2.2.2022 ehkä helpoin muistaa.Millon on virallinen testipäivä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2.2.2022 ehkä helpoin muistaa.Millon on virallinen testipäivä?
2.2.2022 ehkä helpoin muistaa.
Pitää olla Digi kun niitä ei tarvitse tulkita.Onko siihen erityistä testiä vai ihan pc tmv? onko raskausoloja?
Joopa joo. "minä vain niitä pc tikkuja". Mikä halvatun mania sitä iskee aina piinapäivillä? Pakko saada se viiva sinne tikkuun vaikka mikä olis, niinku se mystisesti merkkiä vaihtamalla siihen ilmestyisi. Vaikka onhan testeissä eroja, mutta jos ei se hormoni ala nousta niin ei se viiva tuu vaikka olis mikä testi käytössä.
En mä tiedä, onko toi tosta miksikään mennyt, samaa haaleaa viivaa mä kuvasta erotan, mitä oon jo pari päivää erottanut. Kyllähän sen pitäisi jo alkaa tummentua, eikö?
No aikaisemmin plussakierrossa mulla ei aamutestaukset oo näyttänyt mitään, tässä kierrossa oon kokeillut vähän molempia, aamua ja iltapäivää. Nyt kun mulla loppu pc testit ja ne oli kaupasta ostettu tyhjiin niin ostin sit hätäpäissään noita rfsu 25 testejä sen 8kpl paketin. Luulis että niillä sais testattua nyt siihen 2.2 asti. Vaikka testais aamulla ja iltapäivälläkin.Tietysti siinä parin päivän välein tuplaantumisessakin on henkilökohtaisia eroja, mutta mulla kävi mielessä olitko Noaidi muuten kun aamusta testannut? Aamun ekahan ei kuitenkaan kaikilla se paras ole.
No aikaisemmin plussakierrossa mulla ei aamutestaukset oo näyttänyt mitään, tässä kierrossa oon kokeillut vähän molempia, aamua ja iltapäivää. Nyt kun mulla loppu pc testit ja ne oli kaupasta ostettu tyhjiin niin ostin sit hätäpäissään noita rfsu 25 testejä sen 8kpl paketin. Luulis että niillä sais testattua nyt siihen 2.2 asti. Vaikka testais aamulla ja iltapäivälläkin.
Eikai nyt sentään vielä vanhaksi... Jospa se olisi joku muu väsymys!Näinköhän tässä on vanhaksi oikeesti tulossa. Teini valvotti lauantaina, kun lupasin katsoa yhdessä pienempien nukkumaanmenon jälkeen leffan ja tuntuu ettei tää väsymys helpota millään. Torkuin eilen päivällä ja nukahdin illalla varmaan ennen lapsia ja vieläkään ei starttaa. Muutoin olo ihan normaali eikä oireita suuntaan tai toiseen. Lauantaina ehkä voisi testaamista miettiä, jos ei muutosta tule.
Anteeksi kun mä kuvaspämmään, mut mä tein nyt uuden testin 7h pidätyksellä.
Nyt joku sanokaa että se on punainen ja vahvempi kuin tuo aamun testi!
Anteeksi kun mä kuvaspämmään, mut mä tein nyt uuden testin 7h pidätyksellä.
Nyt joku sanokaa että se on punainen ja vahvempi kuin tuo aamun testi!
Kyllä se alkaa siltä näyttää ❣Uskaltaako raati arvioida tämän varovaisesti positiiviseksi?
Uskaltaako raati arvioida tämän varovaisesti positiiviseksi?
Uskaltaako raati arvioida tämän varovaisesti positiiviseksi?
Selkeästi vahvistunut vauvaliimaa nyt!! Toivittavasti pitää kiinni ja lujaaUskaltaako raati arvioida tämän varovaisesti positiiviseksi?