Tsemppiä @KatMa loppurutistukseen!
Hassua, miten erilaisia ohjeita annetaan. Meillä kkm:n hoidossa kerrottiin, että kunhan negatiivinen raskaustesti niin saa heti lähteä yrittämään. Ei tarvitse edes odottaa kuukautisia väliin ellei itse tahdo
@NuuNuuh äläpä muuta sano! En tajua miksi on ikinä mennyt sen ensimmäisen tupakan sytyttämään. Muistan kuinka jo ala-asteikäisenä maisteltiin kavereitten kans! Ihan hullua! Ja yläasteella menikin jo aski viikossa. Mulla on käytössä zonnic annospussit (nämä on mulle parhaimmat), eli samanlain käytetään kuin nuuskaa, laitetaan huulen alle. Purkasta tulee huono olo, niitäkin löytyy mutta eipä tule juuri käytettyä. Nyt ostin vielä tuon inhalaattorin, että pääsen aamukahvin kanssa terassille "polttamaan". Mikään näistä ei tunnu samalta kuin aito tupakki! Nyt mietin jos ostaisin sähköröökin että sais edes sitä vesihöyryä imeskellä. Sen ja noiden annospussien kanssa voisin kuvitella olevan mulle loistava combo, saa sekä nikotiinit että sen "tavan". Keskeytyneessä raskaudessa keskustelin neuvolassa tupakoinnista ja silloin sanottiin, että laastarit on kiellettyjä koska ne on liian pitkävaikutteisia. Joskus ilman raskautta olen niitä kokeillut ja eipä ne ainakaan mulla toiminut.