Raskaaksi 2020

Meillä mies on ihan samanlainen.. Ei varmaan luota ees positiiviseen testiin vaan vasta siihen, kun ultrassa näkee :hilarious: Mutta eipä ne meidän piinailuista mitään tajua, niiden ku ei tarvii muutaku seksiä harrastaa... ainakaan raskausaikana.. :rolleyes::hilarious:

No hyvä että en oo ainut kellä on tällanen puupää kotona :D
Jotenkin kontrasti ensimmäiseen plussaan on järjettömän suuri. Silloin mies itki, nauroi, pomppi ja halaili ja pussaili. Koko päivän puhui siitä ja seuraavana päivänä ensimmäiset sanatkin oli että "miten mun kaksi rakasta nukkui yön", ja itse oli epäilevämpi.
Argh. Pitää koittaa saaha tänään tehtyä jotain muuta kuin pyörittyä vauvasivustoilla, niin tulee muutakin ajateltavaa ja ehkä tuo yks ei enää ärsytä niin paljoo :D

Meillä mies on ihan samanlainen.. Ei varmaan luota ees positiiviseen testiin vaan vasta siihen, kun ultrassa näkee :hilarious: Mutta eipä ne meidän piinailuista mitään tajua, niiden ku ei tarvii muutaku seksiä harrastaa... ainakaan raskausaikana.. :rolleyes::hilarious:

Juu mun mies on sanonu jo et mitä sä sielä palstoilla teet, nyt unohdat tikut sun muut niin kyllä se tulee. No joo helpommin sanottu kun tehty!

Päätin, että pääsiäisenä en googleta yhtään raskausoiretta, -ohjetta tai yhtään mitään muutakaan raskauteen liittyvää, enkä saa pyöriä tällä palstalla. Arvatkaa kuinkas kävikään? laughing7

Ostin eilen kauheen kasan raskaustestejä (ihan mielettömän järkevää) ja tottakai heti kotiin päästyä piti päästä ensimmäinen tekemään. Toisen samanlaisen tein tänä aamuna ja mun mielestä eilinen oli aavistuksen tummempi (vertasin siis suoraan tuoretta ja eilistä vanhaa testiä keskenään), ja tiiän kyllä että näin ei saa tehdä ja roskiksessa ne mahollisesti tummuu lisää mutta ku on tollo niin on tollo! Koitan pitää fiiliksen posina ja miettiä, että ne on sentään tuosta tiistaisesta (ja nämä ei ollut niin herkkiä testejä) tummunut tosi hyvin eikä tarvitse pohtia onko toi plussa vai ei kun on ihan silmiin nähtävissä olevat viivat. Kai se on se syksyinen km joka tuolla takaraivossa niin vahvasti mulla potkii. Onneksi ei oo enää ku muutama päivä kuukautisten alkamispäivään (su ilta, viimeistään ma), jolloin se "ensimmäinen etappi" on ylitetty.

Ja tuo mies. Ai että se on raivostuttava! Tuntuu että se ei oo yhtään mukana tässä. Eilen aamulla se pyöri tuossa jotain ja kysyi sitten multa että lähdenkö hänen kanssaan tupakille. Katoin sitä turpa auki johon kommentti oli naureskellen että 'ai nii, sähän oot "raskaana"'. Ja eilen siellä kaupassa kun ladoin niitä raskaustestejä kärryyn, hyvä että ei suuttunut että onko noita nyt ihan pakko ostaa ku meillä on jo 2kpl testejä odottamassa maanantaita. Hemmetti, minähän teen näitä testejä vaikka 2kpl päivässä koko 9kk ajan jos musta siltä tuntuu!! :angry4:angry4:angry4

Jotenkin mulla on fiilis että vaikka ne menkat sieltä heti huomenna jo lurahtais, niin haluaisin nauttia tästäkin ihan täysiä. Keskenmenneessä raskaudessa (oli mun eka raskaus) mua pelotti se menetys ihan koko ajan enkä missään kohtaa varsinaisesti iloinnut siitä. Ja nyt jälkeen päin se on harmittanut mua tosi paljon, koska vaikka se ei maaliin asti mennytkään niin en löytänyt mitään positiivista esimerkiksi viikkojen vaihtuessa kun koko ajan tavoite oli vain päästä sinne viikolle 12 että 'uskaltaa iloita'.

Sori pitkä oma napa teksti, piti vain päästä purkamaan tämä nyt jonnekin enkä tiedä siihen ketään, joka ymmärtäis paremmin kuin te. :Heartred

Ketkä kaikki piinaili tällä hetkellä? Haluun analysoimaa oireita, että saan muuta mietittävää ku tuo ärsyttävä ukko :laughing002 Ja mikään ei oo jännittävämpää ku oireiden tutkiminen!!!!

Mulla nousi hymy huulille kun luin tätä. Olisin itse ihan samanlainen! Toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa! Ja laitappa kuvia tulemaan niistä testeistä! Mulla eilen ilmeisesti Ovis niin nyt alkaa piinailu :angelic: ajattelin tehdä vielä Ovis testin et viiva haalistuu

Juu mun mies on sanonu jo et mitä sä sielä palstoilla teet, nyt unohdat tikut sun muut niin kyllä se tulee. No joo helpommin sanottu kun tehty!

Voi kumpa nuo miehet vois ees 5 minuuttia pyörähtää kenen tahansa naisen pään sisällä nii kaikkien elämä helpottuis!! :laughing002

Päätin, että pääsiäisenä en googleta yhtään raskausoiretta, -ohjetta tai yhtään mitään muutakaan raskauteen liittyvää, enkä saa pyöriä tällä palstalla. Arvatkaa kuinkas kävikään? laughing7

Ostin eilen kauheen kasan raskaustestejä (ihan mielettömän järkevää) ja tottakai heti kotiin päästyä piti päästä ensimmäinen tekemään. Toisen samanlaisen tein tänä aamuna ja mun mielestä eilinen oli aavistuksen tummempi (vertasin siis suoraan tuoretta ja eilistä vanhaa testiä keskenään), ja tiiän kyllä että näin ei saa tehdä ja roskiksessa ne mahollisesti tummuu lisää mutta ku on tollo niin on tollo! Koitan pitää fiiliksen posina ja miettiä, että ne on sentään tuosta tiistaisesta (ja nämä ei ollut niin herkkiä testejä) tummunut tosi hyvin eikä tarvitse pohtia onko toi plussa vai ei kun on ihan silmiin nähtävissä olevat viivat. Kai se on se syksyinen km joka tuolla takaraivossa niin vahvasti mulla potkii. Onneksi ei oo enää ku muutama päivä kuukautisten alkamispäivään (su ilta, viimeistään ma), jolloin se "ensimmäinen etappi" on ylitetty.

Ja tuo mies. Ai että se on raivostuttava! Tuntuu että se ei oo yhtään mukana tässä. Eilen aamulla se pyöri tuossa jotain ja kysyi sitten multa että lähdenkö hänen kanssaan tupakille. Katoin sitä turpa auki johon kommentti oli naureskellen että 'ai nii, sähän oot "raskaana"'. Ja eilen siellä kaupassa kun ladoin niitä raskaustestejä kärryyn, hyvä että ei suuttunut että onko noita nyt ihan pakko ostaa ku meillä on jo 2kpl testejä odottamassa maanantaita. Hemmetti, minähän teen näitä testejä vaikka 2kpl päivässä koko 9kk ajan jos musta siltä tuntuu!! :angry4:angry4:angry4

Jotenkin mulla on fiilis että vaikka ne menkat sieltä heti huomenna jo lurahtais, niin haluaisin nauttia tästäkin ihan täysiä. Keskenmenneessä raskaudessa (oli mun eka raskaus) mua pelotti se menetys ihan koko ajan enkä missään kohtaa varsinaisesti iloinnut siitä. Ja nyt jälkeen päin se on harmittanut mua tosi paljon, koska vaikka se ei maaliin asti mennytkään niin en löytänyt mitään positiivista esimerkiksi viikkojen vaihtuessa kun koko ajan tavoite oli vain päästä sinne viikolle 12 että 'uskaltaa iloita'.

Sori pitkä oma napa teksti, piti vain päästä purkamaan tämä nyt jonnekin enkä tiedä siihen ketään, joka ymmärtäis paremmin kuin te. :Heartred

Ketkä kaikki piinaili tällä hetkellä? Haluun analysoimaa oireita, että saan muuta mietittävää ku tuo ärsyttävä ukko :laughing002 Ja mikään ei oo jännittävämpää ku oireiden tutkiminen!!!!

Täällä yks piinailija seuranasi. Mun mielestä kandee tehä niin ku itsestä tuntuu, jos testien tekeminen saa sulle ees vähän mielenrauhaa ni siitä vaan! Paljon onnea plussasta, pidän sormet ja varpaat ristissä että pysyy mukana loppuun asti! :Heartred
Mulla nyt dpo 11, ens torstaina kai pitäis menkkojen alkaa, mut alkaa ahdistaa jo ajatus siitä et 5 päivää pitäis odottaa. Varsinkin kun mä siis olen myös tupakoitsija, ja ei mitään toivoa lopettamisesta ennen kun sen plussan saan, niin pelkään et jos nyt oiski tuuri käyny ni kusen kaiken tolla tyhmällä sauhuttamisella. En kuitenkaan viittis nyt vielä r-testiä tehdä, ihan vaan etten tuu entistä hullummaks sillä ku miettii et onks toi nyt viiva vai ei... :arghh:
Mitä kaikkia oireita sulla on nyt? Mulla ollu repivää kipua alavatsassa vasemmalla, siltä puolelta ovulaationkin tunsin. Ja huh mitä raivokohtauksia... Eilen aloin melkee itkee ku suutuin niin pahasti siitä ku yritin tehä miehelle pyttipannuu ja olin vahingossa keittäny perunoit liian kauan, niin se muistutti enemmän muussia makkaralla ku pyttipannua. Sit ku toi kakkapää viel kehtas nauraa mulle ja hoki et "oot niin söpö vihasena". :mad:

Mitä kaikkee te teette et saatte ajan kulumaan piinaviikoilla?

Täällä pyörii samanmoisia ajatuksia! Dpo 6 täällä tänään. En yhtään ihmettele, et näitä dpo päiviä kutsutaan piinapäiviks:hilarious:
Olishan sitä vaiks mitä mielekästä tekemistä, mut ajatukset pyörii vaan tän meidän kaikkien yhteisen asian ympärillä. Jos yk1 tuntuu jo tältä, niin en halua tietää niitä yk9 ja ylikin:facepalm: tuntuu varmaan kierrot extra pitkiltä mitö enemmän yk tulee?

:confused005
Mulla nousi hymy huulille kun luin tätä. Olisin itse ihan samanlainen! Toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa! Ja laitappa kuvia tulemaan niistä testeistä! Mulla eilen ilmeisesti Ovis niin nyt alkaa piinailu :angelic: ajattelin tehdä vielä Ovis testin et viiva haalistuu

Käskystä, mielelläni!! :wacky:
Ylimpänä herkkätesti viime keskiviikolta, keskimmäisenä rfsu:n eilen alkuillasta ja alimpana tän päivän rfsu:n aamupissasta. En tiedä miks tuorein on kaikkein haalein :sorry: jostain luin että aamupissassa voi olla mukana niin paljo kaikkee muutaki, että ei aina välttämättä edes anna etenkään aikaista plussaa. Ja samaan aikaan usein kehotetaan tekemään aamupissasta koska hcg korkeimmillaan. :confused005 Maanantaina viimeistää pistäis alkaa menkat.
Viikko siis ainakin pitää vielä piinailla, onneksi on testejä:laughing002

Edit: Näköjään kuva tuli väärin päin, eli vasemmalla on keskiviikon herkkä, oikealla tuorein tältä aamulta.

Liitteet

• 1B812A65-8074-4C22-9318-0E802CAAA263.jpeg
    1B812A65-8074-4C22-9318-0E802CAAA263.jpeg
    15.3 KB · Katsottu: 172
Muokattu viimeksi:
Täällä yks piinailija seuranasi. Mun mielestä kandee tehä niin ku itsestä tuntuu, jos testien tekeminen saa sulle ees vähän mielenrauhaa ni siitä vaan! Paljon onnea plussasta, pidän sormet ja varpaat ristissä että pysyy mukana loppuun asti! :Heartred
Mulla nyt dpo 11, ens torstaina kai pitäis menkkojen alkaa, mut alkaa ahdistaa jo ajatus siitä et 5 päivää pitäis odottaa. Varsinkin kun mä siis olen myös tupakoitsija, ja ei mitään toivoa lopettamisesta ennen kun sen plussan saan, niin pelkään et jos nyt oiski tuuri käyny ni kusen kaiken tolla tyhmällä sauhuttamisella. En kuitenkaan viittis nyt vielä r-testiä tehdä, ihan vaan etten tuu entistä hullummaks sillä ku miettii et onks toi nyt viiva vai ei... :arghh:
Mitä kaikkia oireita sulla on nyt? Mulla ollu repivää kipua alavatsassa vasemmalla, siltä puolelta ovulaationkin tunsin. Ja huh mitä raivokohtauksia... Eilen aloin melkee itkee ku suutuin niin pahasti siitä ku yritin tehä miehelle pyttipannuu ja olin vahingossa keittäny perunoit liian kauan, niin se muistutti enemmän muussia makkaralla ku pyttipannua. Sit ku toi kakkapää viel kehtas nauraa mulle ja hoki et "oot niin söpö vihasena". :mad:

Kyllä vaikeeta on keksiä tekemistä.. Onneksi on tuo esikoinen, joka pitää edes osan ajasta kiireisenä mutta tällai lomautettuna on vaan aikaa miettiä oireita ja pissata tikkuihin :laughing001

Olen myös tupakoitsija, ja vaikka nyt on paras motivaatio lopettaa niin ai että on vaikeeta!! Korvikkeita kuluu paljon.

• vatsassa nippailuja
  • Etovaa oloa
  • Väsymystä
  • ÄRSYTYSTÄ!
  • Rinnat arat (mutta vain aavistuksen koskiessa)
Siinä mun oireet. Sulla kuulostaa myös oikein lupaavalta!:rolleyes:

:confused005

Käskystä, mielelläni!! :wacky:
Ylimpänä herkkätesti viime keskiviikolta, keskimmäisenä rfsu:n eilen alkuillasta ja alimpana tän päivän rfsu:n aamupissasta. En tiedä miks tuorein on kaikkein haalein :sorry: jostain luin että aamupissassa voi olla mukana niin paljo kaikkee muutaki, että ei aina välttämättä edes anna etenkään aikaista plussaa. Ja samaan aikaan usein kehotetaan tekemään aamupissasta koska hcg korkeimmillaan. :confused005 Maanantaina viimeistää pistäis alkaa menkat.
Viikko siis ainakin pitää vielä piinailla, onneksi on testejä:laughing002

Ihan. selkeiltä plussilta nuo minusta ainaski näyttää.
Varovasti onnittelen ja toivottavasti pysyy matkassa :angelic:
Pidä meidät ajantasalla!

Ihan. selkeiltä plussilta nuo minusta ainaski näyttää.
Varovasti onnittelen ja toivottavasti pysyy matkassa :angelic:
Pidä meidät ajantasalla!

Kiitos, ja samoin koitan myös miettiä, onhan noi selkeitä plussia! :grin
Mies ei ole suostunut katsomaan kuin ton ensimmäisen vain, joka siis 6pv ennen oletettuja menkkoja. Hänen mielestään ei kerro vielä yhtään mitään eikä oo plussa koska menkat ei ole myöhässä. :mad:
Pitäisi koittaa saada jotenkin itsensä rauhoittumaan, kun ei tässä kuitenkaan pysty mitään muuta kuin odottaa kävi miten kävi.

Huh kun oli paljon luettavaa, viimeksi torstaina täällä käynyt lukemassa.

Tsemppiä piinailijoille ja talletus onnea tallettajille. :wink

Itse en pääse vielä tallettelemaan vaikka himoja olis. Seksiä ollut viimeksi tammikuussa. Raskauspahoinvoinnin vuoksi ei seksi ollut ensimmäisenä mielessä. Nyt tyhjennysvuoto melki loppu, vähän värillistä vv tulee vielä. Joten yhdyntää täytyy vielä malttaa välttää. Että piinailua tämäkin :hilarious:

Seuraavia kuukautisia odotellessa ja sit pääsee taas yrittämään raskautumista. Ovistestit jo laatikossa odottelee. Rauhallista pääsiäistä kaikille!

Olen myös tupakoitsija, ja vaikka nyt on paras motivaatio lopettaa niin ai että on vaikeeta!! Korvikkeita kuluu paljon.

• vatsassa nippailuja
  • Etovaa oloa
  • Väsymystä
  • ÄRSYTYSTÄ!
  • Rinnat arat (mutta vain aavistuksen koskiessa)
Siinä mun oireet. Sulla kuulostaa myös oikein lupaavalta!:rolleyes:

Joo kyllä nyt kaduttaa että meni koskaan edes alottamaan. Kk sit revittiin viisaudenhammas ni oli kyllä tuskalliset pari päivää ku ei saanu/uskaltanu polttaa. Että maistu hyvälle sen jälkeen. Mut tsemppiä hei! Mitä korvikkeita käytät? Onks niistä mitään apua?

Lupaavat oireet ja testitkin näyttää oikein hyviltä! :happy:

Tsemppiä @KatMa loppurutistukseen! :Heartred Hassua, miten erilaisia ohjeita annetaan. Meillä kkm:n hoidossa kerrottiin, että kunhan negatiivinen raskaustesti niin saa heti lähteä yrittämään. Ei tarvitse edes odottaa kuukautisia väliin ellei itse tahdo :confused:

@NuuNuuh äläpä muuta sano! En tajua miksi on ikinä mennyt sen ensimmäisen tupakan sytyttämään. Muistan kuinka jo ala-asteikäisenä maisteltiin kavereitten kans! Ihan hullua! Ja yläasteella menikin jo aski viikossa. Mulla on käytössä zonnic annospussit (nämä on mulle parhaimmat), eli samanlain käytetään kuin nuuskaa, laitetaan huulen alle. Purkasta tulee huono olo, niitäkin löytyy mutta eipä tule juuri käytettyä. Nyt ostin vielä tuon inhalaattorin, että pääsen aamukahvin kanssa terassille "polttamaan". Mikään näistä ei tunnu samalta kuin aito tupakki! Nyt mietin jos ostaisin sähköröökin että sais edes sitä vesihöyryä imeskellä. Sen ja noiden annospussien kanssa voisin kuvitella olevan mulle loistava combo, saa sekä nikotiinit että sen "tavan". Keskeytyneessä raskaudessa keskustelin neuvolassa tupakoinnista ja silloin sanottiin, että laastarit on kiellettyjä koska ne on liian pitkävaikutteisia. Joskus ilman raskautta olen niitä kokeillut ja eipä ne ainakaan mulla toiminut.

Itse en ajatellut mitään nikotiinikorvaustuotteita. En koe niistä olevan hyötyä, koska nikotiini itsessään ei aiheuta vieroitusoireita ja se koukuttava homma on nimenomaan se tupakan polttaminen ja savun sisään hengittäminen. Ja ah, aamukahvi tupakan kera on jotain mistä tulee kyllä vaikeaa luopua, mutta ehdottomasti stumppaan kunhan se plussa pärähtää.

Täällä ei toistaiseksi mitään oireita. Tissitkään mitenkään erityisen kipeät ole.

Tsemppiä @KatMa loppurutistukseen! :Heartred Hassua, miten erilaisia ohjeita annetaan. Meillä kkm:n hoidossa kerrottiin, että kunhan negatiivinen raskaustesti niin saa heti lähteä yrittämään. Ei tarvitse edes odottaa kuukautisia väliin ellei itse tahdo :confused:

@NuuNuuh äläpä muuta sano! En tajua miksi on ikinä mennyt sen ensimmäisen tupakan sytyttämään. Muistan kuinka jo ala-asteikäisenä maisteltiin kavereitten kans! Ihan hullua! Ja yläasteella menikin jo aski viikossa. Mulla on käytössä zonnic annospussit (nämä on mulle parhaimmat), eli samanlain käytetään kuin nuuskaa, laitetaan huulen alle. Purkasta tulee huono olo, niitäkin löytyy mutta eipä tule juuri käytettyä. Nyt ostin vielä tuon inhalaattorin, että pääsen aamukahvin kanssa terassille "polttamaan". Mikään näistä ei tunnu samalta kuin aito tupakki! Nyt mietin jos ostaisin sähköröökin että sais edes sitä vesihöyryä imeskellä. Sen ja noiden annospussien kanssa voisin kuvitella olevan mulle loistava combo, saa sekä nikotiinit että sen "tavan". Keskeytyneessä raskaudessa keskustelin neuvolassa tupakoinnista ja silloin sanottiin, että laastarit on kiellettyjä koska ne on liian pitkävaikutteisia. Joskus ilman raskautta olen niitä kokeillut ja eipä ne ainakaan mulla toiminut.

Joo mulla ihan samalla tavalla alko tupakointi. Sitä vielä sai niin helposti kun äiti poltti.. Ei se mitään huomannu ku siltä askin tai pari vei :facepalm: Sähkötupakka on kyl hyvä kun auttaa siihen tapariippuvuuteen. Oon 2 kertaa tilannu ulkomailta ja kyllä ne autto, mulla siis epäonnistu lopettaminen niillä siks että oon todella hajamielinen (sukuvika) niin hukkasin ne molemmat :facepalm::hilarious: Hyvä tietää noista laastareista!

Mullon nyt menossa täälä Dpo 10 ja testi näytti negaa vielä. Silti mullon pari päivää ollut kokoajan nälkä! Ja sit ku syön, nii kohta tulee hirvee kuvotus. Eilen otin päikkärit, niin alko yhtäkkiä huimaamaan ihan sikana ja sen jälkeen jouduin oikein keskittymään, etten oksenna. Rinnat kipeenä niin, ettei tarvii kun hipaista nii sattuu. Hirveesti elättelee oireiden perusteella toiveita raskaudesta mutta jotenkin kuitenkin tuntuu kokoajan siltä, että menkat alkaa ihan just... (Kp 29/31 menossa ja ovulaatio bongattu digillä kp 19)... Ärsyttää vaan oma kroppa, kun jos menkat tästä alkaa, niin miks ihmeessä tuommoisia oireita, mitä ei oo normaalisti koskaan ollut :shifty:

Joo mulla ihan samalla tavalla alko tupakointi. Sitä vielä sai niin helposti kun äiti poltti.. Ei se mitään huomannu ku siltä askin tai pari vei :facepalm: Sähkötupakka on kyl hyvä kun auttaa siihen tapariippuvuuteen. Oon 2 kertaa tilannu ulkomailta ja kyllä ne autto, mulla siis epäonnistu lopettaminen niillä siks että oon todella hajamielinen (sukuvika) niin hukkasin ne molemmat :facepalm::hilarious: Hyvä tietää noista laastareista!

Jep, ihan hurjaa kuinka helppoa tupakoinnin aloittaminen oli. Etenkin kun se lopettaminen on niin hemmetin vaikeaa!! Oma mielipide on, että jos mahdollista niin sais luokitella huumausaineeksi ja laittomaksi kamaksi että myynnin saa pois kaupoista ja vaikeammaksi saada kuluttajan käsiin.

@Maiconii lupaavan kuuloisia oireita! Muutama päivä kiertoa jäljellä niin voi taas testailla :grin Peukkuja täältä, että muuttuu plussaksi vielä!

Täällä joku kyseli lämmöistä. Mulla lämmöt nousee heti oviksen jälkeen ja pysyy ylhäällä, kunnes menkat alkaa. Lämmöt laskee mulla joko menkkapäivänä tai sitä edellisenä päivänä.

Nytkin nuo lämmöt olleet koholla hyvän tovin 36.7 näyttää ja iltaisin lähemmäs 37.:bookworm:
Kp 30/32, mut koska ovis olikin paljon myöhässä viime sunnuntaina (siksi nuo ovistestitkin tummui) kierto tulee venymään luteaalin mukaan sen 4 päivää eli ensi torstaina kp 36 olis se päivä, millon pitäs menkat alkaa.
Ovistestit taas tummuneet, pc tänä aamuna nega tietenkin (ehkä viivanpaikkaa antoi), dpo6 olis vasta nyt oviksesta laskettuna eli ei mitään pitäis edes näkyä :banghead:

Joo ja rinnat on armottoman kipeät, siis sairaan kipeät. Hyvä et pystyn vatsallani nukkumaan. Muuta oiretta kun väsymystä ja kamalaa kiukkua ei oo ilmassa. Turvottaa myöskin, mut se johtunee muista syistä, etenkin kun mulla on tää ylirasitus taustalla.
Mut hyvä, etten oo yksin. Toi äijä nimittäin vituttaa. :banghead: Tää kierto on ollut siitä poikkeuksellinen, että mua on sairaasti ottanut päähän kaikki. Nyt varsinkin, jotenkin ärsyttää, että ukkeli voi kyllä löhötä ja pelata vaik koko päivän ja mun pitäs jaksaa tehä kaikkea täs huushollissa. Jopa joo. :meh:

Nii ja sekin ärsyttää, et kahvikin maistu ihan kuselta taas :mad:

Takaisin