Raskaaksi 2019

Meidän taival päättyi lopulta onnellisesti, pieni tyttö syntyi 5.2. :Heartred nyt ollaan toista päivää kotona ja opetellaan uutta arkea. Välillä hämmentää, että onko tämä vauva ihan oikeasti minun, eikä vain joltain lainassa laughing6

Paljon, paljon tsemppiä ja voimia kaikille hoitoihin, siirtoihin ja yrittämiseen :Heartred:Heartred käyn täällä edelleen aktiivisesti seuraamassa teidän kuulumisia ja elämässä hengessä mukana.

Onnea :love7 tuntuu että vasta syksyllä tulit raskaaksi :p

Ovistestit on vieläkin niin plankkoja että eiköhän tää kierto ollut tässä... Olisikohan järkevä alottaa kp14 Terot ja pitääköhän sitä kysyä polilta :arghh: ja onkohan se este sit siirrolle jos sielä on nesterakkula tms

Meidän taival päättyi lopulta onnellisesti, pieni tyttö syntyi 5.2. :Heartred nyt ollaan toista päivää kotona ja opetellaan uutta arkea. Välillä hämmentää, että onko tämä vauva ihan oikeasti minun, eikä vain joltain lainassa laughing6

Paljon, paljon tsemppiä ja voimia kaikille hoitoihin, siirtoihin ja yrittämiseen :Heartred:Heartred käyn täällä edelleen aktiivisesti seuraamassa teidän kuulumisia ja elämässä hengessä mukana.

Voi kuinka aika onkaan mennyt nopeesti! (vaikka se kyllä tuntuu kokoajan että se matelee!) paljon onnea! :Heartred:hello2

Ihanaa, paljon onnea Dimou pikkuisesta:Heartred

Aidalle tsempit, sieltähän voi vielä jokunen muna ilmestyä lisää maanantaiksi! :happy: mulla taisi ensimmäisessä ultrassa olla 10 follia näkyvillä, toisessa ultrassa ennen punktioo niitä näkyikin jo 27.

Onko sofia tehnyt uutta ovistestiä?

Aidalle tsempit, sieltähän voi vielä jokunen muna ilmestyä lisää maanantaiksi! :happy: mulla taisi ensimmäisessä ultrassa olla 10 follia näkyvillä, toisessa ultrassa ennen punktioo niitä näkyikin jo 27.

Juu tein.. Aika vaaleelta näyttää.. Usko on jo vähän menny tän kierron suhteen.. Onkohan se sit nesterakkula ja haittaakohan se siirtoa..

Lääkäri oli kirjannut näin..

Endometrium varsin vaikeatulkintainen, erottuu huonosti myometriumusta ja useammalla asetuksella katsotaan, on noin 7 mm. Vasemmalla kookas noin 25 mm follikkeli, jossa aivan aavistus hemorragista harsoa sisällä, lisäksi yksi litistynyt 14 mm follikkeli, oikealla ei suurentuneita.

Juu tein.. Aika vaaleelta näyttää.. Usko on jo vähän menny tän kierron suhteen.. Onkohan se sit nesterakkula ja haittaakohan se siirtoa..

Pystyisitköhän käydä uudessa ultrassa jos testit ei vahvistu? Jospa ensi kierrot olisi THE kierrot meille molemmille! Mähän oon jo ihan varma negasta, vaikka vasta piinapäivä 5:wtf mut toivottavasti se plussa sulla vielä tulisi sieltä. On nää kummallisia juttuja

Pystyisitköhän käydä uudessa ultrassa jos testit ei vahvistu? Jospa ensi kierrot olisi THE kierrot meille molemmille! Mähän oon jo ihan varma negasta, vaikka vasta piinapäivä 5:wtf mut toivottavasti se plussa sulla vielä tulisi sieltä. On nää kummallisia juttuja

Noo älä vielä heitä kirvestä kaivoon, niin oli se mun kaverikin varma negasta mutta plussa tuli :angelic:

On tää kyllä yhtä p*skaa välillä, ihan kauhee masennus nyt taas tästä koko hommasta :oops: :sorry:
Nooh jos lauantaina ei oo plussaa niin alan veteleen terolutkia naamaan. Muuten on todennäköisesti luvassa yyyyli pitkä kierto.. :sorry:

Ollaan meki taas samassa suossa moni, en oo saanut vahvaa ovisplussaa mut kovasti kyllä viiltelee oikeelta ja vähän jossain liikkeessä sattuu..pelottaa että jää kystaksi ja ties millon alkaa menkat..nyt on kp35 :wtf:

Noo älä vielä heitä kirvestä kaivoon, niin oli se mun kaverikin varma negasta mutta plussa tuli :angelic:

On tää kyllä yhtä p*skaa välillä, ihan kauhee masennus nyt taas tästä koko hommasta :oops: :sorry:
Nooh jos lauantaina ei oo plussaa niin alan veteleen terolutkia naamaan. Muuten on todennäköisesti luvassa yyyyli pitkä kierto.. :sorry:

Testasiko hän ensin miten monta päivää ennen testipäivää? En muista enään:facepalm:

Ollaan meki taas samassa suossa moni, en oo saanut vahvaa ovisplussaa mut kovasti kyllä viiltelee oikeelta ja vähän jossain liikkeessä sattuu..pelottaa että jää kystaksi ja ties millon alkaa menkat..nyt on kp35 :wtf:

Nää on niin "ihania" nää pitkät kierrot.. Mitenköhän sais taas jotain muutakin elämää kun pelkän foorumin ja Googlen :laughing001

Paljon onnea pienestä tyttärestä:Heartred

Isosti Tsemppiä ja jaksamista kaikille omiin tilanteisiin, täällä taustalla pidän jokaiselle peukkuja pystyssä:Heartred

Onnea Dimou! :Heartbigred Ihanaa vauva-arkea koko perheelle!

:eek: Wau! Onpas niitä ilmestynyt reilusti lisää.

Pp6 ja sorruin tekemään testin. Haalea toinen viiva siihen piirtyi. En oo ikinä ennen saanut mitään muuta kun blankko testejä. Ihan aamupissasta en tehnyt kun alko jänistää, reilun tunnin sain pidätettyä tohon toiseen. Yritin ladata kuvan tänne mutta ylläri laatu menee huonoksi:facepalm: apua!

Onhan siinä haalea viiva:love7 aamusta ois voinu olla vahvempi!
Onks nyt ns.dpo 11?
Mulla pc tuli eka viiva selkeesti näkyviin dpo 11.
Varovaiset onnittelut :hello2 nyt vaan vahvistumisia!

Joo dpo11. Vielä yks jäi, taidan tehdä huomenna aamulla uuden. En oo ikinä saanut ees tollasia pc testeihin tai rfsu herkkiin mitkä vissiin aika susia:eek::grin

Takaisin