, että mieli ei oikein anna lupaa iloita tästä, vaikka haluankin sydämeni pohjasta nauttia raskaudesta kesti tätä sitten viikon, kuukauden tai kaikki yhdeksän toivottua kuukautta :Heartred

Ohessa aina niin kiinnostavia testikuvia :bookworm:
Ensimmäisessä on onestepin liuskatestit dpo 9, dpo 10, dpo 11 ja dpo 12, sekä seassa yksi pc dpo 11. Tästä hyvin huomaa, miten toi pc näyttää paljon vahvemmin, kun se on samasta aamupissasta dpo 11 tehty kuin kolmantena oleva onestep... Toisessa kuvassa on clear bluen earlyt dpo 10 ja dpo 11. Lisäksi oon tehnyt digillä plussan dpo 11 ja tänään dpo 13. Tän päivän digi oli viikkonäytöllinen tuloksella raskaana 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä :love017

Vähän pohdin tota digin viikkotulosta, kun tosiaan kovinkin varma ovistestien ja kierron perusteella näistä dpo, mut ehkä se ei ole vaarallista että näyttää ns liikaa :confused005 Haluaisin uskoa, että se olisi ennemmin hyvä merkki, ettei nyt ainakaan kemiallista olis sit ehkä tästä tulossa :smiley-angelic001

Niin kovasti haluan nyt uskoa näihin pulssiin!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Hurjan paljon onnea!:smiley-bounce016

Täällä dpo 7 ja lämpöjä juuri mittasin ja oli 36,9.

Kiitos! Tarrasukkia ja tsemppejä todellakin kaivataan nyt! :smiley-angelic001

Laskin nyt kuitenkin, et mennyt tähän mennessä dpo 9-13 yhteensä 9 raskaustestiä :hilarious: Ja siis menkkojen oletettu alkamispäivä olisi vasta huomenna :laughing021 Et ehkä hiukan on lähtenyt lapasesta :smiley-ashamed008

Mun mies pitää mua varmasti ihan hulluna, vaikkei sitä tohdi nyt sanoakaan mulle... :laughing014 Onnesta sekaisin sekin on, ei vaan ehkä ihan oo mukana tässä mun testausvimmassa, kun vähän pyörittelee silmiään näille mun vertailuille :rolleyes:

Vertailuna, viimeksi siitä kkm raskaudesta tein yhden ainoan raskaustestin, ja senkin vasta kp 33/28, eli silloin olin vielä ihan normaali ja järkevä ihminen, joka kiltisti odotti kuukautisten väliinjäämistä ja uskoi kerrasta sitä plussaa. Nyt oon täysin hormonien ja vauvakuumeen sekoittama :hilarious:

@MrsCherry(?) olen samaa mieltä @Maiconii :n kanssa :rolleyes::rolleyes: Näyttää hyvältä! Enkä stressais digitestistä, tässä kohtaa ne hcg arvot kun voi olla niin ison haitarin välissä ja silti kaikki ok.
(Luonnollisesti) tein itsekin vielä yhen testin tälle aamupäivälle ja se oli selkeesti vahvempi kuin aiemmat tänään! :Heartpink Nyt vain tarrasukkia että molemmat pääsis joululuisii!! Muutama päivä vielä pitäis vahvistua :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Tervetuloa mukaan! Täällä toinen hätähousu yk1 joka odottelee malttamattomana keskiviikkoa jolloin olis dpo 10 ja saattais näkyä jos tärppi käyny:angelic: tuntuu hassulta jo tässä vaiheessa olla niin pirun malttamaton vaikka vasta eka yk menossa ja toisilla jo useempi takana. Oma malttamattomuus tosin johtuu luonteesta ja siitä kun tätä yrittämisen aloitustaki odottanut jo vuosikausia:shy:

Hurjan paljon onnea!:smiley-bounce016

Täällä dpo 7 ja lämpöjä juuri mittasin ja oli 36,9.

Siis tuolla minäki itelle selitän tätä malttamattomuutta, kun on vuosia kuumeillu ja haaveillu saavansa pienen syliin, on näin lähelle päästynä mahdotonta enää himmailla :laughing001 En uskalla aatella millanen itestä tulee jos venyyki yk kovin pitkään, nyt jo tunnen itteni niin vainoharhaseks ja mies naureskelee mulle ja sekös se vasta kiukuttaaki.. :banghead::grin testit kuumottelee kaapissa ja täytyy varmaan tilata varmuudeks lisää, tiiä kuinkamonesti sitä tarvii testata jos vaikka plussa tuliski että itekki sen uskoo..

Kiitos! Tarrasukkia ja tsemppejä todellakin kaivataan nyt! :smiley-angelic001

Laskin nyt kuitenkin, et mennyt tähän mennessä dpo 9-13 yhteensä 9 raskaustestiä :hilarious: Ja siis menkkojen oletettu alkamispäivä olisi vasta huomenna :laughing021 Et ehkä hiukan on lähtenyt lapasesta :smiley-ashamed008

Mun mies pitää mua varmasti ihan hulluna, vaikkei sitä tohdi nyt sanoakaan mulle... :laughing014 Onnesta sekaisin sekin on, ei vaan ehkä ihan oo mukana tässä mun testausvimmassa, kun vähän pyörittelee silmiään näille mun vertailuille :rolleyes:

Vertailuna, viimeksi siitä kkm raskaudesta tein yhden ainoan raskaustestin, ja senkin vasta kp 33/28, eli silloin olin vielä ihan normaali ja järkevä ihminen, joka kiltisti odotti kuukautisten väliinjäämistä ja uskoi kerrasta sitä plussaa. Nyt oon täysin hormonien ja vauvakuumeen sekoittama :hilarious:

Niin paljon onnea sinne!!! :Heartred:notworthy
Mä oon oikein välillä sun tekstejä lueskellessa miettinyt, et voi kumpa sullakin olis jo plussa, ja niin se vaan sieltä vihdoin tulikin! Hyvää kannattaa odottaa :shy: Mä toivon, että kaikki menis tosi hyvin ja pieni pysyis tiukasti matkassa mukana :hug013

Mites tiedättekö, miten lämmöt käyttäytyy jos ei ole ovuloinut lainkaan? Voiko ne heittelehtiä, miten sattuu, et välillä korkeampana ja välillä matalampana o_O kun ei viel menkkoja näy, nyt kp 30/32 ja nyt äsken oli 36.6 taas, eilen illalla 36.2 :oops: ellei sit kiinnittyminen oo tapahtunut ja aineenvaihdunnan vilkastuminen johtuiskin jostain muusta ku luulin :grin Mut jotenkin on semmonen olo, et mä en edes ovuloinut ja mun kierrossa on nyt vaan jotain häikkää :sour:

@Juliet92 @M_M Ihanaa, kun on muitakin malttamattomia! Itse olin vielä pari kuukautta sitten aivan sillä linjalla, että mennään ekat puol vuotta tjot-periaatteella. Nyt sitten oonkin ruvennut kattomaan ovulaatiotestejä yms. että ei se mennytkään ihan niin. :laughing002 Onneks mies on mun "hömpötyksissä" mukana, tutkaillaan yhdessä niitä ovulaatiotestejä. :biggrin Osaa se kyllä onneks rauhotella myös tarpeen tullen.

Huomenna ois miehen syntymäpäivät ja menkkojen pitäis tietysti alkaa. :happy8 Toivottavasti jäisvät tietty tulematta, mutta toisaalta jos ei nyt sitten tärpännyt niin haluaisi jo vaan pikaisesti kohti yk2:sta.

@Juliet92 @M_M Ihanaa, kun on muitakin malttamattomia! Itse olin vielä pari kuukautta sitten aivan sillä linjalla, että mennään ekat puol vuotta tjot-periaatteella. Nyt sitten oonkin ruvennut kattomaan ovulaatiotestejä yms. että ei se mennytkään ihan niin. :laughing002 Onneks mies on mun "hömpötyksissä" mukana, tutkaillaan yhdessä niitä ovulaatiotestejä. :biggrin Osaa se kyllä onneks rauhotella myös tarpeen tullen.

Huomenna ois miehen syntymäpäivät ja menkkojen pitäis tietysti alkaa. :happy8 Toivottavasti jäisvät tietty tulematta, mutta toisaalta jos ei nyt sitten tärpännyt niin haluaisi jo vaan pikaisesti kohti yk2:sta.
Eikä! Tää vois olla ihan mun kirjottama teksti! Alunperin piti vasta syksyllä kunnolla alotel yritys, eikä varmasti viel yk1 ovistestei tehä, mutta tässä sitä ollaan malttamattomana ja ovistikkuihin sortuneena:smiley-ashamed008:laughing001

Niin paljon onnea sinne!!! :Heartred:notworthy
Mä oon oikein välillä sun tekstejä lueskellessa miettinyt, et voi kumpa sullakin olis jo plussa, ja niin se vaan sieltä vihdoin tulikin! Hyvää kannattaa odottaa :shy: Mä toivon, että kaikki menis tosi hyvin ja pieni pysyis tiukasti matkassa mukana :hug013

Mites tiedättekö, miten lämmöt käyttäytyy jos ei ole ovuloinut lainkaan? Voiko ne heittelehtiä, miten sattuu, et välillä korkeampana ja välillä matalampana o_O kun ei viel menkkoja näy, nyt kp 30/32 ja nyt äsken oli 36.6 taas, eilen illalla 36.2 :oops: ellei sit kiinnittyminen oo tapahtunut ja aineenvaihdunnan vilkastuminen johtuiskin jostain muusta ku luulin :grin Mut jotenkin on semmonen olo, et mä en edes ovuloinut ja mun kierrossa on nyt vaan jotain häikkää :sour:
Anovulatorinen ku ollu niin lämmöt sahaa. Ovulstorisessa nousee ja pysyy kunnes kp2 mulla viimeistään droppaa lämmöt. Oon kyl huomannut et ovulstorisessa noin neljä päivää ennen menkkoja käy tosi alhaalla lämmöt ja sit nousee tujusti kunnes tippuu.

Mulla on myös menkat antanut osviittaa et onko ovulstorinen vaiko eikö.. huoh, nyt on jo huono olo, rintoja rupee koskee, ahdistaa ja hikoiluttaa ja välillä kylmä ja yök mikä olo. Ovis lähestyy ja mä voin huonommin kuin ikinä.

Digis testi oli toissapäivänä ihan hailu ja sit eilen jo tumma, tänään yhtä tumma ja kohta tulee hymy. Tasainen viivan vahvistuminen ei siis tunnu sahaavan. Järkyt ilmavaivat ja sit kovat tärinäkivut jotka mulla alkanut kkm jälkeen vasta.

Kp 30/32, menkat alkoi, että kaupoille se ois vissiin nyt lähdettävä :oops:

Mysteeriksi jäi kierto, saa nähdä miten runsaat tällä kertaa. Vielä ei ainakaan kovia kipuja ole :wideyed: outoja nää mun kierrot olleet kuitenkin, enkä tiedä edelleenkään ovuloinko, mut jos ovuloin luteaali jäi kyllä lyhyeksi.
Mutta silti ajattelen, että parempi näin, en usko että keho olisi nyt jaksanutkaan määräänsä enempää :Heartred

Toivottavasti moni muu saa kp1 sijaan plussan :thumright

Anovulatorinen ku ollu niin lämmöt sahaa. Ovulstorisessa nousee ja pysyy kunnes kp2 mulla viimeistään droppaa lämmöt. Oon kyl huomannut et ovulstorisessa noin neljä päivää ennen menkkoja käy tosi alhaalla lämmöt ja sit nousee tujusti kunnes tippuu.

Mulla on myös menkat antanut osviittaa et onko ovulstorinen vaiko eikö.. huoh, nyt on jo huono olo, rintoja rupee koskee, ahdistaa ja hikoiluttaa ja välillä kylmä ja yök mikä olo. Ovis lähestyy ja mä voin huonommin kuin ikinä.

Digis testi oli toissapäivänä ihan hailu ja sit eilen jo tumma, tänään yhtä tumma ja kohta tulee hymy. Tasainen viivan vahvistuminen ei siis tunnu sahaavan. Järkyt ilmavaivat ja sit kovat tärinäkivut jotka mulla alkanut kkm jälkeen vasta.

Onko sulla niissä runsaammat tai kivuliaammat menkat, kun et ovuloi? Mulla ei nyt musta taas oo juuri kipuja, mut viimeksi oli aivan jäätävät :think005

:Heartpink
Kp 30/32, menkat alkoi, että kaupoille se ois vissiin nyt lähdettävä :oops:

Mysteeriksi jäi kierto, saa nähdä miten runsaat tällä kertaa. Vielä ei ainakaan kovia kipuja ole :wideyed: outoja nää mun kierrot olleet kuitenkin, enkä tiedä edelleenkään ovuloinko, mut jos ovuloin luteaali jäi kyllä lyhyeksi.
Mutta silti ajattelen, että parempi näin, en usko että keho olisi nyt jaksanutkaan määräänsä enempää :Heartred

Toivottavasti moni muu saa kp1 sijaan plussan :thumright

Voi @zarar_ :Heartpink
Harmi että ei tärpännyt tässä kierroksessa. Mutta luet kyllä kroppaasi kadehdittavan hyvin! (Onko toi oikee sana??) Sullakin oli lupaavan kuuloisia oireita. Toivottavasti pian nappaa!

Onko sulla niissä runsaammat tai kivuliaammat menkat, kun et ovuloi? Mulla ei nyt musta taas oo juuri kipuja, mut viimeksi oli aivan jäätävät :think005
Ovulatorisessa runsaasti ja on minusta kivuttomampi kierto. Kun taas anovulatorinen kierto jää niukaksi ja kivuliaaksi. Nämä siis monella taas ihan toisin päin. Mutta, mulla näin. Ovulatorisessa mulla nousee progesteroni ja estrogeeni itsekseen kun taas anovulatorinen jättää mulla et keltarauhanen ei kehity on ohuempi limis joten vuoto niukempi mutta lönttisempi. Ovulatorisessa mulla ei ole klimppei

:Heartpink

Voi @zarar_ :Heartpink
Harmi että ei tärpännyt tässä kierroksessa. Mutta luet kyllä kroppaasi kadehdittavan hyvin! (Onko toi oikee sana??) Sullakin oli lupaavan kuuloisia oireita. Toivottavasti pian nappaa!

Oli joo lupaavia oireita, mut epäilen et joku häikkä jossain (vuoto nyt tosi niukkaa vielä ja kai sitä miettii taas kaikenmaailman kiinnittymisjuttuja :grin) mut luulempa vaan et mä en välttämättä ovuloinut lainkaan kun ei mitään kipuja missään ja vuoto niin vähäisen oloista, noh ei auta kun katsella tilannetta. Itseasiassa mies kysyi multa tänä aamuna, kun ennen vuotoa harrasteltiin, et onko mulla vaihdevuodet ku olin kuiva kun Sahara :hilarious: joo o, mitäköhän lottoot, jos kehossa ei toimi hormonitoiminta oikein :meh:

Täällä testasin myös sen uuden Exacto earlyn, ennen mahdollista raskautta. Ei tullut viivanpaikkaa toisin kuin apteekin testiin, eli luotettavalta vaikuttais. Nyt täytyy vielä testata se aikaisin mahdollinen DPO milloin vastauksen lupasi. Jännä juttu on muuten, että testissä on samat kuoret kuin siinä apteekin surkeassa testissä. :wideyed: Tiedättekö käyttääkö eri valmistajat useinkin toistensa kuoria? Predictor earlyssa näyttäisi olevan melkeen samat kuoret, kuin first responsessa...

Muoks. Tuntuu, että testi-ikkunaan latautui vastaus paljon nopeammin eli vaikea uskoa että sama testi.

Täälä kp 30/31 ja testeissä edelleen vaan joko viivanpaikkaa tai haaleista haaleimpia haamuja.. :sad001 Taitaapi olla nyt tää kierto niin, että ei tärpänny.. Menkkoja odotellessa siis... huoh
Tapoin mun diginki ku kertoi "not pregnant" :laughing002

Aamulla ovista testattu ja juuri äsken, hieman vahvempi kuin aamulla. Tätä luokkaa viimeksi oli kun ennakoi että tulossa. Hitusen tummemmaksi sain silloin. Toivotaan että olis tulossa, muina päivinä on haaleampia tikuttanut, oikeallamunasarjalla repimistä ollut

T. Malttamaton

Liitteet

• IMG_20200412_160657.jpg
    IMG_20200412_160657.jpg
    14 KB · Katsottu: 126
Takaisin