Raskaaksi 2019

Kerro sit heti miten meni ultrassa! :woot:

Joo :angelic: täällä odottelen jo et kutsutaan sisään.

Ymmärrän kyllä ton ettei haluis testata.. Mulla varmaan hyvällä lykyllä testauspäivä on just lomalla :arghh: tai en tiä olisko se hyvä jos se olis edes työpäivä :hilarious: en vaan haluis tehdä sitä testiä ikinä :laughing001

En saanut irrotuspiikkiä. Siel oli yks rakkula jo 25mm ja se oli niin epäilyttävän iso lääkärin mielestä kun tänään kp12.. Jos ei oo lauantaihin mennessä ovis plussaa niin sit siirtoon ei tehdä enään tähän kiertoon.. Eli tänään ei sais olla ovis plus tai siirto osuu vklp.. Ei mulla kyllä ikinä oo ollu ovis plus niin aikasin mutta pelkään että nyt tietty on tai si on joku ovuloimaton kierto :arghh: si se katteli limakalvookin et onko se ohut mutta sanoi että sitä oli vain vaikea mitata ultralla että mulla on muiden käyntien mukaan ollut aina tosi hyvä limis :nailbiting:

En saanut irrotuspiikkiä. Siel oli yks rakkula jo 25mm ja se oli niin epäilyttävän iso lääkärin mielestä kun tänään kp12.. Jos ei oo lauantaihin mennessä ovis plussaa niin sit siirtoon ei tehdä enään tähän kiertoon.. Eli tänään ei sais olla ovis plus tai siirto osuu vklp.. Ei mulla kyllä ikinä oo ollu ovis plus niin aikasin mutta pelkään että nyt tietty on tai si on joku ovuloimaton kierto :arghh: si se katteli limakalvookin et onko se ohut mutta sanoi että sitä oli vain vaikea mitata ultralla että mulla on muiden käyntien mukaan ollut aina tosi hyvä limis :nailbiting:

Tikutiksä aamulla? Toivotaan et vasta huomenna sit plus! Mulla on folli joskus kasvanu noinkin isoksi ennen ku plus tullu tikkuun. Mut huh, on nää hoidot kyllä kun ikinä ei voi oikein ite vaikuttaa ja ennakoida mitä tapahtuu :nailbiting:

Huh, sullakin on nyt jännitettävää kerrakseen! Toivotaan että ei tuu plussaa tänään! :smiley-angelic001

Tikutiksä aamulla? Toivotaan et vasta huomenna sit plus! Mulla on folli joskus kasvanu noinkin isoksi ennen ku plus tullu tikkuun. Mut huh, on nää hoidot kyllä kun ikinä ei voi oikein ite vaikuttaa ja ennakoida mitä tapahtuu :nailbiting:

Ei tullut plussaa kun äskön tikutin. Pelkään vaan että se ei oo munarakkula edes että on joku muu möllykkä.. Mullakin on joskus ollu pari pv ennen ovista folli ollu kyl 23mm et kyl ne mullakin on isoja ollu :bookworm:

Tosi plankko vielä.. Tänään siis kp12..

Liitteet

• IMG-20210208-WA0001.jpeg
    IMG-20210208-WA0001.jpeg
    17.4 KB · Katsottu: 160
Onks sulla ollut limoja tai mitään ovis oireita? Kun nopeesti se hymynaamakin voi paukahtaa:wink

No on ollu kyllä vv mutta se on ollut vähän ihmeellisen väristä. Kai tässä joku tulehduskin tulee :arghh: vähän on ollu sellanen ovis olo kun on ollut aika kosteeta.. viimeksi elokuussa-19 kun oli kysta mikä johtui ettei munasakkula puhjennut niin oli kauhee turvotus ja kipu paineltaessa mahaa siltä puolelta.. Toivon vaan että se plussa olis vielä tällä viikolla :dead: lohduttaa että nyt vasta kp12 mutta pelottaa toi follin koko :wideyed:

Voi vitalis, miehelle sanoin et aattelin torstaina testata niin hän alko jankuttaa et testipäivä ei oo sillon. Mä sit et luuletko tosissaan et kaikki jaksaa sinne asti odottaa:grin:grin täytyy kattoa mikä fiilis, pakkohan se tasan viikon päästä viimeistään on tehdä:troll:

Ainiin, siinä Ukrainalaisessa vauvatehtaassa sanottiin, että voivat varhaisessa vaiheessa nähdä alkiosta, onko tyttö vai poika, eli ilmeisesti ennen kuin alkio laitetaan sijaissynnyttäjään?! Kamalaa jos tulevaisuudessa kaikki valitsevat sukupuolen ennen raskautta o_O ja siinä puhuttiin jostain teknologiasta jonka avulla ei tarvitsisi ihmistä sijaissynnyttäjäksi :wideyed::bored: jos nyt ymmärsin oikein, katsokaa joku se :hilarious:

Ainiin, siinä Ukrainalaisessa vauvatehtaassa sanottiin, että voivat varhaisessa vaiheessa nähdä alkiosta, onko tyttö vai poika, eli ilmeisesti ennen kuin alkio laitetaan sijaissynnyttäjään?! Kamalaa jos tulevaisuudessa kaikki valitsevat sukupuolen ennen raskautta o_O ja siinä puhuttiin jostain teknologiasta jonka avulla ei tarvitsisi ihmistä sijaissynnyttäjäksi :wideyed::bored: jos nyt ymmärsin oikein, katsokaa joku se :hilarious:

Mä oon kattonut ja kyllä alkioista on jo pitkään voitu tutkia sukupuoli mutta eettisestihän se on arveluttavaa eikä sitä kaikkialla tehdä (hyvä niin). Jossain kuitenkin voi tehdä. Muistan yhen dokkarin jossa perheessä oli 4 poikaa ja koska halusivat tytön tekivät ivfn ja ja valikoivat sieltä tyttöalkion ja joku ajatus et heidän piti mennä toiseen maahan sitä varten. Euroopassa kuitenkin. Noh, tytön saivat. Ja tuo vauvatehtailu ilman kohtua on mun mielestä vielä aika utopiaa.. Tai en tiedä, ehkä fyysisesti voiskin onnistua(?) mut en usko et sitä ihmisen psyykkistä puolta mikä myös kohdussa kehittyy (vauva tuntee äidin äänet, liikkeet, tuoksun jne ja kaikki muut rakenteet joita tarvitaan normaaliin psyykkeeseen) pystyttäis samoin kehittämään jossain säiliössä tms. Eli uskon et aika ongelmaisia tapauksia syntyis noin. Ja varmaan ois vaikea laillisesti tollasta tehdä. Tosi hurja ja kamala ajatus kyllä, ja se äijä puhui vauvoista niinku jostain materiasta :confused: mutta muistan katsoneeni jonkun toisenkin aiheeseen liittyvän dokkarin joskus ja siinä kans puhuttiin lopussa et tulevaisuudessa vauvat tehdään erityisissä kasvatustankeissa..

Joissain maissahan alkion sukupuolta ei kerrota, mut esim intiassa lääkärit ei saa edes rakenne ultrassa kertoa sukupuolta. Ultraajia lahjotaan ihan järkyillä määrillä rahaa et saadaan tietää se sukupuoli, ja jos lahjuksen otosta jää kiinni niin siitä saa pitkät vankilatuomiot. Siellähän koko sukupuoli jakauma on aivan järjetön kun siellä tyttöraskaudet on yleensä abortoitu ennen tätä uutta lakia. Jotkut rikkaat käy sit ivf hoidot ulkomailla et saa sen poika alkion. Kiinassa vissiin vähän samaa, ennen kuin luopuivat yhden lapsen politiikasta. Siinä ukraina dokkarissakin mainittiin et kiinalaiset yleensä haluaa valita poika alkoita.

Tekniikkaahan tosiaan tuohon alkioiden valikointiin on jo paljon. Jopa spermaa voidaan sexata (valikoida sukupuolen mukaan) tosi helposti. Näitä kun käytetään arjessa eläinpuolella tosi paljon. (Esim. Maitotiloilla on aika oleellista saada lehmävasikoita eikä sonneja).
Onneksi meillä on lainsäädäntöä, ettei tätä tehdä ihmisille kuin lääketieteellisin perustein. Itse en ainakaan haluaisi valita ominaisuuksia lapselle. Enkä sukupuolta edes osaisi päättää.
Mutta tiedän kyllä tapauksen Suomesta, jossa valikoitiin poika-alkioita koska äidillä oli joku tila, jonka vuoksi tyttöraskaus olisi ollut vaarallinen kai sekä äidille että lapselle. En tiedä taustoja tästä tarkemmin, kun tästä on parikymmentä vuotta aikaa. Ainakin paljon keskenmenoja oli heillä taustalla. Voi olla että nykyään osaavat jo hoitaa tuota muutoinkin.

Kävin juuri ultrassa. Oikealla oli vain kolme follikkelia ja olin siinä kohtaa ihan maani myynyt. Vasemmalla olikin sitten onneksi 8. Ei siis mikään huippu iso saalis ole tälläkään kertaa tulossa, mutta lääkäri sanoi että tosi kivasti kaikki tasakokoisia eli hyvältä siinä mieles näyttää. Tosin tämä lääkäri on aina niin optimistinen, että en tiedä mille pitäisi näyttää että sanoisi jotain muuta.:hilarious: Mutta näillä mennään. Samat lääkkeet jatkuvat ja perjantaina katsotaan uudelleen. Punktio todennäköisesti maanantaina.

Meidän taival päättyi lopulta onnellisesti, pieni tyttö syntyi 5.2. :Heartred nyt ollaan toista päivää kotona ja opetellaan uutta arkea. Välillä hämmentää, että onko tämä vauva ihan oikeasti minun, eikä vain joltain lainassa laughing6

Paljon, paljon tsemppiä ja voimia kaikille hoitoihin, siirtoihin ja yrittämiseen :Heartred:Heartred käyn täällä edelleen aktiivisesti seuraamassa teidän kuulumisia ja elämässä hengessä mukana.

Ihanaa, paljon onnea Dimou pikkuisesta:Heartred

Aidalle tsempit, sieltähän voi vielä jokunen muna ilmestyä lisää maanantaiksi! :happy: mulla taisi ensimmäisessä ultrassa olla 10 follia näkyvillä, toisessa ultrassa ennen punktioo niitä näkyikin jo 27.

Onko sofia tehnyt uutta ovistestiä?

Meidän taival päättyi lopulta onnellisesti, pieni tyttö syntyi 5.2. :Heartred nyt ollaan toista päivää kotona ja opetellaan uutta arkea. Välillä hämmentää, että onko tämä vauva ihan oikeasti minun, eikä vain joltain lainassa laughing6

Paljon, paljon tsemppiä ja voimia kaikille hoitoihin, siirtoihin ja yrittämiseen :Heartred:Heartred käyn täällä edelleen aktiivisesti seuraamassa teidän kuulumisia ja elämässä hengessä mukana.

Vauvaonnea! :Heartred
Mukava kun tulit kertomaan kuulumisiasi. Kaikkea hyvää teidän perheellenne vauvantuoksuiseen arkeen :love017

Paljon onnea!:Heartred

Takaisin