Raskaaksi 2020

Minulla todettiin sunnuntaina kohdunulkoinen raskaus. Menkoista laskettuna olisi pitänyt olla 7+1. Raskaustestien viivat vahvistuivat hitaasti ja sain viikoa aikaisemmin testiin raskaana 2-3. Viime viikon torstaina koitettiin ultrata, mutta kohtu oli tyhjä. Munasarjassa näkyi alkuraskauteen viittaava nestekysta. HCG oli tuolloin yli 2000. Vähäistä vuotoa oli loppuviikosta ja kivut alkoivat sunnuntaina. Kipu oli toispuoleista, eikä kohdussa ollut näkynyt mitään, joten alkoivat epäillä kohdunulkoista. Lähettivät minut yliopistolliseen sairaalaan, jossa gyne löysi alkion munanjohtimesta. HCG oli lähtenyt laskuun. Viikonlopun seurailivat labroja ja ultrailivat. Koska raskaushormooni ei lähtenyt nopeasti laskuun, annettiin metotreksaattipistokset maanantaina. Pääsin osastolta kotiin, mutta taikaisin täytyy mennä, jos tulee hartiapistoa tai muuta oiretta verenvuotamisesta vatsaonteloon. Pää ei ole ehtinyt vielä kunnolla käsitellä tapahtunutta. :sad010
Paljon voimia :Heartred
kuulostaa rankalta kokemukselta, toivottavasti ei tarvitse palata takaisin sairaalaan.

zarar hieno kuulla, että sait keskustella asioista ja että oli ymmärtäväinen hoitaja kyseessä. jossain vaiheessa ihmisellä tulee ns. se viimeinen niitti. se oli sinun kohdallasi km.
tästä on hyvä jatkaa. tsemppiä :Heartred
 
Ei mua ainakaa ärsytä, kerro ihmeessä miten tilanne etenee! Jännittävää! Toivottavasti viiva vahvistuu! Ja jos menkatkaan ei vielä ole myöhässä niin hyvin ehtii vahvistuu! Jos mä saisin haamun niin kyllä mäkin hamstraisin testejä kaappiin ja testasin joka mallilla joka päivä :hilarious::)
kiva kuulla :Heartred kyllähän tää testailu menee överiks, mutta en ole varmaan ensimmäinen enkä viimeinen tällä palstalla keltä tämmöisiä viestejä tulee.
 
Apua mikä ressi :banghead: :arghh:
Ylempi liuska eilen ja alempi tänään. Digi ei hymyile vielä. Pissaakin pidätin yli 3h. Onko mulla niin matalat hormoonit vaan :sad001 kannattaako digin testaamista edes enään jatkaa? Liuskat loppu nyt..
 

Liitteet

  • IMG_20200402_175701.jpg
    IMG_20200402_175701.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 120
ON; kp 14, ehkä dpo1.
O-testit jäi tosiaan tekemättä tässä kierrossa mutta limat ja kalenterit ennusteli eiliselle ovulaatiota ja olin kyllä ehkä kipua tuntevinani oikealla puolella jossain kohtaa päivää, talleteltiin illalla :smiley-ashamed005 Alkaa siis piinapäivät, vaikkakaan en usko raskauden kuitenkaan alkavan.
 
Kuinka keskenmenon jälkeen tietää milloin saa alkaa uudestaan yrittämään. Tässä on ihan öö aapisen laidalla, ei mitään tietoa mistään. Ja milloinkahan vuotojen jälkeen ovis on mahdollinen, sekavaa....

Mut hirmusesti plussatuulia teille, innolla odottelen ja seurailen täältä :smiley-bounce016

Sullakin taisi olla kemiallinen raskaus (eli alle 6 viikkoa), kuten mulla, eikä sellaisen jälkeen tarvitse odotella.
 
Mulla on kaapissa odottamassa rfsu ovistestejä sitten kun ois suurinpiirtein oikea aika alkaa testailemaan. Ostin samalla pari pakettia pc raskaustestejä.
 
Kyllä naurattaa ja itkettää samalla. no enpä pääse aamulla testaamaan.

Lähetä mies kauppaan hakemaan raskaustestejä no mitä saat. no vittu ovulaatiotestejä ihan kunnolla 3x2paketin pc-liuskat (osti viimeks viime kauppareissulla oikeita liuskoja) ja apteekin viikkonäytöllinen ovulaatiotesti. no, nyt on mykkäkoulu miehellä taattu.
vituttaa tommonen, kun oon ollu sen 3,5vk kotona ja tämänkö takia mun tosiaan pitää lähteä kauppaan koronaa hakemaan. joku cm:n infokin ihan pikkusen aina täys. kaipa mä vaan sen apteekin testin vaihdan.. tässä huomaa kuinka paljon miehet on tässä yrittämisessä mukana
 
Kyllä ei kuulkaa olis Suomessa syntyvyydestä varmaankaan minkäänlaista pulaa jos naiset vois keskenään lisääntyä! :laughing001

En vaan käsitä välillä tuota ukkojen järjenjuoksua! Meinaa käpy palaa niinko än yy tee NYT!
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos vielä kaikille teille, jotka ootte jaksaneet tsempata :Heartbigred
Olette mulle tärkeitä, niin kuin tää palstakin. Kiitos, että olette olemassa ja luotte voimaa mun päiviin, vaikka vaan kertomalla omia kuulumisia. :)

Mä tajusin tänään tosi paljon tärkeitä asioita. Mulla on mm. Ensimmäistä kertaa mun aikuiselämässä sellainen olo, että mä oon turvassa ja mulla on turvallista olla. Että kun sain kontaktin tuolta nyt vahvistamaan mun jaksamista, niin tiedän, että kävi mitä vaan, niin musta välitetään. Hullua, eikö :hilarious:
Mut tänään ei oo tullu paniikkia, vaikka psyykkinen lataus on tuntunut tässäkin päivässä. :thumleft Tais sillä juttelulla olla vaikutusta aika paljon.
Musta alkoi oikeastaan tuntumaan siltä, että haluaisin raskautua ennen kesää :grin En halua, että paniikki tms. estää mua toteuttamasta mun haaveita. Mulle sano se hoitaja, että raskaus voi altistaa paniikille ja ahdistuneisuudelle etenkin silloin, kun on ollut haastava lapsuus ja se on tosi yleistä. Ja niiden kanssa voi oppia elämään ihan hyvää elämää, kun käsittelee niiden taustalla olevat asiat :)

Plussailkaahan nopsaan! :Heartred
 
Apua mikä ressi :banghead: :arghh:
Ylempi liuska eilen ja alempi tänään. Digi ei hymyile vielä. Pissaakin pidätin yli 3h. Onko mulla niin matalat hormoonit vaan :sad001 kannattaako digin testaamista edes enään jatkaa? Liuskat loppu nyt..


Anteeksi mutta mun silmään noista ei taida olla mikään ovis plussa :/
 
Kyllä ei kuulkaa olis Suomessa syntyvyydestä varmaankaan minkäänlaista pulaa kun naiset vois keskenään lisääntyä! :laughing001

En vaan käsitä välillä tuota ukkojen järjenjuoksua! Meinaa käpy palaa niinko än yy tee NYT!


Ja siis nimeomaan OMAA ukkoa koski tuo miun kommentti! :D
 
Itelläni on menossa kp20, ovis näytti plussaa (ja clear blue hymynaamaa) kp 18. Tänään taas testi negalla, eli paripäivää siinä meni mukavasti vällyjen välissä :wink
Nyt vaan ootellaan josko tällä kierrolla tärppäis.

Kierukka poistettiin joulukuussa 2019 ja siitä lähtien ollaan mietitty, että tulee kun tulee. Nyt toki ihan testeillä, koska ovulaation ajankohdasta ei ollut mitään hajuukaan.
Esikoinen 3,5v ja toinen toiveissa :Heartred
 
Minulla todettiin sunnuntaina kohdunulkoinen raskaus. Menkoista laskettuna olisi pitänyt olla 7+1. Raskaustestien viivat vahvistuivat hitaasti ja sain viikoa aikaisemmin testiin raskaana 2-3. Viime viikon torstaina koitettiin ultrata, mutta kohtu oli tyhjä. Munasarjassa näkyi alkuraskauteen viittaava nestekysta. HCG oli tuolloin yli 2000. Vähäistä vuotoa oli loppuviikosta ja kivut alkoivat sunnuntaina. Kipu oli toispuoleista, eikä kohdussa ollut näkynyt mitään, joten alkoivat epäillä kohdunulkoista. Lähettivät minut yliopistolliseen sairaalaan, jossa gyne löysi alkion munanjohtimesta. HCG oli lähtenyt laskuun. Viikonlopun seurailivat labroja ja ultrailivat. Koska raskaushormooni ei lähtenyt nopeasti laskuun, annettiin metotreksaattipistokset maanantaina. Pääsin osastolta kotiin, mutta taikaisin täytyy mennä, jos tulee hartiapistoa tai muuta oiretta verenvuotamisesta vatsaonteloon. Pää ei ole ehtinyt vielä kunnolla käsitellä tapahtunutta. :sad010

Voimia :Heartbigred:Heartbigred
 
Anteeksi mutta mun silmään noista ei taida olla mikään ovis plussa :/


Tätä mä itsekin kyllä epäilen. En vaan ymmärrä miten mun kierto on silti säännöllinen. Kai se munasolu vaan hajoaa samantien.. Varasin nyt gyne ajan keskiviikolle. Jos vaikka sais ne letrot. Vmp... :arghh:
 
Tätä mä itsekin kyllä epäilen. En vaan ymmärrä miten mun kierto on silti säännöllinen. Kai se munasolu vaan hajoaa samantien.. Varasin nyt gyne ajan keskiviikolle. Jos vaikka sais ne letrot. Vmp... :arghh:

No mutta nyt pääset gynelle tarkistaan asian, niin ei tarvii elää epätietoisuudessa. Tsemppiä kovasti ! Kerro ihmessä mitä sielä sanottiin :)
 
No mutta nyt pääset gynelle tarkistaan asian, niin ei tarvii elää epätietoisuudessa. Tsemppiä kovasti ! Kerro ihmessä mitä sielä sanottiin :)

Helpottavaa kun pääsee gynelle niin on sit viisaampi. Mulle on ainoot selvät Ovis plussat tullu joulukuussa milloin tulin raskaaksi mikä meni kesken.. Muutoin ne on olleet samanlaisia kun nuo :sad001
 
Kuopus heräsi äsken oksentamaan :sad001:hungover: Reppana pieni :Heartpink Voi kun ei ois mitään tautia ja pysyttäisiin terveinä!!!! Harmittaa ihan hirveästi :confused::sad001
 
Eilen sain ovistestiin tummimman viivan tähän mennessä, mutta en silti vielä plussaks sanois. Tänään oli taas haaleampi kuin eilen. Liekö se ovis jo mennyt, enkä vaan saanut tikulla kiinni :sad001 tänään kp16. Flo ennusti oviksen eiliseen.
 
Takaisin
Top