Raskaaksi 2019

Aidan pikkuiselle alkiolle nyt valtavasti liimaa ja toivotaan, että hän on nyt se, joka teidän perheeseen syntyy:Heartred

Voihan se olla että auttaa mutta sit riski että siirtää menkkoja. Mikä kp nyt?

No sepä se. JOS ovis oli viime vkolla ni ehkä menkat alkaa ens ke about. Nyt kp44. :wtf: en uskalla alottaa teroja ainakaan ennen ens torstaita :scratch

Tää mun pidemmän aikaan tarkka ovulaatio pettää mut, yleensä ollu kp 11 tai yleisemmin kp12 ja nyt niin ei!! Mulla ei oo enää kun yks cb tikku eli joko kauppaan hakee vähän kalliimmalla tai sit se tulee kun tulee jos tulee. Ompa nyt muuten suuren suuret murheet meikäläisellä tässä maailman kaikkeudessa :bookworm:

Aidalle tsemppiä piinailuun ja paljon tarrasukkia :smiley-angelic001

Täällä menkat taputeltu tältä erää ja uuteen kiertoon taas. Hyvinä uutisina on, että sain työpaikan, aloittaakin pääsen heti ens maanantaina. Jännittää, kun ollut niin pitkä tauko töistä. Korona rokotteenkin saisin, mut jäin sitä viel arpomaan, kun suositellaan sitä yrittämis taukoa pariksi kuukaudeksi. Toisaalta tauko tekiskin ihan hyvää päälle, mut sit taas toisaalta - haluan varmaan aika hiton nopeesti äitiyslomille kun työ alkaa maistua puulta :hilarious: toisaalta hitotko sitä edes raskautuis siltikään vaik ei ota rokotetta ja pahimmassa tapauksessa saan koronan töistä tj :happy3

Omaan viestiini viitaten, vissiin toi ohjeistus onkin poistunut koskien yritystaukoa rokotteen oton jälkeen. Ei ainakaan thl:n sivuilla enää mainintaa. Onks jollain tästä tarkempaa tietoa :anyone

Omaan viestiini viitaten, vissiin toi ohjeistus onkin poistunut koskien yritystaukoa rokotteen oton jälkeen. Ei ainakaan thl:n sivuilla enää mainintaa. Onks jollain tästä tarkempaa tietoa :anyone

Viimeksi mitä kuulin niin sanottiin että kahteen viikkoon rokotuksen jälkeen ei suositella raskautumista :scratch

Onnea siska työpaikasta! Ja toiv tepsulla koittaisi ovis, jos et tikuta niin tunnetko sen? Jos kuitenkin seksiä usein niin en tikuttais enää tässä kierrossa, jos malttais :rolleyes:

Aidalle tsemppiä piinailuun ja paljon tarrasukkia :smiley-angelic001

Täällä menkat taputeltu tältä erää ja uuteen kiertoon taas. Hyvinä uutisina on, että sain työpaikan, aloittaakin pääsen heti ens maanantaina. Jännittää, kun ollut niin pitkä tauko töistä. Korona rokotteenkin saisin, mut jäin sitä viel arpomaan, kun suositellaan sitä yrittämis taukoa pariksi kuukaudeksi. Toisaalta tauko tekiskin ihan hyvää päälle, mut sit taas toisaalta - haluan varmaan aika hiton nopeesti äitiyslomille kun työ alkaa maistua puulta :hilarious: toisaalta hitotko sitä edes raskautuis siltikään vaik ei ota rokotetta ja pahimmassa tapauksessa saan koronan töistä tj :happy3
Onnea työpaikasta!

Onnea siska työpaikasta! Ja toiv tepsulla koittaisi ovis, jos et tikuta niin tunnetko sen? Jos kuitenkin seksiä usein niin en tikuttais enää tässä kierrossa, jos malttais :rolleyes:
Yleensä oon huomannu sen vaan haluista tai siitä että ne on ohi mutta nyt niitä ei muutenkaan hirveesti oo niin tuskin huomaan :oops: sinä sen sanoit, jos malttaa :cool14 toivotaan huomiseksi hymynaamaa

Yleensä oon huomannu sen vaan haluista tai siitä että ne on ohi mutta nyt niitä ei muutenkaan hirveesti oo niin tuskin huomaan :oops: sinä sen sanoit, jos malttaa :cool14 toivotaan huomiseksi hymynaamaa

Minkä vahvuinen ovisviiva on tähän asti ollut? Kun ottaa liuskan pois koneesta. Oisko kuvaa :rolleyes: tylsää omassa elämässä ja kiva että tässä ketjussa pitkästä aikaa kuumeilua ja juttelua :grin

Jukkapalmu, mikä siellä tilanne? Onko oireita alkanut tulemaan?
Päädyitkö verikokeen ottoon?

Kiitos kysymästä, jotenkin epäuskonen olo edelleen! Testejä en oo tehnyt enään pariin päivään. Janottaa kokoajan ja pissalla saa rampata, tissit aristaa ja eilen tuli pari kertaa hirvee olo että hyvin lähellä oli oksentaminen. Kahvia en oo vieläkään juonut, ei tee yhtään mieli. En ainakaan vielä päätynyt verikokeisiin, klinikalta sanoivat et voin tulla jos alkaa siltä tuntumaan. Eilen tunti sen puikon laittamisen jälkeen tuli kauhea kuumotus ja kirvely alakertaan, pyyhkiessä jäi pieni tippa tuhrua.. Soitin sitten tuosta niin hoitaja rauhoitteli että johtuu niistä puikoista. Suojaan asti ei tullut eikä oo sen koommin näkynyt joten yritän olla rauhallisin mielin.

Kiitos kysymästä, jotenkin epäuskonen olo edelleen! Testejä en oo tehnyt enään pariin päivään. Janottaa kokoajan ja pissalla saa rampata, tissit aristaa ja eilen tuli pari kertaa hirvee olo että hyvin lähellä oli oksentaminen. Kahvia en oo vieläkään juonut, ei tee yhtään mieli. En ainakaan vielä päätynyt verikokeisiin, klinikalta sanoivat et voin tulla jos alkaa siltä tuntumaan. Eilen tunti sen puikon laittamisen jälkeen tuli kauhea kuumotus ja kirvely alakertaan, pyyhkiessä jäi pieni tippa tuhrua.. Soitin sitten tuosta niin hoitaja rauhoitteli että johtuu niistä puikoista. Suojaan asti ei tullut eikä oo sen koommin näkynyt joten yritän olla rauhallisin mielin.

:love7 milloin sulla on ar-ultra?

Varmasti joo niistä puikoista! Ei oo mitään vaihtoehtoa mikä ei ärsyttäisi limakalvoja noin paljon?
Oliks sulla varhaisultra tulossa?
Oot kyllä sissi kun et oo enää testaillut :rolleyes: olispa itekin omistanut jotain järkeä testaamisen kanssa :hilarious:

Joo 4.3 on eli pari vkoa pitäisi jännitellä. On vissiin olemassa suun kautta otettava valmiste mutta lääkäri meinasi et noi puikot olisi aina parhaita kun vaikuttaa paikallisesti. Voihan se olla et itekin sorrun vielä viikonlopun aikana testaamaan:grin ovistestin tein eilen huvikseen ja kyllä siihenkin kaksi vahvaa viivaa pärähti. Pelottaa kauheesti että onko siellä ketään ja varmaan toi pieni tuhrukin nosti pelot pintaan.

Siskalle onnittelut työpaikasta!:gen014

Ihanalta kuulostaa!:Heartred Tai siis ei niin varmaan voi sanoa, koska nuo alkuraskauden oireet on kaikkea muuta kuin ihania. Sitä etovaa oloa ja oksentelua ei varsinkaan ole yhtään ikävä.:yuck: Mutta siis kuulostaa just oikealta ja siksi niin ihanalta.:happy::dummy:

Minä en näköjään selvinnyt tästä punktiosta yhtään niin helposti kuin edellisestä. En varmaan maininnut, että punktion jälkeisenä päivänä nousi kuume, joka sitten onneksi seuraavaan päivään hävisi ja siirtoon päästiin. Mutta säikäytti kyllä, että sainkin jonkin tulehduksen. Eilen ultrassa näkyi vielä ihan reilusti nestettä vatsaontelossa ja lääkäri käskikin edelleen ottaa rauhallisesti. Aamulla nyt sitten kuvittelin, että olo alkaa normaali ja puuhailin ihan normaaleja kotiaskareita. Yksi reippaampi kumarrus niin iloisesti vihlaisi mahasta ja jäi jomottamaan. :banghead: Tässäpä nyt sitten makailen ja alkaa vähitellen helpottaa. Mutta alkaa mökihöperöksi tulla kun on tottunut liikkumaan ja puuhailemaan.:arghh: Mutta kovasti kyllä on taas toiveita, että meidän pieni olisi vihdoin kyydissä.:smiley-angelic001 Näistä tulee pitkiä piinapäiviä.

Kiva kun täälläkin tosiaan on höpöttelyä, mielenkiinnolla edelleen teidän tilanteita myötäelän ja seuraan :rolleyes::Heartred

Jukkiksella on kyllä rautaiset hermot tosiaan, itehän testasin vissiin varhaisultraan saakka ja sen jälkeenkin vielä :hilarious: Niin vaikea oli vaan uskoa niitä viivoja.

Täällä rv 26+3 ja pojasta kuoriutunut kunnon riehuli :hilarious: potkii aamuisin klo 5-6 sellaista jumppaa et luulen et porautuu mahasta ulos, mikäköhän adhd muotoutunut :grin
Mut muuten mulla jatkuu saikku, oon ollut jo pian 2kk supistusten takia pois, samoin anemian vuoksi. Ollut kyllä erittäin hyvä ratkaisu tähän tilanteeseen, varhennettu äitiysloma alkaa mulla 23.3 eli ei enää kauaa :wideyed: mihin tää aika menee :bag::smiley-ashamed004
Olo on kyllä jo aika pullukka ja välillä vähän jopa tuskainenkin kaikkien nokkosihottumien keskellä, mut tahdonvoimalla toukokuuhun :playful:

Saatiin tänään maailman kaunein sänky, miehen isä oli itse rakentanut puukäsityönä pinnasängyn, pakko laittaa teillekin kuva. Hinnaksi tuli meille 0e, vaikka oikeasti nämä puukäsityönä teetetyt sängyt maksaa alimmillaan sen 600e :wideyed:
Mut tätä en kyllä anna pois, vaikka mikä tulis, on niin arvokas lahjana :Heartred
Kai se olis muitakin hankintoja kohta tehtävä, mut kovasti jännittää, että jos otetaankin jotain ja kaikki on valmiina eikä vauva selviydy. Tän takia käyn vieläkin juttelemassa neuvolapsykalla melkein viikottain.

Joka tapauksessa parempia vointeja kaikille ja plussatuulia :love7
Mites Smoothie, joko olet päässyt synnyttämään? Mitkä on voinnit? :)

Liitteet

• IMG_20210219_133322.jpg
    IMG_20210219_133322.jpg
    45.3 KB · Katsottu: 205
  • IMG_20210219_133313.jpg
    IMG_20210219_133313.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 208
  • IMG_20210219_133309.jpg
    IMG_20210219_133309.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 204
Kiva kun täälläkin tosiaan on höpöttelyä, mielenkiinnolla edelleen teidän tilanteita myötäelän ja seuraan :rolleyes::Heartred

Jukkiksella on kyllä rautaiset hermot tosiaan, itehän testasin vissiin varhaisultraan saakka ja sen jälkeenkin vielä :hilarious: Niin vaikea oli vaan uskoa niitä viivoja.

Täällä rv 26+3 ja pojasta kuoriutunut kunnon riehuli :hilarious: potkii aamuisin klo 5-6 sellaista jumppaa et luulen et porautuu mahasta ulos, mikäköhän adhd muotoutunut :grin
Mut muuten mulla jatkuu saikku, oon ollut jo pian 2kk supistusten takia pois, samoin anemian vuoksi. Ollut kyllä erittäin hyvä ratkaisu tähän tilanteeseen, varhennettu äitiysloma alkaa mulla 23.3 eli ei enää kauaa :wideyed: mihin tää aika menee :bag::smiley-ashamed004
Olo on kyllä jo aika pullukka ja välillä vähän jopa tuskainenkin kaikkien nokkosihottumien keskellä, mut tahdonvoimalla toukokuuhun :playful:

Saatiin tänään maailman kaunein sänky, miehen isä oli itse rakentanut puukäsityönä pinnasängyn, pakko laittaa teillekin kuva. Hinnaksi tuli meille 0e, vaikka oikeasti nämä puukäsityönä teetetyt sängyt maksaa alimmillaan sen 600e :wideyed:
Mut tätä en kyllä anna pois, vaikka mikä tulis, on niin arvokas lahjana :Heartred
Kai se olis muitakin hankintoja kohta tehtävä, mut kovasti jännittää, että jos otetaankin jotain ja kaikki on valmiina eikä vauva selviydy. Tän takia käyn vieläkin juttelemassa neuvolapsykalla melkein viikottain.

Joka tapauksessa parempia vointeja kaikille ja plussatuulia :love7
Mites Smoothie, joko olet päässyt synnyttämään? Mitkä on voinnit? :)

Ihana sänky :love7 johtuuko toi varhennettu äippäloma oloista/saikusta? Hyvä homma kuitenkin :)

Takaisin