Raskaaksi 2019

Huh, meinas vähän hihat kärytä tänään tähän omaan ukkoon, kun alkoi ehdottelemaan että lähtee kavereittensa kanssa kaljottelemaan. Just oltiin käyty hakee parilla sadalla hormoneja:mad:

On se kumma kun ei oo monen moneen viikonloppuun tehny mieli olla kun kotona, ni just nyt sit:mad: tuli ehkä pikkuisen kipakkaan sävyyn sanottua että senkun sitten vaan, niin ilmoitan tyksinmäelle että katellaan hommaa uudestaan tammikuussa:rolleyes: hieman ehkä ylimitoitettua:hilarious: mutta vituttaa et mikä siinä aina on että muuten ei juoda, mutta auta armias kun hoidot alkaa, ni sit ei vois millään sitä paria viikkoa muka olla juomatta:mad: lähti raasu sitten auton kanssa:oops: varmaan jackpottina vielä joku korona:bag:

Gaah. Meillä ei ole kauhea hätä lääkkeiden tai hoitojen kanssa, mutta muuten sama tilanne :mad: Ukko lähti pikkujouluihin Helsinkiin! Ilmoitin, että jos tulee kotio koronan kanssa, niin se korona ei ole se, mikä hänet lopulta tappaa...

Ja plussia! Ihanaa, suuret onnittelut asianosaisille :excited001 Aikamoinen plussakuu täällä ja 2020 ryhmässä. Yrittäjien määrä hupenee, mutta pidetään henki yllä :smug:

Siis mitä mitä mitä!!! Tämähän ON suorastaan plussa-aalto!:smiley-bounce016

Wau!

Mahtavasti onnea Kirahvi ja Hillis! :dummy::Heartred

Minulla on jotenkin tosi rauhallinen ja hyvä olo tästä siirrosta. (Ainakin vielä toistaiseksi kuten edellisestäkin:hilarious:). Jotenkin sitä vain mieli jaksaa uskoa edelleen.

Onnea hillis :Heartred
Varsin ihana aamu täällä :Heartred
Mä kanssa sanoisin tätä jo plissa aalloksi!!
Itse meen kohti sitä kp1 sen verran tuli tänään jo pyyhintävuotoa toisaalta se ei haittaa, teijän muitten kokomukset pitkästä yrityksestä lua kuitenkin toivoa siihen omaan plussaan sitten kun se on meijän kohalle tarkotettu :Heartred Eipähän tarvii kertoo töissä raskausviikolla 5 kun on "pikkujoulut"

Sininen kirahvi, oikein isot onnittelut:love7

Hillis, mahtavaa, hieno viiva näkyy jo:Heartred tämä on hyvä muistutus, että aina on nää kotitsänssitkin:hilarious: vaikka niin vaikea niihin on uskoa:hilarious: onneksi olkoon ja paljon tarrasukkia pienille:love7

Onnea Kirahvi ja Hillis :Heartpink ihanaa nämä antavat toivoa itsellekin :love7 kertokaahan vielä oireita :rolleyes: jos kerroitte jo niin lähden pläräämään taaksepäin :p

Hilliksen oireilut ainakin bongasin. Oliko teillä selittämätön lapsettomuus ja kolme inssiä jo tehty? Ja kohta ois ivf alkanut :p oliko tässä kierrossa mitään erilaista verrattuna muihin kiertoihin? Muuta kuin et odotit ivf alkamista :angelic:

Tosi ihanaa, että Zarar kaikki oli ultrassa hyvin❤️ Onnellista odotusta!

Toivottavasti Kosmos pääsette siirtoon! Kuulostaa hyviltä lähtökohdilta kyllä:) Onko teillä monipäiväinen pakkasessa?

Ikävää Nyytti, että löytyi muutoksia. Mutta hyvä että tutkitaan. Epätietoisuudessa ei tokikaan ole kiva olla. Hyvä, että juttelit follimäärästä lääkärille ja että kaikki siltä osin kunnossa:)

Mulla meni alkionsiirron jälkeen viikonloppu tosi kivasti ja nopeasti. Vielä eilinenkin. Mutta tänään todellakin alkanut hajota pakka. Ja piinapäivä neljä vasta menossa! Jotenkin tosi kova varmuus tuli tänään, ettei tärppiä käynyt. Ja todennäköisempaa tilastojen valossa tietysti on, ettei heti voi tärpätä ensimmäisellä kerralla.

Tukilääkkeenä mulla on Terolut, joka on huomattavasti käyttäjäystävällisempi nieltävänä tabletteina lugejen sijaan:)

Älä vielä heitä hanskoja tiskiin! Voihan se olla että pikkuinen on siellä tarra mut kiinni :) hyvä tietää että myös teroluteja voi syödä tukilääkkeenä. Niitä oiskin mulla valmiiksi jos määräävät sen mulle tukilääkkeeksi :)

Mäkin käyn välillä kurkkimassa miten täällä menee. Ihanaa että tänne tulee plussia ja vielä kaksin kappalein! Onnea! :love7 Ja Monetelle myös onnea ultrakuulumisista! Jospa vauvapöly leviää ja kohta plussaa loputkin!

Mä tänään aamulla vihdoin testasin. Ja kyllä se näyttää siltä, että jotain on tapahtunut❤️ Nyt siis pp9/dpo13. Yritystä takana melkein kaksi ja puoli vuotta. Vaikeahan tätä on uskoa. Virallinen testipäivä on vasta keskiviikkona. Toki tässä voi käydä vielä miten vain, mutta täytyy iloita nyt tästä.

Noniin ihanaa! Mä oon ihan jälkijunassa!!! Paljon onnea :Heartbigred

Paljon onnea Sininen kirahvi ja Hillis!!!! <3

Mä merkkasin jo tälle päivää flo:n kp1. Tummempaa tuhrua tulee jo pyyhkiessä, vaikkei kunnolla vielä vuodakkaan.
34päiväiseksi venyi kierto ja luteaali ennätykselliset 14vrk.

Takaisin