Raskaaksi 2020

Hei kaikille! :happy: Päätin minäkin hypätä tänne teidän kanssa kuumeilemaan. Olen lukenut jo pidempään teidän juttuja ja nyt uskaltauduin itsekin mukaan. Täällä on ollut ihanan lämminhenkistä keskustelua!

Mieheni kanssa aloimme nyt maaliskuussa yrittämään. Haaveiltu ollaan molemmat jo pidemmän aikaa vauvasta, nyt tilanne olisi hyvä, mitä nyt korona hieman huolestuttaa. Vauvakuume on kova ja malttamattomana täällä piinaillaan. Nyt kp 25/25 ja ei tietoakaan vielä menkoista. Hätähousuna testattu dpo 10 ja negaa näytti. No nyt tosiaan vasta yk1 joten pitäisi hieman jäitä hattuun laittaa. :laughing002

Tänne on ihanasti tullut jo plussia, onnea kaikille! Ja plussatuulia meille yrittäville!

Tervetuloa mukaan! Mäki vasta muutama pv sit uskalsin laittaa ensimmäisen viestini vaikka tarkkailijana oltu hengessä mukana jo jonkun aikaa. Plussatuulia sinulle ja tietysti kaikille muillekin :happy:

Heippa :greet025

Hetkeen en oo tänne kirjoittanut, mutta muille palstoille kyllä ja tätäkin seurannut säännöllisesti...

Vähitellen alan uskoa meidän plussaan! Dpo 13 menossa, ja testeissä vahvistuvia haamuja dpo 9 alkaen....
:happy093

Testihullu kun olen, niin näitä on nyt jo kulunut aikamoinen määrä :hilarious: En kehtaa enää edes laskea :laughing021 Jotenkin antaa mielenrauhaa nähdä, että kyllä siinä yhä on se viiva. Viimesyksyinen kkm rv 12 kummittelee niin pahasti mielessä, että mieli ei oikein anna lupaa iloita tästä, vaikka haluankin sydämeni pohjasta nauttia raskaudesta kesti tätä sitten viikon, kuukauden tai kaikki yhdeksän toivottua kuukautta :Heartred

Ohessa aina niin kiinnostavia testikuvia :bookworm:
Ensimmäisessä on onestepin liuskatestit dpo 9, dpo 10, dpo 11 ja dpo 12, sekä seassa yksi pc dpo 11. Tästä hyvin huomaa, miten toi pc näyttää paljon vahvemmin, kun se on samasta aamupissasta dpo 11 tehty kuin kolmantena oleva onestep... Toisessa kuvassa on clear bluen earlyt dpo 10 ja dpo 11. Lisäksi oon tehnyt digillä plussan dpo 11 ja tänään dpo 13. Tän päivän digi oli viikkonäytöllinen tuloksella raskaana 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä :love017

Vähän pohdin tota digin viikkotulosta, kun tosiaan kovinkin varma ovistestien ja kierron perusteella näistä dpo, mut ehkä se ei ole vaarallista että näyttää ns liikaa :confused005 Haluaisin uskoa, että se olisi ennemmin hyvä merkki, ettei nyt ainakaan kemiallista olis sit ehkä tästä tulossa :smiley-angelic001

Niin kovasti haluan nyt uskoa näihin pulssiin!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Hurjasti onnea plussasta! Pidän peukut pystyssä että pysyy mukana loppuun asti ja kaikki menee hyvin. :happy:

Täällä kyllä lämmöt ihmeen korkeella ollu. Nyt dpo12 ja mittari näyttää 37.3, ollu tätä jostain dpo8 lähtien. Kipeäksi en oloani kyllä tunne.

Kiitos zarar :Heartred Toivotaan, että tämä pysyy meillä matkassa, ja sulla myös keho palautuisi niin, että tulisi pian plussa! :hug013

Musta tuntuu, että mun keho vaati tän 6kk siitä kkm ennen kuin lähti toimimaan normaalisti, koska tää oli myöskin vasta ensimmäinen kierto, jossa ovisplussa tuli jo kp 14. Edellisessä kierrossa ovis oli melkein viikkoa myöhemmin, ja sitä edellisessä vielä pidemmällä. Sitä aiemmat taas oli aivan totaalisesti sekaisin olevia kiertoja siinä kkm tyhjennyksen perään, et vaikea lähteä edes veikkaamaan onko niissä ollut ovista ollenkaan... Ennen sitä ekaa kurjasti päättynyttä raskautta mulla oli kierrot yleensä 27-29pv, joten toi ovisplussa-aika kp 14 olis mun normaali.

Koitan malttaa tässä muutaman päivän vielä kärvistellä ennen kuin uskon tosissani tähän plussaan, joten pyörin täällä vauvakuumeisten ja raskautuneiden välimaastossa molemmissa keskusteluissa :grin Muutakaan en nyt osaa ajatella, joten forumilta pois pysyminen ei oo vaihtoehto:hilarious:

Toivotaan valtaisaa plussa-aaltoa tänne!! Etenkin tosi moni pitkään yrittänyt on mun mielessä, toivottavasti tulisi teille niitä plussia... :wav

Tervetuloa mukaan uusille! :greet025

Apuaaa testaiskohan jo vaikka päätin et vasta sit kun on menkat myöhässä... nyt kp 33/36-39. On vähän outo rauhallinen olo edelleen. Toisaalta ärsyynnyn helposti..tissit ehkä vähän nyt arat ja turvottaa varsinkin iltasin. Ja ehkä vähän etova olo! Voi kumpa en vaan kuvittelis näitä oireita :smiley-ashamed005

Ainii tämän olin unohtanut

Lista kuumeilijoista 2020:

Heitsu1996 /23/kolmas/epävarma ajankohta vielä tällä hetkellä.

Juliet92 /27/ensimmäinen/ 3/20

Junibea/34/seitsemäs/ 3/20

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanut joulukuu 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Alcyone /43/toinen/yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

BabyMama. / 29 / esikoinen / yritys alkanut 4/2019 / keskeytynyt km 11/19 rv12+0

moana91 / 28 / esikoinen / yritys alkanut 8/19

jjuliea / 27 / esikoinen / yritys alkanut 11/19

zarar_ / 23 / esikoinen / yritys alkanut 7/19

Äitiliini90 /29 / toinen / yritys alkanut 1/20

PogoMamma / 36 / kuudes / tjot

flikka /27/kolmas/yritys alkanut 11/19, tulee jos on tullakseen, kkm 8/2019

Muumimuki /31/esikoinen/yritys alkaa 1-2/20

sinimarias /25/kolmas/yritys saada mies mukaan yrittämään

VaahteraHei /31/toinen/yritys alkanut 10/19

MrsCherry(?) / 32/ensimmäinen /yritys alkanut 06/19 (kkm todettu 09/19, rv12)

Freesias / 26 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/19

Raparpaari / 30 / toinen / ya 07/19

Doris_91 / 28 / ensimmäinen / ya 1/19

Taittaralla / 28 / ensimmäinen / ya 7/19

Pepe+ / 22 / ensimmäinen / ya 8/19 / kemiallinen km 12/19

j-o-nn-a / 25 / ensimmäinen / yritys alkanut 9/19 (varhainen keskenmeno 11/19)

Maggie84/ 35/ kuudes/ tjot/ KU 06/17 ja 03/19

Hirvi/ 40++/ensimmäinen/ yritys alkoi tauon jälkeen uudestaan 01/20

Keltainenkuu/ 31 / kolmas /yritys alkanut 1/20

Boris / 40 / viides / ya 2/20

Sen / 30 / ensimmäinen / ya 12/19

Marcipa / 43 / neljäs / ya 1/20 ( ylläriplussa 11/19 ja kkm 12/19)

Saiq- / 29 / kolmas / yritys alkaa kevät -20

Heidyli92 / 27 / ensimmäinen / yritys alkaa kesällä -20

Laalaa1234 / 26 / toinen / yritys alkanut 1/20

Pingviiniemo / 22 / toinen / yritys alkanut
3/20

move88 / 32 / toinen / tjot/ya 4/20

Marianne / 28 / kolmas / ya 19

KatMa/ 37/ kolmas/kkm-19, tuulimuna - 20/ ya syksy - 18

Sofia2016m /26/ toinen / ya 6/19/Kkm 2/20

vauvakuume ♡ / 24 / kolmas / tjot 3/2020

nninas_ / 28 / kolmas / ya 03-04/2018 / ku 09/2018

Unicornflakes / 28 / ensimmäinen / ya 03/20

M_M / 27 / ensimmäinen / yritys alkanut 4/20

Maiconii / 32 / Toinen / yritys alkanut 1/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 /

Citrus90 / 29 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

piglet / 32 / ensimmäinen / yritys alkanut 8/19

Pikkis91 / 28 / ensimmäinen / yritys alkanut 3/20

NuuNuuh / ensimmäinen / ya 7/19

Plussanneet:

Tiiane / 27 / toinen, LA 9/20

Tiarella / 26/kolmas/yritys alkanut 12/19

PP83/ 36/ toinen/ LA 10/20

Elliephant / 25 / esikoinen / yritys alkoi 10/19 / LA 11/20

Mirkku2020 / 27 / ensimmäinen / ya 6/19 / tm 10/19 rv 8+4 / la 11/2020

Bambi / 27 / kolmas / km 1/20 / LA 11/20 /

Viivi92/ 27 / ensimmäinen / ya 2/20 / La 11/20

Turvonnut/ 31 / toinen / ya 7/19 / kkm 12/20 / LA 12/20

tiuhtimus / 28 / kolmas / la 12/20

Hei kaikille! :happy: Päätin minäkin hypätä tänne teidän kanssa kuumeilemaan. Olen lukenut jo pidempään teidän juttuja ja nyt uskaltauduin itsekin mukaan. Täällä on ollut ihanan lämminhenkistä keskustelua!

Mieheni kanssa aloimme nyt maaliskuussa yrittämään. Haaveiltu ollaan molemmat jo pidemmän aikaa vauvasta, nyt tilanne olisi hyvä, mitä nyt korona hieman huolestuttaa. Vauvakuume on kova ja malttamattomana täällä piinaillaan. Nyt kp 25/25 ja ei tietoakaan vielä menkoista. Hätähousuna testattu dpo 10 ja negaa näytti. No nyt tosiaan vasta yk1 joten pitäisi hieman jäitä hattuun laittaa. :laughing002

Tänne on ihanasti tullut jo plussia, onnea kaikille! Ja plussatuulia meille yrittäville!

Ei voi olla totta. Mä oon myös - 91, 28v. Yritys alkanut maaliskuussa ja ekaa yritetään. Sattumaa

Tätä ketjua pitäisi kyllä ehtiä joka päivä lukemaan, ettei menisi sitten kerralla ikuisuutta lukea viestejä (nyt tais olla taas 10 sivua) :grin mutta ihanaa kun on aktiivista keskustelua! Mulla on ollut pitkä, raskas ja iltapainotteinen työputki, joka tänään vihdoin loppu. Nyt vapaata että ehtii tännekin ehkä välillä viestittää :shy:

Mä en saanut tässä kierrossa ovista testeillä bongattua, kun tehnyt vasta illalla niin myöhään/lyhyestä pidätyksestä nopeasti kun ehtinyt. Perjantaina oli tosi kova muutaman tunnin vasemman puoleinen alavatsakipu töissä, että luulen sen sillon olleen tai sit tää on ovuloimaton kierto ja alavatsakipu tätä mun normaalia suolistoperäistä. Noh, ei haittaa vaikka ovista ei bongattu kun ei ole kertakaikkisesti talletellakkaan jaksellut :eek: Noh, ehkä tekee pieni tauko vaan hyvää, kun ollut vähän toivonsa menettänyt olo välillä :)

Mä testaan nyt päivästä tai alkuillasta myös et mitä näyttää. Digil on myös hyvä aamuisin, se ero iltapäivällä on isompi mut selkeä nousu kyllä.

Repii ja tärinä kipuu tosi paljon. Vv liukas ja sit rinnat alkoi kipeytyy ja oksettaa ja päätä särkee ja hikoiluttaa. Huoh mä en ymmärrä miks oireilee niin paljon nyt kaikki

Pakko sen verran antaa tilannekatsausta, et olin 100% varma et ne menkat alkoi.
Noh, siteen laitoin ja 3 nuppineulanpään kokoista pisaraa, pyyhkiessä ei enää mitään sitten aamun :wtf
Ärsyttää et yrityksen aikana nää menkat on enemmän ja vähemmän olleet tällästä tiputtelua ennen kunnon vuotoa. Mulla nyt saattaa nää hormonit olla vaan supersekasin, mut inhottaa silti.

A. Joko aloitin tän kierron tiputellen

B. Menkat alkaa rytinällä huomenna

C. Olen sittenkin raskaana ja tää olikin kiinnittyminen

Apua, miten sekavat voi olotilat olla. Mä palelen hulluna, oon aivan syväjäässä ja kaupassa etoi kaikki hajut. Itketti taas kyllä ihan ilman mitään syytä. Tissikipukin on ja pysyy, mut en lähde laukalle. Mua nimittäin pelottaa, jos tää onkin plussa, että selviänkö. Mutta katsotaan, testaan kp 32, jos vuoto ei käynnisty.

Joo tämmöstä täällä. Niin ja saatiin tänään uusia vauva-uutisia. Jep, ja mieskin sit automatkan päätteeksi mulle sanoi ihan lempeästi, että olisihan se kiva kun meillekin joskus pieni tulis. Niimpä, olishan se. :smiley-ashamed008

Muokattu viimeksi:
Pakko sen verran antaa tilannekatsausta, et olin 100% varma et ne menkat alkoi.
Noh, siteen laitoin ja 3 nuppineulanpään kokoista pisaraa, pyyhkiessä ei enää mitään sitten aamun :wtf

A. Joko aloitin tän kierron tiputellen

B. Menkat alkaa rytinällä huomenna

C. Olen sittenkin raskaana ja tää olikin kiinnittyminen

Apua, miten sekavat voi olotilat olla. Mä palelen hulluna, oon aivan syväjäässä ja kaupassa etoi kaikki hajut. Itketti taas kyllä ihan ilman mitään syytä. Tissikipukin on ja pysyy, mut en lähde laukalle. Mua nimittäin pelottaa, jos tää onkin plussa, että selviänkö. Mutta katsotaan, testaan kp 32, jos vuoto ei käynnisty.

Joo tämmöstä täällä. Niin ja saatiin tänään uusia vauva-uutisia. Jep, ja mieskin sit automatkan päätteeksi mulle sanoi ihan lempeästi, että olisihan se kiva kun meillekin joskus pieni tulis. Niimpä, olishan se. :smiley-ashamed008

Hemmetti piti muokata tuota tekstiä mut sekoilin tääl ite viittailemalla omiin juttuihini:laughing002

@zarar_ ei sovi heittää kirvestä kaivoon vielä! :rolleyes::rolleyes:
Onko sulla ennen heitelly tuo vuodon määrä tolleen?

@Jesbe sori en muista sun tilannetta, oliko sulla nyt aikeissa ovu- vai r-testit? :)

@Jesbe sori en muista sun tilannetta, oliko sulla nyt aikeissa ovu- vai r-testit? :)

On heitellyt välillä ennenkin, niin et eka tiputtelee pari päivää ennen kun alkaa mut tiputtelusta yleensä vuorokauden sisään alkanut kunnolla. Sillon kun kaikki hormonitoiminnassa ok alkaa yleensä ihan varoittamatta hulahtamalla, mut mm. Painonpudotus, stressi tai sairastelu on niukistaneet ja sillon myös usein tiputteleekin enemmän. :banghead:
Mut joo kp 31/32 eli eikai auta kun odotella, et alkaako ja testailla sit jos mitään ei kuulu.
Karkkia vedän tähän maximaaliseen ärsytykseen ja suretukseen, en tajua mikä näissä muiden vauva-uutisissa vetää itsensä pohjamutiin. Kai sitä tuntee vaan ittensä niin surkeaksi kun ei sitä ekaakaan olla saatu alulle. Kauheinta oli et sorruin miettimään sitä, et jos mies seurustelisi exänsä kanssa, niin olis heillä jo 2 tervettä lasta. Ikään kuin oikein lisäsin vettä myllyyn itelleni, että varmasti tietäisin sen, et mun hormonitoiminnassa se vika tässä on :stop:
Huoh. Miks elämä on välillä niin epäreilua.

@zarar_ yrittämisen yksi hirveimpiä puolia on kyllä toisten vauvauutiset. :sorry::sorry:
Mutta ei auta kuin uskoa että kyllä se oma aika vielä tulee! :Heartpink Ja kun se viimein napsahtaa niin ompahan ainaki makosa plussa!
Ja mitä tuohon eksään tulee, niin turha miettiä. Voi olla että ne ei olis saanu ikinä yhtään lasta tai sitte kasakaupalla. Mutta ero tuli ja siihen on varmasti omat syynsä.

Ovulaation metsästys.. oireet iski tosi aikaisin ja tänään on energinen olo ja voisin koko ajan pupuilla, noloo.. sit on repimiskipui yms.. tärinä kivut ja alkaa olla limatkin.. rinnat kipeytyy ja olo on itsevarma. Ovulaatio lähenee mut aina sitä ennen mulla irtoilee kystia niin vähän on kivuliasta hommaa..

@zarar_ yrittämisen yksi hirveimpiä puolia on kyllä toisten vauvauutiset. :sorry::sorry:
Mutta ei auta kuin uskoa että kyllä se oma aika vielä tulee! :Heartpink Ja kun se viimein napsahtaa niin ompahan ainaki makosa plussa!
Ja mitä tuohon eksään tulee, niin turha miettiä. Voi olla että ne ei olis saanu ikinä yhtään lasta tai sitte kasakaupalla. Mutta ero tuli ja siihen on varmasti omat syynsä.

Tiedän, että ei pitäis miettiä. Mutta siltikin mietin, koska tiedän, että olis kyllä saaneet lapsen, jos olisivat sen halunneet pitää. No se siitä, ei asian pyörittely tätä miksikään muuta. Mun keho toimii miten toimii ja koitan nyt selviytyä tästä masiksestani :facepalm:
Kiitos tsempistä kuitenkin :Heartred

45kp ei mitään raportoitavaa ens viikolla testaan ja aloitan primolutit jos nega. Yllättävää minun historialla ois jos ois +. Pyysin uusintaan foolihappoa tk no sieltä haluavat selvityksen, miksi 5mg foolihappo mihin sairauteen käytössä no minulla yks lääkitys niin siksi. Resepti ois 2v annos jos ei aivan heti aloita yritystä on ainakin foolihapot valmiiksi reseptilla ja kyllä me tuon 2v sisällä aloitetaan yrittäminen ja ilmoitaudutaan hoitoihin :) samalla meinaan kysyä, kun kerron miksi uusin reseptiä, että tarvitsemmeko uuden lähetteen hoitoja varten, kun ei ole pakastealkioita ja tarvitseeko meidän 1v yrittää, kun kuitenkin 2raskautta ja kaikki hoidoilla se on varmasti kaikkille selvää, että hoidoilla raskaudet saisi jälleen alkunsa mitä alkaa pitkittämään yrittämistä kotona. Itse enkä mies ei ihan vahvasti uskota luomuna onnistumiseen.

Pakko udella teiltä muilta, onko kenelläkään ollut tämmöistä oiretta oviksen jälkeen.. Kokoajan pissattais mutta vaikka käykin vessassa, ei sieltä tule ku vähän. Eli normaali vessassa käyntiväli on tihentynyt, mutta määrällisesti huomattavasti pienentynyt. Oon koittanu pidättää useampaakin tuntia mut silti määrällisesti ei tuu enempää.. o_O muutoin onkin nippailuja ja vihlontaa ja vv ei vähentynyt oviksenkaan jälkeen.. dpo4?

Pakko udella teiltä muilta, onko kenelläkään ollut tämmöistä oiretta oviksen jälkeen.. Kokoajan pissattais mutta vaikka käykin vessassa, ei sieltä tule ku vähän. Eli normaali vessassa käyntiväli on tihentynyt, mutta määrällisesti huomattavasti pienentynyt. Oon koittanu pidättää useampaakin tuntia mut silti määrällisesti ei tuu enempää.. o_O muutoin onkin nippailuja ja vihlontaa ja vv ei vähentynyt oviksenkaan jälkeen.. dpo4?
Hei. Mulla oli oviksen jälkeen kun oli kiinnittynyt niin järkyttävä pissahätä, kokoajan sai juosta.

Mulla oli viime kierrossa sama, meni ohi ennen menkkoja:grin

Takaisin