Raskaaksi 2020

Onko siihen erityistä testiä vai ihan pc tmv? :Face Savouring Delicious Food: onko raskausoloja?
Pitää olla Digi kun niitä ei tarvitse tulkita. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Vaihtelevasti joo.. mutta en uskalla oikein luottaa niihin. Tänään oon yllättäen muutaman kerran yökkinyt, mutta mulla tulee pahoinvointia myös ennen menkkojen alkua. Rintoihin välillä sattuu mutta vois johtua myös teroluteista. Nyt taas oon ihan varma että menkat alkaa tänään. :Face Without Mouth: tää on tätä ees taas suhaamista...

Joopa joo. "minä vain niitä pc tikkuja". Mikä halvatun mania sitä iskee aina piinapäivillä? Pakko saada se viiva sinne tikkuun vaikka mikä olis, niinku se mystisesti merkkiä vaihtamalla siihen ilmestyisi. Vaikka onhan testeissä eroja, mutta jos ei se hormoni ala nousta niin ei se viiva tuu vaikka olis mikä testi käytössä.

En mä tiedä, onko toi tosta miksikään mennyt, samaa haaleaa viivaa mä kuvasta erotan, mitä oon jo pari päivää erottanut. Kyllähän sen pitäisi jo alkaa tummentua, eikö?

Liitteet

• IMG_20220131_050457.jpg
    IMG_20220131_050457.jpg
    684.2 KB · Katsottu: 134
Joopa joo. "minä vain niitä pc tikkuja". Mikä halvatun mania sitä iskee aina piinapäivillä? Pakko saada se viiva sinne tikkuun vaikka mikä olis, niinku se mystisesti merkkiä vaihtamalla siihen ilmestyisi. Vaikka onhan testeissä eroja, mutta jos ei se hormoni ala nousta niin ei se viiva tuu vaikka olis mikä testi käytössä.

En mä tiedä, onko toi tosta miksikään mennyt, samaa haaleaa viivaa mä kuvasta erotan, mitä oon jo pari päivää erottanut. Kyllähän sen pitäisi jo alkaa tummentua, eikö?

Joo kyllä ajattelis että nyt olis jo vahvistunut :sad-face: mutta toki vielä on testipäivään aikaa.

Tietysti siinä parin päivän välein tuplaantumisessakin on henkilökohtaisia eroja, mutta mulla kävi mielessä olitko Noaidi muuten kun aamusta testannut? Aamun ekahan ei kuitenkaan kaikilla se paras ole.

Tietysti siinä parin päivän välein tuplaantumisessakin on henkilökohtaisia eroja, mutta mulla kävi mielessä olitko Noaidi muuten kun aamusta testannut? Aamun ekahan ei kuitenkaan kaikilla se paras ole.
No aikaisemmin plussakierrossa mulla ei aamutestaukset oo näyttänyt mitään, tässä kierrossa oon kokeillut vähän molempia, aamua ja iltapäivää. Nyt kun mulla loppu pc testit ja ne oli kaupasta ostettu tyhjiin niin ostin sit hätäpäissään noita rfsu 25 testejä sen 8kpl paketin. Luulis että niillä sais testattua nyt siihen 2.2 asti. Vaikka testais aamulla ja iltapäivälläkin.

No aikaisemmin plussakierrossa mulla ei aamutestaukset oo näyttänyt mitään, tässä kierrossa oon kokeillut vähän molempia, aamua ja iltapäivää. Nyt kun mulla loppu pc testit ja ne oli kaupasta ostettu tyhjiin niin ostin sit hätäpäissään noita rfsu 25 testejä sen 8kpl paketin. Luulis että niillä sais testattua nyt siihen 2.2 asti. Vaikka testais aamulla ja iltapäivälläkin.

Kyllähän nekin toimii, kun on oikeasta raskaudesta kyse! Mä niin täällä toivon et nyt ois teidän vuoro :red-heart:

Näinköhän tässä on vanhaksi oikeesti tulossa. Teini valvotti lauantaina, kun lupasin katsoa yhdessä pienempien nukkumaanmenon jälkeen leffan ja tuntuu ettei tää väsymys helpota millään. Torkuin eilen päivällä ja nukahdin illalla varmaan ennen lapsia ja vieläkään ei starttaa. Muutoin olo ihan normaali eikä oireita suuntaan tai toiseen. Lauantaina ehkä voisi testaamista miettiä, jos ei muutosta tule.

Anteeksi kun mä kuvaspämmään, mut mä tein nyt uuden testin 7h pidätyksellä.
Nyt joku sanokaa että se on punainen ja vahvempi kuin tuo aamun testi! :folded::Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Liitteet

• IMG_20220131_124937.jpg
    IMG_20220131_124937.jpg
    887.4 KB · Katsottu: 153
Näinköhän tässä on vanhaksi oikeesti tulossa. Teini valvotti lauantaina, kun lupasin katsoa yhdessä pienempien nukkumaanmenon jälkeen leffan ja tuntuu ettei tää väsymys helpota millään. Torkuin eilen päivällä ja nukahdin illalla varmaan ennen lapsia ja vieläkään ei starttaa. Muutoin olo ihan normaali eikä oireita suuntaan tai toiseen. Lauantaina ehkä voisi testaamista miettiä, jos ei muutosta tule.
Eikai nyt sentään vielä vanhaksi... Jospa se olisi joku muu väsymys! :Smiling Face With Sunglasses:

Nyt joku sanokaa että se on punainen ja vahvempi kuin tuo aamun testi! :folded::Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Joo on vahvempi toi päivän testi ja mielestäni punertaa :folded:

Puusilmästä se on ainakin selvempi viiva! Väristä en kyllä uskalla sanoa mitään.

Uskaltaako raati arvioida tämän varovaisesti positiiviseksi? :Face Without Mouth::Face Without Mouth::Face Without Mouth:

Liitteet

• IMG_20220201_051816.jpg
    IMG_20220201_051816.jpg
    666.8 KB · Katsottu: 140
ihanaa @Noaidi , nyt kyytiläinen tiukasti matkassa odottajien puolelle! <3

Kiitos ihanat :red-heart: :No Evil Monkey:

En ihan vielä uskalla siirtyä odottajiin. Saatan käydä kurkistelemassa kyllä meininkiä, mutta pysyttelen vielä toistaiseksi täällä pehmoisessa kotipesässäni turvassa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: T. pikku pessimisti

Takaisin