Raskaaksi 2020

Siirto meni hienosti ja nyt piinapäiville! Milloin porukka on uskaltanut siirron jälkeen testailla? Joko saa? :rolling:
Alkio näytti kuulemma hyvältä ja kaikki oli ok, luokituksia ei mainittu.

punktiossa saatiin 7 solua, joista 6 kypsiä.
Niistä 5 hedelmöittyi ja yksi alkio siirrettiin 3 päiväisenä. Loput 4 jatkavat vielä jakautumista 5 päiväisiksi jonka jälkeen siirretään pakkaseen jos ovat jaksaneet niin pitkälle. :)

Siis tosi hyvin! Toivottavasti jatkavat jakautumista!
Mä aloitin ainakin dpo8 tai aiemminkin ku halusin nähdä miten ovitrelle katoo testeistä ja ei se tainnut negaksi mennä missään kohtaa :p

Siirto meni hienosti ja nyt piinapäiville! Milloin porukka on uskaltanut siirron jälkeen testailla? Joko saa? :rolling:
Alkio näytti kuulemma hyvältä ja kaikki oli ok, luokituksia ei mainittu.

punktiossa saatiin 7 solua, joista 6 kypsiä.
Niistä 5 hedelmöittyi ja yksi alkio siirrettiin 3 päiväisenä. Loput 4 jatkavat vielä jakautumista 5 päiväisiksi jonka jälkeen siirretään pakkaseen jos ovat jaksaneet niin pitkälle. :)

Tsemppiä piinailuun! Kiva kuulla et sieltä 5 hedelmöittyi, vaikka toivottavasti tarvitaan vaan se yksi! :folded:

Testasin tänään kun kiinnosteli toi ovitrellen hiipuminen, kai tää on jo nega?

Liitteet

• IMG_20220124_134316.jpg
    IMG_20220124_134316.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 122
Siirrettiinkö sulle 3 päiväinen? Eli nyt olis dpo 10?
Mulla tuli dpo 11 vasta epäherkkään viivaa! Ja voi myöhemminkin tulla, eli vielä ei ole peli ollenkaan menetetty ❤️
Joo, 3 päiväinen siirrettiin eli nyt ois dpo10. Mä päätin että pysyn noiden pc tikkujen parissa nyt ja jätän ne herkät kauppaan. Yleisesti pc antaa aika hyvin haamuja varhaisilla päivilläkin.
Mut siis joo, toki se viiva voi sinne vielä tulla mut mä koitan pitää pääni vielä paikallaan enkä toivo liikoja etten taas tipu korkealta jos niikseen tulee. Katsotaan nyt.

Mä voisin varmaan vaan haaveilla noinkin aikaisilla päivillä testaamisesta. Tai siis testahan saa vaikka koko kierron, mut viivat mulla on aina piirtynyt verrattain myöhään. Pidän siis Noaidille yhä kaikki sormet ja varpaat pystyssä ja pehmotossun esillä :red-heart:

Täällä viikko menkkoihin ja eletään leppoisaa zen-vaihetta ilman mitään oireita. Rutikuivaan otsaan tosin yrittää puskea finnejä, enkä tykkää ideasta :Smirking Face: Kolmas rokote jäi nyt tällä viikolla vielä ottamatta, kun yllättäen taas flunssaa talossa. Mielenkiinnolla päätin sitten katsella loppuun asti onko tämä kierto jo normaali, kun viimeksi jo vähän niin lupaili. Käyn rokotuksessa sitten samaan aikaan teinin kanssa ens viikon jälkeen ellei jostain ihmeestä plussa nyt pärähtäisi.

Nyt mulla alkaa usko loppua tähän. :loudlycrying::Broken Heart:

Liitteet

• IMG_20220128_073037.jpg
    IMG_20220128_073037.jpg
    724.7 KB · Katsottu: 103
Takaisin