Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sanokaa te tarkkasilmäiset, näkeekö kukaan tossa väriä vai onko vaan viivanpaikka? Juuri ja juuri kuvassa näkyy, silmille selkeä viiva kurkistaa mutta mä en erota onko siinä väriä...
Sanokaa te tarkkasilmäiset, näkeekö kukaan tossa väriä vai onko vaan viivanpaikka? Juuri ja juuri kuvassa näkyy, silmille selkeä viiva kurkistaa mutta mä en erota onko siinä väriä...
Kyllä siinä näkyy haamuSanokaa te tarkkasilmäiset, näkeekö kukaan tossa väriä vai onko vaan viivanpaikka? Juuri ja juuri kuvassa näkyy, silmille selkeä viiva kurkistaa mutta mä en erota onko siinä väriä...
Joooo tai on mulla muutama rfsu 25, mut ne on ihan blancoja.Jotain pilkistelee, lisää testejä oliko sulla vaan pc?
Noaidi kokeileppa testaa tänään illalla
Joooo tai on mulla muutama rfsu 25, mut ne on ihan blancoja.
Ei pysty ku testit loppuu ja ne oli kaupasta kaikki loppu.
Aamulla, jemmasin huomiselle yhden ja ostin CB +- testinApua, koska pystyt testaa seuraavaksi?
Apua apua kissa syö rapua mun testeissä on haamuja
Oi miten jännää, pidetään peukkujaApua apua kissa syö rapua mun testeissä on haamuja
Ei mulle oo määrätty verikoetta, ihan raskaustestin perusteella ilmoitus. Tosin kyl mä haluan silti pyytää sitä verikoetta vaikka ois positiivinen testipäivänäOi miten jännää, pidetään peukkuja
Onko sulla verikoe milloin?
Näkyy!! Vahvistumista viivoille ja tarrasukkia niin iso pino, ettei toista!!Apua apua kissa syö rapua mun testeissä on haamuja
Apua apua kissa syö rapua mun testeissä on haamuja
Ei mulle oo määrätty verikoetta, ihan raskaustestin perusteella ilmoitus. Tosin kyl mä haluan silti pyytää sitä verikoetta vaikka ois positiivinen testipäivänä