Raskaaksi 2019

Tänään tuli eggiksiä mutta ovistestit ei plussaa. Jos sunnuntaina olisi hedelmöityspäivä niin la ois mun synttärinä :grin tuskinpa tärppää mutta oli hauska huomata kun testasin laskuria

Tänään tuli eggiksiä mutta ovistestit ei plussaa. Jos sunnuntaina olisi hedelmöityspäivä niin la ois mun synttärinä :grin tuskinpa tärppää mutta oli hauska huomata kun testasin laskuria

Mäkin katoin ja jinxasin tän nyt varmaa.. Mut jos tärppäis tästä nii 23.10 la ja mulla 25.10 synttärit:rolleyes:

Tänään kp9 ja oikeella mahassa on ollut kipua. Paineltaessa sattuu ja liikkuminen vähän. Ei tunnu kyllä muniksien kasvukivulta, en oikeen osaa sanoo mistä tää kipu vois johtua.. Katsotaan auttaako särkylääke..

Muoks. Kipu on ehkä vähän samanlaista kun aukiolotutkimuksen jälkeen.

Muokattu viimeksi:
Minä aloitin tänään Terolutit ja epäilen, että etova olo johtuu niistä. :hungover:

Ovistesti oli eilen ihan hailea mutta tänään melkein tasavahva. Toivottavasti Terolutit ei estä ovista, jospa eivät ehtisi vaikuttaa siihen! Lääkäri määräsi syömään kp15-24. Minulla on usein pitkä kierto ja luin lääkärissä käynnin jälkeen jostain lääkäri vastaa palstalta, että pitkällä kierrolla kannattaisi aloittaa vasta oviksen jälkeen... En kuitenkaan uskalla sooloilla lääkärin ohjeen vastaisesti. Terolutit on nyt annettu etupäässä epäsäännöllisen kierron korjaamiseen, vaikka toivoin niistä lyhyeeseen luteaaliin apuja. Mutta luteaalivaiheen pidentämiseen pitäisi varmaan syödä eri tavalla.

Vähän harmittaa mahdollisuuksien pieneneminen nyt lähiaikoina, :banghead: mutta pitkässä juoksussa varmaan parempi, että kierto tasoittuu... o_O

Minulla oli tosi kummalliset menkat punktion jälkeen, tiputtelu ihan loputtomiin ja siksi ei sitten limakalvo ollut kuin 4mm ovulaation aikaan seuraavassa kierrossa. Mutta muuten oli kyllä ihan normaali kierto se seuraava.

Nipanderi: Mitä ihmettä? Joko sinulla oli np-ultra? :woot: Minusta tuntuu, että plussasit tyyliin viime viikolla.:hilarious: Ihanaa, että siellä on kaikki hyvin.:love7 Onnea!:Heartred

Minulla on nyt pari päivää pistelyitä takana. Vanhasta muistista menee jotenkin tosi helposti tuo pistäminen ja fiilis on levollinen. :happy:

Ihana kuulla että kierto oli muuten normaali. Mää pelkään ovuloimatonta kiertoa ja mies on ihan varma että ovulaatio tulee ennen aikojaan. Mua vähän aina hyvittaa nää sen "diagnoosit", se on niin söpö kun tuntuu et se on välillä ihan kuutamolla :laughing001

Mulla tulee eggikset aina paria päivää ennen ovis plussaa.. et toivottavasti la tummenis viivat testissä :wink

Peukkuja hoitokiertoon! Ja parasta mahdollista tulosta!
Miten tosiaan Nipanderilla voi jo np-ultra olla! En kyllä tajua miten meidän vauvakin täyttää ens kuussa puoli vuotta!

Jukkapalmulle nyt kaikki raajat ristiin ja tarrasukat, liimat jne :smiley-angelic001 mulla näky jo haamua herkässä kun alkion ikä oli 9vrk :smiley-angelic006

Jannn hienoa et sait! Jospa niiden avulla plusda tulisi, eikä tarvitse ivf mennä :smiley-angelic001

Me puhuttiin, et ehkä syksyllä alkais "yritys" mut siirtoa ei tietenkään jos imetän vielä. Tai näin ollaan nyt mietitty. Katotaan tuntuuko se ajatus silloin vielä hyvältä vai oonko vaan hormoneissani nyt :hilarious:
Yrittäminen itsessään ei kyllä houkuta, kun siitä mitään iloa ole ilman apuja.

Pakko kysyä! Tunsitko mitään kiinnittymiskipuja tms? Mitä oireita ennen plussaa? :woot:

Täällä kans ketarat solmuun saakka ristissä, että kohta nähdään oikein plussa-aalto tässä ketjussa:Heartred

Kiva jos te ootte sitä mieltä että aika on mennyt nopeasti, kun oma näkövinkkeli on ollut tässä jännittäessä hieman toisenlainen:hilarious: voi miten valtavasti mä toivon teille kaikille onnistumisia. Mulla on luotto korkealla, että niitä vielä tulee! Jos lääketiede sai tällaisen vuotoperseen ja vammalimakalvon (muistatte varmaan:bag:) raskaaksi, niin saavat kyllä luvan saada teidät kaikki muutkin:Heartred

Pakko kysyä! Tunsitko mitään kiinnittymiskipuja tms? Mitä oireita ennen plussaa? :woot:

Vastaan myös :hilarious: flosta katoin kirjauksia. Dpo6-7 turvotusta, dpo8 pieniä jomotuksia vihlaisuja, kireyden tunnetta kohdussa ja sivuilla, etenkin vessassa käydessä. Dpo9 polttelua kohdussa hetken ja pientä kevyttä menkkakipua tai paineentunnetta ja kerran ylösnoustessa menkkamainen kouraisu kohdussa. Dpo10 ajoittain pientä menkkajomoa. Dpo12 plussa ja ovislimaa tuli jonkin verran ja edelleen kohdussa menkkajomoa, pistelyä, tuikkasuja.

Voi kun tulis nyt tosiaan pieni plussa-aalto taas tänne :Heartred

Tänään 2 päivää siirrosta, ja kun oli 5pv ikäinen niin onkohan mulla nyt niinkun dpo 7? :troll: eilen ja tänään ihan pientä jomotusta munasarjoissa, mutta uskon et liittyy vaan cyclogestiin..

Mulla ei ollut mitään kipuja. Koko raskaus on muutenkin ollut lähes oireeton. Joku jännä selittämätön tunne oli tuolla sisuksissa silloin ennen plussaa, ei mitään kipuja. Oikeestaan se mistä arvasin, niin oli ienverenvuoto:rolleyes:

Heipat täältäkin. Hiljaiseloa taas pidelly, kun eipä oikein oo mitään kerrottavaa.
Dpo6 menossa ja yritys jäi yhteen ainoaan kertaan ovispäivän aamuna, vitutti oikein eikä oo kummosia toiveita tästäkään kierrosta. Jotenkin tullu vähän irallinen fiilis, kun lähes kaikki muut hoitojen kautta yrittää ja me vaan pakerretaan ilman apuja.
Tsemppiä muiden kiertoihin ja onnet Nipalle hyvistä ultrakuulumisista!

Heipat täältäkin. Hiljaiseloa taas pidelly, kun eipä oikein oo mitään kerrottavaa.
Dpo6 menossa ja yritys jäi yhteen ainoaan kertaan ovispäivän aamuna, vitutti oikein eikä oo kummosia toiveita tästäkään kierrosta. Jotenkin tullu vähän irallinen fiilis, kun lähes kaikki muut hoitojen kautta yrittää ja me vaan pakerretaan ilman apuja.

Noh täällä jyystetään vielä kevät keskenämme :hilarious: Ensi kuussa sentään on se endokrinologi niin tietää, onko tämä keskenään räpeltäminen ihan tuhoon tuomittu idea... Huhtikuussa saa kinuta lähetteen hoitoihin ja näillä HUS:in jonoilla menee luoja yksin tietää mihin asti :wtf: kp 15 ja ovis joskus hamassa tulevaisuudessa. Jätin ovistestit tästä kierrosta pois kun luotto ei tosiaan oo kovin korkealla ennen lääkäriä.

Noh ensi viikko lomaa ja vuokrattiin mökki maanantaista keskiviikolle. Tämmönen kerrostaloasuja on ihan innoissaan jo takasta ja puusaunasta :happy:

Täällä kanssa vedellään ilman apuja että et oo yksin :greet025 mä oon kanssa ollu hiljaa taustalla kun kuvittelin että oon ainut hoidoton , mutta en ookkaan :Heartred

Eikös Sinpura ja oliko Wustikin ilman hoitoja? Oliko joku muukin..

Ihmettelikö muuten kukaan muu haikara ohjelmasta, mikseivät tehneet rtestejä kotona vaan odottivat kuumeisesti verikokeen tulosta? Tai eikö osanneet yhtään oloista päätellä, olisko mahd raskaana? Toki lääkkeetkin tekevät oloja, mutta yhtään ei ollut spekulaatioita oloista :rolleyes:

Mikäs olo Jukkiksella?:happy:

Eikös Sinpura ja oliko Wustikin ilman hoitoja? Oliko joku muukin..

Ihmettelikö muuten kukaan muu haikara ohjelmasta, mikseivät tehneet rtestejä kotona vaan odottivat kuumeisesti verikokeen tulosta? Tai eikö osanneet yhtään oloista päätellä, olisko mahd raskaana? Toki lääkkeetkin tekevät oloja, mutta yhtään ei ollut spekulaatioita oloista :rolleyes:

Mikäs olo Jukkiksella?:happy:

Joo ihmettelin, ja mua jännitti niiden puolesta kauheesti kun odotteli verikokeen tuloksia:grin

Aika normi, nyt pp3 eli dpo8. Pientä nippailua sillon tällöin muniksissa, tissit kipeet mut ne oli jo ennen siirtoa. Tänään väsyttänyt kauheesti, mut menee loma laiskottelun piikkiin:sleep011

Täällä kanssa vielä ilman hoitoja, vaik toki tutkittu on pariinkin otteeseen, toisaalta johan mä täällä jo plussasinkin, mutta noh.. täälläpä taas :rolleyes:

Mä kans mietin että odottaako ne oikeesti kiltisti verikokeen tuloksia tai virallista testipäivää. Mä en ainakaan olis kyennyt :hilarious:

Takaisin