Raskaaksi 2019

Eikös Sinpura ja oliko Wustikin ilman hoitoja? Oliko joku muukin..

Ihmettelikö muuten kukaan muu haikara ohjelmasta, mikseivät tehneet rtestejä kotona vaan odottivat kuumeisesti verikokeen tulosta? Tai eikö osanneet yhtään oloista päätellä, olisko mahd raskaana? Toki lääkkeetkin tekevät oloja, mutta yhtään ei ollut spekulaatioita oloista :rolleyes:

Mikäs olo Jukkiksella?:happy:

Joo ihmettelin. Niinku monta muutakin asiaa siinä sarjassa :rolleyes:

Kp 16 ja jos en paremmin tietäis niin väittäisin dpo0 jäätävän kivun perusteella :hilarious: No käy se näinkin, tallettelut jäi vaan eilisen varaan. Viime kierrossa kun ovis oli kp 28 :bag:

Mä katsoin kans viikonlopun aikana 4 jaksoa siitä haikara hommelista :) pari kertaa oli tippa linssissä.. Mutta mies istui vieressä ja ne sen kommentit oli ohjelmasta välillä niin tyhmiä että viimeisimmän jakson katsoin yksin :hilarious:

Minäkin katsoin nyt sen Haikara-sarjan.
Kamala,miten jännitti minuakin niiden puolesta. :nailbiting: Kuulosti kyllä tosiaan samalta kuin minun lapsuudessa. Äiti kertoi, ettei silloin mitään kotitestejä tehty, olikohan niitä edes. Labraan mentiin, kun menkat oli viikon myöhässä. On se ollut vähän toisenlaista.

Teki pahaa katsoa sitä munasolujen talteenottoa. Te, jotka olette siinä käyneet, oliko se niin paha kuin miltä näytti? Sissejä olette, jos oli. :Heartred

Täällä ollaan toistaiseksi ilman hoitoja (paitsi Terolutit). Maaliskuussa ensikäynti. Nyt on tosin sellainen olo, että jos ei "suurempaa vikaa" löydy, en ehkä heti olisi menossa suuremoiin toimenpiteisiin, inseminaatioonkaan. Jos katsoisi ensin muutaman kierron, auttaako Terolut tämän luteaalin kanssa. :think005 No, se ajatus selkiintyy sitten.

Hassua, kun toiset joutuu odottamaan ensikäyntiä liian pitkään ja minusta tuntuu, että se tulee liian nopeasti. :bag: Varmaan se vähän pelottaa, ehkä siksi. :scared001

Lisäys : pelottaa, mitä löytyy.

Onnenomenan tekstistä tuli mieleen... Äiti kirjoitti mua odottaessaan sellaista raskausajan päiväkirjaa. Sinne vaan totesi, että jaaha, menkat myöhässä kai tässä ollaan raskaana :hilarious: Odotti sit kuitenkin vielä SEURAAVATKIN menkat ja meni vasta sitten apteekkiin. Kirjoitti myös, että se pirun raskaustesti maksoi 150 markkaa ja se piti tehdä kuitenkin, että pääsi neuvolan asiakkaaksi :hilarious: Näin vuonna 1990 :singing:

Kamala,miten jännitti minuakin niiden puolesta. :nailbiting: Kuulosti kyllä tosiaan samalta kuin minun lapsuudessa. Äiti kertoi, ettei silloin mitään kotitestejä tehty, olikohan niitä edes. Labraan mentiin, kun menkat oli viikon myöhässä. On se ollut vähän toisenlaista.

Teki pahaa katsoa sitä munasolujen talteenottoa. Te, jotka olette siinä käyneet, oliko se niin paha kuin miltä näytti? Sissejä olette, jos oli. :Heartred

Täällä ollaan toistaiseksi ilman hoitoja (paitsi Terolutit). Maaliskuussa ensikäynti. Nyt on tosin sellainen olo, että jos ei "suurempaa vikaa" löydy, en ehkä heti olisi menossa suuremoiin toimenpiteisiin, inseminaatioonkaan. Jos katsoisi ensin muutaman kierron, auttaako Terolut tämän luteaalin kanssa. :think005 No, se ajatus selkiintyy sitten.

Hassua, kun toiset joutuu odottamaan ensikäyntiä liian pitkään ja minusta tuntuu, että se tulee liian nopeasti. :bag: Varmaan se vähän pelottaa, ehkä siksi. :scared001

Punktiossa on tosi hyvät lääkkeet eikä se tuntunut missään. Aavistus jotain tuntui (ei kipua). Ja lisää lääkettä sai. Äkkiä oli ohi. Helpointa melkein koko ivf:ssä :rolleyes:

Toivottavasti Terot auttaa! Kuinka pitkä luteaali sulla on?

Joo punktio oli iisi! Niin hyvät lääkkeet. Ei mitään verrattuna siihen piinaan punktion jälkeen kun ei tietoa hedelmöittyykö mitään jne.. Ja tää siirron jälkeinen piinakin on kyl kauheeta:grin

Siis ei punktio ollut samanlainen kuin näköjään Tanskassa. Tää oli yks asia mitä ihmettelin, et miksei siellä käytetä kunnon kipulääkkeitä punktiossa :scratch ei siis sattunu muakaan punktio. Muutenkin osa hoitoprotokollista oli jotenkin erilaisia. Esim välillä näytti et he sopi lääkärikäyntejä samana aamuna puhelimessa, tai jotenkin tosi lyhyellä varoajalla kun taas Suomessa ne ois varattu jo hyvissä ajoin. Ja jännä sekin et lahjasiittiöt pitää ite tolleen ostaa etukäteen netistä! En tosin tiedä miten suomessa mutta ymmärtänyt et klinikka hoitais sen.

Punktiossa on tosi hyvät lääkkeet eikä se tuntunut missään. Aavistus jotain tuntui (ei kipua). Ja lisää lääkettä sai. Äkkiä oli ohi. Helpointa melkein koko ivf:ssä :rolleyes:

Toivottavasti Terot auttaa! Kuinka pitkä luteaali sulla on?

olen tikuttanut ovulaation vasta pari kertaa, ekan kerran 8-9 päivää ja toisella kerralla 10-11 päivää.

No huh, hyvä kuulla, että Suomessa on mukavampi tyyli!

Sit päättelin siinä hainkara lentää ohi, et se joka kävi hoidoissa itsekseen, et hänen kipu johtui endosta, kun se lääkäri valitteli ettei voi käyttää geeliä. Koska siis papa kokeita ottaessa ei saa ja jos on kuivat limakalvot tai endo niin voi olla todella kivuliasta vatsinkin jos vielä jännittää lihaksiakin.. mut voihan se olla ettei ne anna saman kaliiberin lääkkeitä kuin suomessa..

Mulla kans mies oli vähän sillain "mitä sä tommosia kattelet" ja pyöritteli silmiä. Ja mä kun aattelin et se ois voinut olla semmonen mitä kattoa yhdessä ja vaik vähän keskustella aiheesta :rolleyes:

Siis ei punktio ollut samanlainen kuin näköjään Tanskassa. Tää oli yks asia mitä ihmettelin, et miksei siellä käytetä kunnon kipulääkkeitä punktiossa :scratch ei siis sattunu muakaan punktio. Muutenkin osa hoitoprotokollista oli jotenkin erilaisia. Esim välillä näytti et he sopi lääkärikäyntejä samana aamuna puhelimessa, tai jotenkin tosi lyhyellä varoajalla kun taas Suomessa ne ois varattu jo hyvissä ajoin. Ja jännä sekin et lahjasiittiöt pitää ite tolleen ostaa etukäteen netistä! En tosin tiedä miten suomessa mutta ymmärtänyt et klinikka hoitais sen.

Oon muutamankin ulkomaalaisen dokkarin nähnyt näistä lahjasiittiösysteemeistä, missä se on kyl just tuollaista, et netistä saat shoppailla mieleistäs spermaa. Yhdessä dokkarissa kaikki halusi tanskalaisia siittiöitä. Näitä shoppaili mm. Naisparit ja tekivät koti-inseminaatioita. Sitä en kyllä tiedä onko Suomessa tää jotenkin valvotumpaa meininkiä?

Tulipa katsottua Ukrainalainen vauvatehdaskin. Aika karseeta bisnestä :sorry: sijaissynnytystä kannatan mutta saisi olla valvotumpaa ja turvallisempaa..

Tulipa katsottua Ukrainalainen vauvatehdaskin. Aika karseeta bisnestä :sorry: sijaissynnytystä kannatan mutta saisi olla valvotumpaa ja turvallisempaa..
Huh, lienee parempi jättää se ohjelma siis välistä. :scared001

Mä ihmettelin kans kun ohjelmassa se punktio näytti kauheen kivuliaalta. Mulla ei tehnyt kyllä yhtään kipeetä :) ja tuo sperman shoppailu vois olla kyllä kiva kokemus :laughing002
Mulla on tänään puolenpäivän aikaan ultra.. Ehkä saa tietää koska siirto sit on :nailbiting: ensiviikolle menee kuitenkin mutta oispa se jo ensviikolla :smiley-angelic001

Jukkis mua niin jännittää sun puolesta, mitenköhän pysyn edes omissa pöksyissäni kun pitäis ite piinailla:smiley-angelic006

Mä ihmettelin kans kun ohjelmassa se punktio näytti kauheen kivuliaalta. Mulla ei tehnyt kyllä yhtään kipeetä :) ja tuo sperman shoppailu vois olla kyllä kiva kokemus :laughing002
Mulla on tänään puolenpäivän aikaan ultra.. Ehkä saa tietää koska siirto sit on :nailbiting: ensiviikolle menee kuitenkin mutta oispa se jo ensviikolla :smiley-angelic001

Jukkis mua niin jännittää sun puolesta, mitenköhän pysyn edes omissa pöksyissäni kun pitäis ite piinailla:smiley-angelic006

Kerro sit heti miten meni ultrassa! :woot:

Takaisin