Täällä ei mitään uutta auringon alla
Mitä nyt luulen, että ovis oli kuitenkin myöhemmin, kuin mitä aluksi luulin ja aloitin testaamaan liian aikaisin.
Joka tapauksessa tänään ja eilen on alkanut nipistellä alavatsassa, tänään vasemmalla puolen tuntui aika napakkakin tuntemus. Vatsa oli totaali sekaisin myös, olisko kiinnittyminen, lämmöt eilen 36.4 ja sitten kohosi sinne 37 taas tänään
Kuitenkin maha meni varmaan sekaisin tästä urtikariataipumuksesta sekä tulehtuneesta ohutsuolen alkuosasta, jossa tuo allerginen gastriitti oireilee, kun jätin hetkeksi happosalpaajan pois. Mies kanssa huomasi, että mun posket on vähän väliä lehahdelleet punaiseksi.
Musta vaan jotenkin tuntuu, että tuo hikoilu (verrattavissa vähän kuumiin aaltoihin) on osittain hormoniperäistä, välillä myös palelen. Varmaan kyllä tää elimistön pakene tai taistele - tila osaltaan pahentaa. Olen kuitenkin allergialääkkeitä sekä vatsalääkkeitä päättänyt vetää siihen asti, kunnes raskaaksi nyt joskus tulen - en pärjää ilmankaan varsinkin, kun tuo siitepölyaika.:banghead: Vaihdan valmisteet sitten raskautuessa, mutta ilman en pärjää, se on selvä.
Mut raivokohtaukset on nyt laantuneet, oikeestaan aika tyyni olo
mitä nyt nää fyysiset oireet vähän häiritsee vielä elämää. Ja tää turvotus + urtikaria voi kestää 2 viikkoakin pahana kohtauksen jälkeen, regoiden kylmään ja kuumaan
se kutina tai oikestaaan polte on aivan peestä. Onneksi sitä esiintyy nyt enää vain välillä syömisen jälkeen, mut lähes aina suihkun tai kaupassakäynnin jälkeen - tarvii pysytellä siis sisätiloissa
vähän kuumottaa, että jos raskaudun, käykö niin, että olen tukehtumisvaarassa koko ajan, kun allergiat pahentuvat
Niin ja rinnat alkaneet aristaa tänään kunnolla. Oudointa, että nenässä on finni samassa kohtaa, missä se on ollut ainoastaan ovulaation aikoihin
Päätin nyt kuitenkin jättää testaamisen vasta ensi viikolle, kun kiertokin yleensä 33 päivää.
Voihan se olla et tää oli joku kemiallisen alku ja vuoto alkaa kohta. Mut aineenvaihdunta on ainakin edelleen nopea ja oon niin väsynyt et voisin vaan makailla, mut iltaa kohti piristyn
Katsotaan, voihan tää olla vaan mun yleistynyt allergiaoloni sekoittuneena sekavilla hormoneilla.