Raskaaksi 2020

Kyllä ei kuulkaa olis Suomessa syntyvyydestä varmaankaan minkäänlaista pulaa jos naiset vois keskenään lisääntyä! :laughing001

En vaan käsitä välillä tuota ukkojen järjenjuoksua! Meinaa käpy palaa niinko än yy tee NYT!
Haha juuri näin!! :laughing002

Oonaemmiinalle ja zarar_ille paljon tsemppiä :Heartred

sinne meni viimeinen pilleri. jännittää vähän :biggrin
 
Milloin sulla loppu vuoto? Kannattaako testata ja milloin viivan pitäisi kadota testistä?
Mulla kesti 4pv vuoto, josta 2 ensimmäistä oli kohtalaista vuotoa ja 2 jälkimmäistä niukkaa vuotoa. En testannut enää vuodon loputtua, koska ne selvät raskausoireet katosi vuodon myötä. Kyllähän siinä voi parikin viikkoa mennä, että hcg laskee. Mutta riippuu vissiin ihan yksilöstä.
 
Hei! Tilasin tämmösiä mulle uusia testejä netistä nimeltä Exacto early. Vaikutti aika lupaavalta, kun tuoteselosteessa luki, että: Voit tehdä EXACTO® EARLY -testin aikaisintaan kahdeksantena päivänä raskauteen johtaneesta yhdynnästä eli 5
päivän kuluttua hedelmöittymisestä. Tutkimuksen mukaan tuolloin jo 69 % naisista saa positiivisen testituloksen.
Aika aikaisin lupaa tulosta... Onko muilla kokemuksia tästä testistä? :happy:
 
Mulla ei kokemuksia mutta mielelläni kuulisin niitä myös :) Kuulostaa tosi aikaselta mutta jos tommonen testi on, hommaan myös!
 
Juu. Mä katoin kun raskauskeijulle oli tullut uutuutena. :) Toivottavasti on hyviä

Eilen ne oli loppu :bored: mikähän herkkyys siinä on? Joskus herkät on ihan susia. Eikä mikään testi näytä mitään ennen kiinnittymistä, joka tapahtuu yleensä dpo5-10. Mutta ehkä tuo näyttää sit heti kun hcg 5 tai yli 5 :scratch:happy:
 
Eilen ne oli loppu :bored: mikähän herkkyys siinä on? Joskus herkät on ihan susia. Eikä mikään testi näytä mitään ennen kiinnittymistä, joka tapahtuu yleensä dpo5-10. Mutta ehkä tuo näyttää sit heti kun hcg 5 tai yli 5 :scratch:happy:

Tälleen luki raskauskeijun sivulla:
EXACTO EARLY -raskaustesti on testi, jolla havaitaan istukkahormonin (hCG) esiintyminen virtsanäytteessä ja todetaan raskaus. Testissä käytetään vasta-aineiden yhdistelmää, jonka avulla havaitaan valikoivasti raskaushormonin hCG esiintyminen.

Testi suoritetaan virtsaamalla suoraan imukykyiselle liuskalle tai upottamalla se virtsaan. Tulokset luetaan liuskalle ilmestyvistä väriviivoista.

EXACTO EARLY -raskaustesti havaitsee hCG-hormonin virtsassa alkaen pitoisuudesta 10 mlU/ml (WHO:n kansainvälistä standardia käyttäen). LH:n (300 mlU/ml), FSH:n (1 000 mlU/ml) ja TSH:n (1 000 plU/ml) lisääminen negatiivisiin (0 mlU/ml hCG) ja positiivisiin näytteisiin (10 mlU/ml hCG) ei aiheuttanut mitään ristireaktiota.

Eli ton mukaan herkkyys 10mlU/ml hCG. Eli aika perinteinen. Silti luvataan aika aikasin jostain syystä....
 
Mä täällä ihmettelen, et miksi ovistikku on alkanut ottamaan väriä, vaikka mulla pitäs alkaa kohta menkat :wideyed: Koskaan aiemmin ei oo näin käynyt ja viel ihan laho rfsu, jolla en saa mitään näkyviin ja mulla kaikki ovistestit menee ihan haaleiksi ennen menkkoja. Olisin tehnyt ihan raskaustestin, mut yhtään ei ollut kaapissa enää jäljellä. :mad:
Tarvii käydä ostamassa, nyt kuitenkin mun laskujen mukaan dpo10. Tai sitten joku ihmeen tuplaovis en tiedä :grin
 
Hei! Tilasin tämmösiä mulle uusia testejä netistä nimeltä Exacto early. Vaikutti aika lupaavalta, kun tuoteselosteessa luki, että: Voit tehdä EXACTO® EARLY -testin aikaisintaan kahdeksantena päivänä raskauteen johtaneesta yhdynnästä eli 5
päivän kuluttua hedelmöittymisestä. Tutkimuksen mukaan tuolloin jo 69 % naisista saa positiivisen testituloksen.
Aika aikaisin lupaa tulosta... Onko muilla kokemuksia tästä testistä? :happy:

En ehkä luottaisi.. kerro toki kokemuksia kun nuo saat, kiinnostaa jättääkö viivan paikan :pompus:
 
Mä täällä ihmettelen, et miksi ovistikku on alkanut ottamaan väriä, vaikka mulla pitäs alkaa kohta menkat :wideyed: Koskaan aiemmin ei oo näin käynyt ja viel ihan laho rfsu, jolla en saa mitään näkyviin ja mulla kaikki ovistestit menee ihan haaleiksi ennen menkkoja. Olisin tehnyt ihan raskaustestin, mut yhtään ei ollut kaapissa enää jäljellä. :mad:
Tarvii käydä ostamassa, nyt kuitenkin mun laskujen mukaan dpo10. Tai sitten joku ihmeen tuplaovis en tiedä :grin

Mulla ja yleensä kaikilla ovistesti rupeaa tummumaan loppukierrosta :p Mutta hyvä jos saat rtestejä!
 
Mulla ja yleensä kaikilla ovistesti rupeaa tummumaan loppukierrosta :p Mutta hyvä jos saat rtestejä!

Joo en kyllä ovistikkuihin juuri luota, kun ei ne näytä aina edes ovulaatiota, nää halvimmat siis :grin mut mulla ei koskaan oo loppukierrosta tummuneet nuo viivat, vaan näyttäneet ihan vaaleita viivanpaikkoja tai täysin negaa. :oops:
Mutta en nyt maalaile taivaita, kun kohta kuitenkin tipahdan korkealta ja kovaa :grin
 
Nyt kun täällä on keskustelua ovistikuista, niin mikä on teidän mielestä paras ja millä te olette saaneet varmimman tuloksen? :pompus:
 
Mä täällä ihmettelen, et miksi ovistikku on alkanut ottamaan väriä, vaikka mulla pitäs alkaa kohta menkat :wideyed: Koskaan aiemmin ei oo näin käynyt ja viel ihan laho rfsu, jolla en saa mitään näkyviin ja mulla kaikki ovistestit menee ihan haaleiksi ennen menkkoja. Olisin tehnyt ihan raskaustestin, mut yhtään ei ollut kaapissa enää jäljellä. :mad:
Tarvii käydä ostamassa, nyt kuitenkin mun laskujen mukaan dpo10. Tai sitten joku ihmeen tuplaovis en tiedä :grin


Kerrohan mitä rtestin kanssa kävi! Monella raskaus on näkyny ovistestissä:pompus::)
 
Nyt kun täällä on keskustelua ovistikuista, niin mikä on teidän mielestä paras ja millä te olette saaneet varmimman tuloksen? :pompus:

Mulla oli ihan apteekin ovulaatiotesti (7kpl vihreä-valkoinen boxi) mutta en aluksi osannut oikein lukea niin otin clear bluen digin kylkeen. Clear blue digi on selkeä, ei viivoja tulkittavana vaan hymynaama tai blanco mutta kallis. Kun sain CBlla hymynaaman, näytti tuo toinenkin testi todella tummaa viivaa. Eli molemmille peukut täältä :)
 
Mulla alkoi ekat oikeat menkat pillereiden lopetuksen jälkeen, tai en tiedä voiko niitä niin oikeiksi sanoa, kun oli niin niukat! 2 päivää tili ruskeaa tuhru ja kolmantena aamuna vähän. Nyt siis kp4 ja greippimehua käytössä. Mies on ollut lomalla nii saanut omatkin aivot vähän tuuletusta vauva jutuista :p
 
Mä kuopuksesta plussasin dpo8-dpo9 apteq merkkisellä raskaustestillä ja Clearblue digitaalisella raskaustestillä joka ilmoitti viikot. Ovistesti ei ollu edes kovin paljoa vahvistunut, sekin kirkui tosi tumman punaista viivaa sitten kun menkat oli myöhässä.

Mä oon pitäny hyvinä näitä rfsu ovulaatiotestejä ja ostankin prismasta aina paketin missä niitä liuskoja on 14.

Jossain kohtaa voisinkin kylkeen tilata näitä cb kaksoishormoonia mittaavia digi ovulaatiotestejä.

Alinah kp3/?? yk2.
 
Takaisin
Top