Raskaaksi 2019

Jee, pistäinen alkaa maanantaina ja kp13 ultra varattu:happy: en tiedä päästäänkö inssiin, kun ollaan ehkä just otolliseen hetkeen muualla, mut kattellaan.

Kui sul noin myöhään ultra? Mullahan oli viimeks jo kp11 Ovitrelle..nyt sit pääsisi ma kp10 ultraan, ehkä sit inssi kp12 :scratch kunpa pääsisi :smiley-angelic001

Kui sul noin myöhään ultra? Mullahan oli viimeks jo kp11 Ovitrelle..nyt sit pääsisi ma kp10 ultraan, ehkä sit inssi kp12 :scratch kunpa pääsisi :smiley-angelic001

Viimeksikin lääkekierrossa pistin ovitrellen Kp14 ja inssi oli kp15, ei ole ilmeisesti syytä olettaa, että mulla olis ovulaatio aikaisemmin, kun ei lääkkeellisissäkään kierrossa oo ollu. Viimeks oli kp10 ultra ja follit oli vielä suht pieniä:confused005

Viimeksikin lääkekierrossa pistin ovitrellen Kp14 ja inssi oli kp15, ei ole ilmeisesti syytä olettaa, että mulla olis ovulaatio aikaisemmin, kun ei lääkkeellisissäkään kierrossa oo ollu. Viimeks oli kp10 ultra ja follit oli vielä suht pieniä:confused005

No mut aika samaan aikaan päästään sit piinailemaan, mikäli pääsen hoitoon :nailbiting::happy:

Testikuvien musta hevonen täällä hei. Pregcheckin herkkään tuli viivanpaikka, joka mun mielestä punersi kolmen minuutin jälkeen. Jopa haamuviivaks oisin väittänyt. Kuivana ei kuitenkaan näy enää väriä. Nämä taitaakin olla niitä, jotka antaa viivanpaikkaa vaikka vesilasissa uittais, niin en pidätä hengitystä. En oo ennen saanut testiin ees viivanpaikkaa, mutta toisaalta en oo näillä herkillä (se violetti paketti) testannutkaan.

Liitteet

• 9B60F936-28A9-4FBC-977A-2FFDBE4857F9.jpeg
    9B60F936-28A9-4FBC-977A-2FFDBE4857F9.jpeg
    25 KB · Katsottu: 240
Täällä tapahtuu kummia, tai siis ei tapahdu mitään! Ei tätiä, eikä plussaa. En tajua.
kp34 dpo14 ja menkoista ei oo tietoakaan. Heräsin neljältä aamuyöllä ja kävin vessassa, ei verta näkyvissä, joten päätin et testaan aamulla noustessa jos ei silloinkaan ala.
No, kuumotteli niin perkuleesti etten saanu unta ja viideltä päätin nousta ja tirauttaa pikkupisut. Ihan tyylipuhdas nega tuli.. :(
Voiko tuo tunnin pidätyksen pissa olla niin laimeeta ettei näy, vaikka en välissä juonut kuin hörpyn vettä? Ei kai, luulis että ois ees jotain hailakkaa näkyny jos ois näkyäkseen.
Kkm jälkeiset luteaalit ollu 10, 11 ja 12, niin oletin ettei paljoa sen pidemmälle mentäis nytkään. Tuo 12 ollu aika perus. Mut ehkä luteaali nyt vaan on pidempi ja täti kurvaa paikalla vaikka illemmalla tai huomenna :confused005
Harmittaa, vähän jo jänskätti kun on tällee myöhässä..

Testikuvien musta hevonen täällä hei. Pregcheckin herkkään tuli viivanpaikka, joka mun mielestä punersi kolmen minuutin jälkeen. Jopa haamuviivaks oisin väittänyt. Kuivana ei kuitenkaan näy enää väriä. Nämä taitaakin olla niitä, jotka antaa viivanpaikkaa vaikka vesilasissa uittais, niin en pidätä hengitystä. En oo ennen saanut testiin ees viivanpaikkaa, mutta toisaalta en oo näillä herkillä (se violetti paketti) testannutkaan.

Mä nään haamun!! :smiley-angelic002

Siis luomuplussa?!!??? Apuuaaaaa:excited001 toi on kyllä ihan plussa!!:wav
Eipä tarvitse oysin(?) Sekopäisiä vuoroja odotella :notworthy

Nyytti, voi olla että tunti ei riitä. Toivotaan että pidempi pidätys toisi plussan :)

Ja anteeks siis luin nyt paremmin, outoa ettei enää väriä kuivuttuaan :pale onko noi muka herkkiä? Mä oon vaan noilla liiloilla testannut ja pitänyt hyvänä... 25 lukee ohjeissa herkkyydeksi

Eikai se nyt mikään vitun plussa oo?!:bag:
Luomuna huonolla ajotuksella yli kahen vuoden jälkeen.

Ja anteeks siis luin nyt paremmin, outoa ettei enää väriä kuivuttuaan :pale onko noi muka herkkiä? Mä oon vaan noilla liiloilla testannut ja pitänyt hyvänä... 25 lukee ohjeissa herkkyydeksi

Tämä just. Testaan huomenna uudestaan ja pidän toista vesihanan alla niin näkee mitä noihin tulee peruksenaan. Verkkokaupassa sanottiin herkkä ja paketin väri on eri, kuin niissä mitä oon kaupasta ostanut. En verrannut sisällysluotteloita että onko niissä mitään eroa.

Tämä just. Testaan huomenna uudestaan ja pidän toista vesihanan alla niin näkee mitä noihin tulee peruksenaan. Verkkokaupassa sanottiin herkkä ja paketin väri on eri, kuin niissä mitä oon kaupasta ostanut. En verrannut sisällysluotteloita että onko niissä mitään eroa.

Tosi outoa, mulla on näitä ja ohjeissa lukee 25 herkkyys mut tossa kuvatekstissä lukee herkkä testi o_O

Liitteet

• Screenshot_20201114-111645.jpg
    Screenshot_20201114-111645.jpg
    16.3 KB · Katsottu: 169
Pahoittelut negasta! Ei kai se mahdotontakaan ole vielä plussaksi muuttua. Oliko sulla ovis ihan varma?
Joo oli aika varma, testi plussa edeltävänä päivänä ja mulla tulee kyllä aika selvät oireet kanssa.
Toki se plussa tuli kp19 illasta, että on kai mahdollista että ovis oli vasta kp21 ja nyt on dpo13, mut ylensä on ollu heti plussaa seuraavana päivänä.

Siis herranjestas sentään, siellähän pilkstää plussan alku:excited001:love7

Takaisin