Raskaaksi 2019

Haluisin vaan testailla koko ajan :hilarious: mutta testit loppuu..ellei käydä kaupassa tänään.. tän tein samasta kuin pc. Vahvistuispa..tuskin Nipa sulla kemiallinen kun noin vahva! Onko kuin herkkä? Mä pelkään tuulimunaa..

Liitteet

• IMG_20201205_063331.jpg
    IMG_20201205_063331.jpg
    5.1 KB · Katsottu: 228
Vähän jännittää onko kaksoset :hilarious: meitä molempia. Mut jotenkin en usko, viivakaan ei mikään kovin tumma. Eikä vahvoja oireita. Ja ne follit olivat eri kokoisia..
Montako Nipalla näkyi ultrassa?

Vähän jännittää onko kaksoset :hilarious: meitä molempia. Mut jotenkin en usko, viivakaan ei mikään kovin tumma. Eikä vahvoja oireita. Ja ne follit olivat eri kokoisia..

Ei ollut kun yksi folli, vasemmalla oli useita pieniä, mutta niitä ei edes kirjattu mihinkään, eikä niiden pitänyt osallistua tähän kierrokseen.

Noi babyplanit väittää olevan 10 herkkyyksisiä. Mäkin ajattelin et täytyy ehkä käydä kaupassa tänään viel:grin

Jannn ja Nipa!!!! Wau minkä herätyksen annoitte! :smiley-bounce016

Siis ihan mahtavaa! Olen kovasti optimistinen teidän molempien puolesta. Nämä plussat tulee nyt syliin saakka!:dummy::dummy1:

Vautsi vau mitä täällä tapahtuu! :smiley-bounce016 plussa-aalto :love7 nipanderi ja jannn oon niin toiveikas teidän suhteen ja silti pienet onnittelut! :smug: :Heartred

Vautsi vau mitä täällä tapahtuu! :smiley-bounce016 plussa-aalto :love7 nipanderi ja jannn oon niin toiveikas teidän suhteen ja silti pienet onnittelut! :smug: :Heartred

Kyl mä haluun jo uskoa tähän mut toiv en tipu korkeelta!!! Kiitos kaikille :Heartpink nyt viel sinpura ja Tepsu ja muutkin mukaan! En kyllä jätä tätä ketjua ikinä enkä ole siirtymässä odottajiin ennen kuin varmasti viiva vahvistuu..

Mistä sä veikkaat että sulla johtuu? Testiä tehny

En oo tehnyt testiä, mietin kyllä pitäiskö tehdä että ne menkat si alkais. Ootko sä tikuttanu oviksen? Mä en tikuttanu joten voi olla että ovis on ollu nyt tosi myöhään ku viime kierrossa oli ovis plussa jo kp13 :meh:

Olispa kaksoset :angelic::angelic::angelic::hilarious:

Kyl mä haluun jo uskoa tähän mut toiv en tipu korkeelta!!! Kiitos kaikille :Heartpink nyt viel sinpura ja Tepsu ja muutkin mukaan! En kyllä jätä tätä ketjua ikinä enkä ole siirtymässä odottajiin ennen kuin varmasti viiva vahvistuu..
Täällä sitä taustalla seuraillaan edelleen itsekin, enkä ole muuten edelleenkään siirtynyt odottajiin, en vielä edes käynyt katsomassa ketjua..
Vautsi vau jos sinä ja Nipa vihdoin pääsette odotusvaiheeseen ja yht'aikaa :happy093:happy093

Täällä sitä taustalla seuraillaan edelleen itsekin, enkä ole muuten edelleenkään siirtynyt odottajiin, en vielä edes käynyt katsomassa ketjua..
Vautsi vau jos sinä ja Nipa vihdoin pääsette odotusvaiheeseen ja yht'aikaa :happy093:happy093

Mä kuikuilen niitä usein jo ovulaation aikoihin :grin toiv pääsen siirtymään elokuisiin vielä :nailbiting:

Voi jee mitä täällä onkaan tapahtunut!!! Varovaiset onnittelut Nipa ja Jannn! :) kyllä vaan teillä oli tehokkaat inssit tällä kierroksella!

Siellä ne viivat vaan näkyy, tosi hieno juttu Jann ja Nipa!!! :love7:hello2
Nyt onnenenkeleitä matkaan ja kätöset ristiin, että pysyisivät mukana ja kaikki menisi mainiosti :smiley-angelic001:)

Jumalauta!:love7 Kannatti nostaa pää vessanpöntöstä välillä. Toivottavasti viivat vahvistuu molemmilla ja pääsette yhdessä elokuisiin.:Heartred:Heartred

Jumalauta!:love7 Kannatti nostaa pää vessanpöntöstä välillä. Toivottavasti viivat vahvistuu molemmilla ja pääsette yhdessä elokuisiin.:Heartred:Heartred

Voi ei:hilarious: mäkin oksensin esikoisesta JOKA päivä vkolle 15 asti:lurking: Tsemppiä niihin tunnelmiin:Heartred

Ei kyllä uskalla vielä innostua yhtään, mutta salaa kyllä on kovin toiveikas olo:Heartred

Voi paljon onnea plussista, nyt kaikki liimat ja tarrat molemmille :smiley-angelic001:Heartpink

Omanapaa, pitäisi lähteä kummitytön synttäreille jossa on 2 raskaana olevaa molemmilla tärppäsi heti, toisella ensimmäinen lapsi kyseessä ja toiselle neljäs, molempien parisuhteet on ihan vaakalaudalla ja muutenkin huonot en voi käsittää miksi lapsi pitää tuoda sen keskelle. Oon itkeny jo sinne menemistä koko päivän mutta yritän tsempata itseäni, että menisin sinne vaan sen mun kummitytön takia vaikka aika heikolta näyttää nyt tää lähteminen. Toinen näistä julkisti raskautensa tälläviikolla mun syntymäpäivänä ja meni sekin päivä sit itkiessä, tää kuulostaa varmaan ihan naurettavalta. Kokoajan tosi vihanen ja surullinen olo ja itken taas tätä kirjoittaessa :bag: oli pakko purkaa.
Tää lapsettomuus on ollu lähiaikoina vaan niin ylivoimainen ja musertava tunne kaikinpuolin.

Takaisin