Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testikuvien musta hevonen täällä hei. Pregcheckin herkkään tuli viivanpaikka, joka mun mielestä punersi kolmen minuutin jälkeen. Jopa haamuviivaks oisin väittänyt. Kuivana ei kuitenkaan näy enää väriä. Nämä taitaakin olla niitä, jotka antaa viivanpaikkaa vaikka vesilasissa uittais, niin en pidätä hengitystä. En oo ennen saanut testiin ees viivanpaikkaa, mutta toisaalta en oo näillä herkillä (se violetti paketti) testannutkaan.
Nyt ei muuta kun odotetaan viivan vahvistumista, ihanaa! 
En kestänyt enää vaan kävin uittamassa toisen (tuo ylempi) vedessä, eikä siihen tullut mitään. Tein vielä niin typerästi, että näytin miehelle, joka ei tietenkään nähnyt mitään eikä perustanut koko asiasta. Oon siis aina testannut siltä salaa ja aattelin, että jos jokus saan viivaa näkyviin, niin näytän sille vasta digitestin.
Kuva meni kyllä ihan sohjoks.
Dposta ei tietoa? Voihan olla liian aikaista. Tai tokan testin pissa liian laimea. Voi siitä vielä kunnon plussa tulla![]()
Dpo10 vasta. Siinä on siis ylhäällä pelkkään hanaveteen uitettu testi (kokeilin tuleeko siihenkin viivanpaikka, niinku joihinkin testeihin on tullu) ja alhaalla on se aamunen testi. Kuva on vaan epätarkka.

Aa no kyllähän siinä sun testissä on Selkee viivamiehet
![]()

Dpo10 vasta. Siinä on siis ylhäällä pelkkään hanaveteen uitettu testi (kokeilin tuleeko siihenkin viivanpaikka, niinku joihinkin testeihin on tullu) ja alhaalla on se aamunen testi. Kuva on vaan epätarkka.
Onkos oireita![]()
muutakuin tiputtelu poissa

Pitäis olla välittämättä ihmisten sanomisista, mut no joo, tulipa kuitenkin sekava postaus.
Kyllä mulla tekee välillä pahaa vieläkin nähdä ihmisten isänpäiväuutisia, synnäripostauksia tai vauvan odotus juttuja, vaikka olenkin raskaana. Mut jotenkin se pitkä yritysaika jättää ne arvet, kuten keskenmenotkin. 
Tunnistaako kukaan pitkään yrittäneistä, keskenmenoja kärsineistä tai muuten lapsettomuuden jälkeen raskautuneista, että joidenkin kommentit tai ihmettely ottaa vieläkin päähän? Itse oon nyt yhä uudelleen saanut huomata sen, että osalle, joille olen raskaudesta kertonut ja, joille ollaan rehellisesti sanottu, että on mennyt pitkään tähän plussaan ja aiemmin on ollut keskenmeno, niin vastaukset on olleet luokkaa "Aijjaa, en olisi uskonut! Ihmeteltiinkin, että millon te niitä lapsia teette, kun sä olet niin lapsirakas." Yksi ihminen myönsi jopa, että oli meinannut jo udella ollaanko harkittu perheenlisäystä millon tulevaksi, muttei ollut kuitenkaan kysynyt. Sit on tietysti omaa luokkaa ne, kun ihmiset olettaa et tää on vahinko tai, että mä oon liian nuori, tai elämä keskeneräistä kun opinnot ja miehellä pätkätyö.
Joo o. En ymmärrä, miksi vieläkin nämä tökeröt kommentit surettaa, ehkä siksi, et ihmiset ei oikeesti ymmärrä sitä lapsettomuudesta aiheutuvaa tuskaa. Ei se ole mitenkään aijaa, jos lapsia ei meinaa millään saada. Ja se, että kun niitä keskenmenoja kokee on tosi vaikea luottaa nykyiseen raskauteen, eikä moni ymmärrä sitäkään, että sitä keskenmennyttä lastakin saattaa surra vielä sillonkin, vaikka siellä vatsassa kasvaisi uusi ihme. Onneksi meillä on niitä onnellisiakin läheisiä, mutta silti mä haluaisin, että tää lapsettomuus asia olis jotenkin näkyvämpää, että ne ihmiset, jotka siitä oikeesti kärsii sais enemmän kuuluvuutta koska ei kukaan tästä kärsivä ole huonompi tai viallisempi, vaikkei tää biologinen perusasia onnistuiskaan. Silti jatkuvasti joku ihme muumioiden aikainen perusolettamus ihmisillä tuntuu kuitenkin siellä päässään vallitsevan, että ne lapset on jotenkin joku ihmisarvomittari ja, että niitä vaan tulee.
Halusin sanoa vaan, että ootte kaikki ihan rautaaPitäis olla välittämättä ihmisten sanomisista, mut no joo, tulipa kuitenkin sekava postaus.
Kyllä mulla tekee välillä pahaa vieläkin nähdä ihmisten isänpäiväuutisia, synnäripostauksia tai vauvan odotus juttuja, vaikka olenkin raskaana. Mut jotenkin se pitkä yritysaika jättää ne arvet, kuten keskenmenotkin.
Ehkä omakin luotto kasvaa vähitellen, vaikka välillä on vaikeampia päiviä.
Pidän peukkuja teille kaikille![]()