Sinpura
Näppärä viestien naputtelija
Huhhuh mitä juttuja 
Toi on siis ihan käsittämätöntä että tullaan onnittelemaan jos vatsa jotenkin "pömpöttää" tai ihan vaan on normaalisti oikeesti,
kenellä tulee mieleen onnitella vauvasta??????
Onneksi ei ole tapahtunut omalla kohdalla, ehkä jotain etua siitä että oon muutenkin vähän pyöreempi.
Jukkapalmu siis... mua alko raivostuttaa niin paljon
siis miten joku voi käyttäytyä noin :bag:
ai jumankautaaaa........ ai että oikeen vielä vahinko
tsempit kaikille
Missä kierronvaiheissa täällä mennään?
mulla kp22

Toi on siis ihan käsittämätöntä että tullaan onnittelemaan jos vatsa jotenkin "pömpöttää" tai ihan vaan on normaalisti oikeesti,
kenellä tulee mieleen onnitella vauvasta??????
Onneksi ei ole tapahtunut omalla kohdalla, ehkä jotain etua siitä että oon muutenkin vähän pyöreempi.
Jukkapalmu siis... mua alko raivostuttaa niin paljon
siis miten joku voi käyttäytyä noin :bag:
ai jumankautaaaa........ ai että oikeen vielä vahinko

tsempit kaikille

Missä kierronvaiheissa täällä mennään?
mulla kp22
En heti keksi turhempaa 

mulla jo ikävä tuntemuksia, kun viime kierrossa ei tuntunut mitään. Mut enköhän kohta valita kun tuntuu raskausoireita ilman raskautta
nyt tietää olla innostumatta ennen kuin 11-12 pvää ovitrellestä...
tai voihan sitä muutenkin tulla. Tai onko sinne voinut kysta muodostua..
ultran jälkeen näkee kuin käy

myös sellainen yltiöpäinen positiivisuuspaska saa välillä sapen kiehumaan. Nyttenkin huomaa, että jengi vähän henkeä pidätellen seuraa itteä töissä, kun arvaavat et on taas hoitokierros käynnissä kun on kesken päivän omia menoja
tekis mieli sanoa että unohtakaa kaikki tämä asia nyt hetkeksi, kyllä mä sitten kerron kun on jotakin mistä kertoa
mutta järjellä tietenkin tiedän ettei tällainen pohdinta pidä paikkaansa ja se, että synnytyksessä tai raskaudessa kävisi jotain, on vain aivan yhtä huonoa tuuria kuin tämä lapsettomuustaistelukin