Raskaaksi 2019

Oi että miten ihania uutisia täällä! :smiley-bounce016 Piristitte mun päivän. Tuhannesti onnea Jann ja Nipanderi! Nyt vaan paljon onnea matkaan teille molemmille! :love7

Hyvinhän täältä nyt pääsee porukkaa odottajiin, jee! Nyt vain lopuillekin ne plussat. :hello2

Oi että miten ihania uutisia täällä! :smiley-bounce016 Piristitte mun päivän. Tuhannesti onnea Jann ja Nipanderi! Nyt vaan paljon onnea matkaan teille molemmille! :love7

Hyvinhän täältä nyt pääsee porukkaa odottajiin, jee! Nyt vain lopuillekin ne plussat. :hello2

Mitenkäs sulla menee? Onko tiedossa kumman saatte jos saa kysyä :angelic::dummy::)

Mitenkäs sulla menee? Onko tiedossa kumman saatte jos saa kysyä :angelic::dummy::)

Hyvin on mennyt, kiitos kysymästä! :happy: Puoliväliin asti oli aika rankkaa, mutta nyt oon voinut paremmin. Odotan kyllä silti joululomaa ja äitiyslomaa kuin kuuta nousevaa, ei paljon jaksais tai kiinnostais enää töitä tehdä. :hilarious: Tyttö näyttäis olevan tulossa. :Heartred

Voi Jukkis, kylläpä jännittää sun puolesta:nailbiting: mutta tolla määrällä on varmasti niitä hyviäkin joukossa:happy:

Tonni:Heartred

Ja kaikki muutkin, tsemppiä omiin tilanteisiin ihan jokaiselle:Heartred

Tsemppiä Jukkis huomiselle! Hyvää määrää hauduttelet:) hyvä, että ottavat hyperin tosissaan. Lievänäkin se hyperi on tosi ikävä, enkä toivo kenellekään kyllä sitä.

Muista juoda ihan tosi paljon nesteitä tulevat päivät. Jos juot vaan vettä, niin muista että jostain saat sitten suolaakin jostain.

Tsemppiä Jukkis huomiselle! Hyvää määrää hauduttelet:) hyvä, että ottavat hyperin tosissaan. Lievänäkin se hyperi on tosi ikävä, enkä toivo kenellekään kyllä sitä.

Muista juoda ihan tosi paljon nesteitä tulevat päivät. Jos juot vaan vettä, niin muista että jostain saat sitten suolaakin jostain.

Kiitos :Heartred oon tosi huono juomaan kivennäisvesiä, vissyjä yms kun vihaan hiilihappoja mutta ostin niitä nyt silti jääkaappiin. Oiskohan jotkut urheilujuomat hyviä tähän tarkotukseen:oops:

sä jätät mut ite tänne hei!
hieno viiva jo :Heartred

No mut en lähde kokonaan, enpä ois uskonut et plussaan..:Heartpink

Inssillä tuli tämä holle! Mitä sulle kuuluu?

Aamun pc:t. Pelottaa ettei tummu tarpeeksi hyvin :bag: jännä että puikko tummempi mulla kuin liuskat, vai kuvittelenko vain.. luonnossa näyttää puikko tummemmalta

Liitteet

• IMG_20201209_063320__01.jpg
    IMG_20201209_063320__01.jpg
    14 KB · Katsottu: 223
No mut en lähde kokonaan, enpä ois uskonut et plussaan..:Heartpink

Inssillä tuli tämä holle! Mitä sulle kuuluu?

Aamun pc:t. Pelottaa ettei tummu tarpeeksi hyvin :bag: jännä että puikko tummempi mulla kuin liuskat, vai kuvittelenko vain.. luonnossa näyttää puikko tummemmalta

Laitan sulle lohdutukseksi nää mun testit :rolleyes: ylhäällä dpo13 ja alhaalla dpo15. Dpo14 en tehny ku digin ilmeisesti.

Liitteet

• IMG_20200616_204315.jpg
    IMG_20200616_204315.jpg
    28.8 KB · Katsottu: 204
  • IMG_20200618_145622.jpg
    IMG_20200618_145622.jpg
    28.2 KB · Katsottu: 207
Laitan sulle lohdutukseksi nää mun testit :rolleyes: ylhäällä dpo13 ja alhaalla dpo15. Dpo14 en tehny ku digin ilmeisesti.

Kiitos :) oliks sulla oireita alussa? Pitäs vaan nyt ottaa rennosti. Kyllähän kaikki testit reagoi erilailla ja eri ihmisillä..seuraava tavoite, digiin 2-3 vkloppuna :nailbiting:

Kiitos :) oliks sulla oireita alussa? Pitäs vaan nyt ottaa rennosti. Kyllähän kaikki testit reagoi erilailla ja eri ihmisillä..seuraava tavoite, digiin 2-3 vkloppuna :nailbiting:

Oli erilaisia vihlaisuja, jomoja, tuikkasuja, pistelyä kohdussa ja nivusissa mutta ei siis mitenkään 24/7. Oon kirjannu et myös väsyttänyt vähän enemmän mut ei kyllä muuta noilla dpoilla. 4+3 oli ekan kerran huimausta ja lievää huonoa oloa, jota oli pari päivää mut sit hävis sekin yli viikoksi kunnes ällö olo tuli säännöllisempänä takaisin. 5+0 alko rinnat ja nännit olemaan selvästi kipeämmät. Mut siis hyvin oireetonta oli alussa ja muutoinkin raskaus ollut suht lieväoireinen mielestäni.

Pystyisitkö testata vaikka joka toinen päivä jos se lievittäs stressiä tästä (varmaan hullu kysymys :grin)

On totta, että viivat voi olla ihan erilaisia toisiin verrattuna js kaikki on silti ok!
Eikö sulla ollut testipäivän verikoe joku 100+ vai muistanko väärin. Et ivf huolimatta voi verikoe ja testit olla millaisia vaan ja kaikki silti kunnossa.

Dpo15 verikokeessa hcg oli "vaan" 76, mikä oli musta aika matala mut hoitajan mukaan viiteaervoihin menee. Siit vähän yli viikko dpo23 oli sit 3559. Mut siis juu hirveesti on hajontaa tossa hcgn nousussa ja testiviivoissa.

Takaisin