Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voiskohan syödä vaikka vaan pari terolutia tai laittaa lugea, riittäisikö se triggeröimään kehon alottaa menkat![]()
Voihan se olla että auttaa mutta sit riski että siirtää menkkoja. Mikä kp nyt?
en uskalla alottaa teroja ainakaan ennen ens torstaita 

toisaalta hitotko sitä edes raskautuis siltikään vaik ei ota rokotetta ja pahimmassa tapauksessa saan koronan töistä tj 
Omaan viestiini viitaten, vissiin toi ohjeistus onkin poistunut koskien yritystaukoa rokotteen oton jälkeen. Ei ainakaan thl:n sivuilla enää mainintaa. Onks jollain tästä tarkempaa tietoa![]()
Onnea työpaikasta!Aidalle tsemppiä piinailuun ja paljon tarrasukkia
Täällä menkat taputeltu tältä erää ja uuteen kiertoon taas. Hyvinä uutisina on, että sain työpaikan, aloittaakin pääsen heti ens maanantaina. Jännittää, kun ollut niin pitkä tauko töistä. Korona rokotteenkin saisin, mut jäin sitä viel arpomaan, kun suositellaan sitä yrittämis taukoa pariksi kuukaudeksi. Toisaalta tauko tekiskin ihan hyvää päälle, mut sit taas toisaalta - haluan varmaan aika hiton nopeesti äitiyslomille kun työ alkaa maistua puultatoisaalta hitotko sitä edes raskautuis siltikään vaik ei ota rokotetta ja pahimmassa tapauksessa saan koronan töistä tj
![]()
Yleensä oon huomannu sen vaan haluista tai siitä että ne on ohi mutta nyt niitä ei muutenkaan hirveesti oo niin tuskin huomaanOnnea siska työpaikasta! Ja toiv tepsulla koittaisi ovis, jos et tikuta niin tunnetko sen? Jos kuitenkin seksiä usein niin en tikuttais enää tässä kierrossa, jos malttais![]()
toivotaan huomiseksi hymynaamaaYleensä oon huomannu sen vaan haluista tai siitä että ne on ohi mutta nyt niitä ei muutenkaan hirveesti oo niin tuskin huomaansinä sen sanoit, jos malttaa
toivotaan huomiseksi hymynaamaa
Jukkapalmu, mikä siellä tilanne? Onko oireita alkanut tulemaan?
Päädyitkö verikokeen ottoon?
Kiitos kysymästä, jotenkin epäuskonen olo edelleen! Testejä en oo tehnyt enään pariin päivään. Janottaa kokoajan ja pissalla saa rampata, tissit aristaa ja eilen tuli pari kertaa hirvee olo että hyvin lähellä oli oksentaminen. Kahvia en oo vieläkään juonut, ei tee yhtään mieli. En ainakaan vielä päätynyt verikokeisiin, klinikalta sanoivat et voin tulla jos alkaa siltä tuntumaan. Eilen tunti sen puikon laittamisen jälkeen tuli kauhea kuumotus ja kirvely alakertaan, pyyhkiessä jäi pieni tippa tuhrua.. Soitin sitten tuosta niin hoitaja rauhoitteli että johtuu niistä puikoista. Suojaan asti ei tullut eikä oo sen koommin näkynyt joten yritän olla rauhallisin mielin.
milloin sulla on ar-ultra?Varmasti joo niistä puikoista! Ei oo mitään vaihtoehtoa mikä ei ärsyttäisi limakalvoja noin paljon?
Oliks sulla varhaisultra tulossa?
Oot kyllä sissi kun et oo enää testaillutolispa itekin omistanut jotain järkeä testaamisen kanssa
![]()

Ihanalta kuulostaa!Kiitos kysymästä, jotenkin epäuskonen olo edelleen! Testejä en oo tehnyt enään pariin päivään. Janottaa kokoajan ja pissalla saa rampata, tissit aristaa ja eilen tuli pari kertaa hirvee olo että hyvin lähellä oli oksentaminen. Kahvia en oo vieläkään juonut, ei tee yhtään mieli. En ainakaan vielä päätynyt verikokeisiin, klinikalta sanoivat et voin tulla jos alkaa siltä tuntumaan. Eilen tunti sen puikon laittamisen jälkeen tuli kauhea kuumotus ja kirvely alakertaan, pyyhkiessä jäi pieni tippa tuhrua.. Soitin sitten tuosta niin hoitaja rauhoitteli että johtuu niistä puikoista. Suojaan asti ei tullut eikä oo sen koommin näkynyt joten yritän olla rauhallisin mielin.
Tai siis ei niin varmaan voi sanoa, koska nuo alkuraskauden oireet on kaikkea muuta kuin ihania. Sitä etovaa oloa ja oksentelua ei varsinkaan ole yhtään ikävä.
Mutta siis kuulostaa just oikealta ja siksi niin ihanalta.

Näistä tulee pitkiä piinapäiviä.
Niin vaikea oli vaan uskoa niitä viivoja.
potkii aamuisin klo 5-6 sellaista jumppaa et luulen et porautuu mahasta ulos, mikäköhän adhd muotoutunut
mihin tää aika menee :bag:

Kiva kun täälläkin tosiaan on höpöttelyä, mielenkiinnolla edelleen teidän tilanteita myötäelän ja seuraan
Jukkiksella on kyllä rautaiset hermot tosiaan, itehän testasin vissiin varhaisultraan saakka ja sen jälkeenkin vieläNiin vaikea oli vaan uskoa niitä viivoja.
Täällä rv 26+3 ja pojasta kuoriutunut kunnon riehulipotkii aamuisin klo 5-6 sellaista jumppaa et luulen et porautuu mahasta ulos, mikäköhän adhd muotoutunut
Mut muuten mulla jatkuu saikku, oon ollut jo pian 2kk supistusten takia pois, samoin anemian vuoksi. Ollut kyllä erittäin hyvä ratkaisu tähän tilanteeseen, varhennettu äitiysloma alkaa mulla 23.3 eli ei enää kauaamihin tää aika menee :bag:
Olo on kyllä jo aika pullukka ja välillä vähän jopa tuskainenkin kaikkien nokkosihottumien keskellä, mut tahdonvoimalla toukokuuhun
Saatiin tänään maailman kaunein sänky, miehen isä oli itse rakentanut puukäsityönä pinnasängyn, pakko laittaa teillekin kuva. Hinnaksi tuli meille 0e, vaikka oikeasti nämä puukäsityönä teetetyt sängyt maksaa alimmillaan sen 600e
Mut tätä en kyllä anna pois, vaikka mikä tulis, on niin arvokas lahjana
Kai se olis muitakin hankintoja kohta tehtävä, mut kovasti jännittää, että jos otetaankin jotain ja kaikki on valmiina eikä vauva selviydy. Tän takia käyn vieläkin juttelemassa neuvolapsykalla melkein viikottain.
Joka tapauksessa parempia vointeja kaikille ja plussatuulia
Mites Smoothie, joko olet päässyt synnyttämään? Mitkä on voinnit? :)
johtuuko toi varhennettu äippäloma oloista/saikusta? Hyvä homma kuitenkin :)