Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Menin jo sekasin kun monella on tilanne päällä, joten tsemppiä kaikille tasapuolisesti.![]()

Tämä. Välillä kyllä ihmettelen, että miten tällä "meidän jengillä" aina sataa tätä paskaa laariin
Onneksi välillä jotain hyviäkin uutisia. Onnea zarar
Halauksia jukkikselle, teettekö ivf yksityisellä? Ehdittekö vielä ennen joulua?
Täällä kp16, ovista kaiketi tuloillaan.
Täällähän on moni menossa kans ivf ja Sininen kirahvi on jo tositoimissa. Saataisko vielä plussa-aalto, joita joskus 19 vuonna tapas olla.![]()

Ihanaa lukea hyviäkin uutisia välillä.
Oi, eihän sitä edes muista enää, että täällä on joskus ollut sellaisia kuin plussa-aalto.Täällähän on moni menossa kans ivf ja Sininen kirahvi on jo tositoimissa. Saataisko vielä plussa-aalto, joita joskus 19 vuonna tapas olla.![]()
Meidän epäonnisten on varmaan turha moisesta enää haaveilla.
kiva että välikierto on sitten näin sekasin, kunhan ehtisi vikaan inssiin ennen joulua :arghh:
Älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon, useilla on hoidot alussa, se tuo uudet mahdollisuudet luomuun verrattuna. Eikös ivf:ssä esim ole ihan hyvä onnistumisprosentti, kun on tehty useampi siirto, vaikkei heti onnistu? Mutta tajuan myös, että hoidot ovat todella stressaavia. 
Joo sais kyllä plussia tulla!
Se tuskin olen minä.
Nyt avautumista: en usko että ovulaatiota on vielä ollut (mm. lämpöjen perusteella).. tästä tulee varmaan ovuloimaton tai superpitkä kierto, tekisi mieli aloittaa vaikka terolutit..kiva että välikierto on sitten näin sekasin, kunhan ehtisi vikaan inssiin ennen joulua :arghh:
Sehän tästä nyt tosiaan puuttuisikin, että olisin sillä Buranan syömisellä aiheuttanut nyt sitten kokonaan ovuloimattoman kierron tähän väliin. Eipä tartte jatkossa ovulaatiota paljon yrittää kotikonstein jarrutella, kun osuu täysin omaan nilkkaan.Mä en kans tiedä mitä ihmettä täällä tapahtuu. Kaikki ovulaatioon viittaava oli niin voimakkaana, mutta lämmöt ei nouse kirveelläkään. Ja se kun on kotikonstein ainoa varmistava tekijäSehän tästä nyt tosiaan puuttuisikin, että olisin sillä Buranan syömisellä aiheuttanut nyt sitten kokonaan ovuloimattoman kierron tähän väliin. Eipä tartte jatkossa ovulaatiota paljon yrittää kotikonstein jarrutella, kun osuu täysin omaan nilkkaan.
Lämmöt on vähän korkeammat kuin esimerkiksi viime viikolla, mutta yleensä nousu on ollut huomattavasti suurempi. Joka aamu toiveikkaana mittaillut ja noup :arghh:
No voi hele. Outoa kun näitä tapahtuu niin jollain muullakin tapahtuu. Mikä meitä vaivaa :arghh: no kai ne mun viime kierron hormonicocktailit on voinut sekoittaa..mut ärsyttääpääsispä vaan ivf asap. Sulla oli kyllä niin selkeet tikut et toivotaan et lämpöihin ei voi luottaa nyt
Tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, niin jos kokeilisi molempia ja yhtä aikaa!
Just kun olin niin toiveissa, että osui tallettelut hyvin ja onnistuneesti niin sit tämä. Tottakai.

Menkat alkoi lähes kellon tarkasti äsken, eli kp 1. Täytyis jaksaa klinikalle ilmottaa, mutta soitan sinne varmaan huomenna. Eli ivf kutsuu, apua. Vaikka tiesin että luultavasti sinne joudumme niin kyllä sitä viimiseen asti toivoi että inssit ois riittäneet.. Mut en oo nyt itkua vääntänyt, tää on tätä ja näillä mennään! Tiedossa nyt välikierto ja sit alkaa pistämiset.
Zarar, aivan ihanaa! Toivotaan että kaikki menee tästä edespäinkin hyvin ja varmasti meneekin![]()
Täällä loppu rutistus rempasta ja muutosta nyt viikonlopun aikana!Mä tulen perässä kun mikäkin perävaunu, jos hyvä tuuri käy niin saadaan hoidon suunnittelu käynti jo alkuvuoteen. Te ehditte vissiin vielä yhden ivf ennen vuoden loppua?
Kerroin miehen äitille että ollaan menossa hoitoihin.. Tuntuu ettei se oikein tiennyt mitä se ois vastannut vaan kuulin vaan kliseiset "kyllä se tulee kun sitä ei ajattele, nyt kun teilläkin niin paljon stressiä kaikesta.." ja sitten kaverit sanoo "kyllä se nyt pamahtaa se plussa just kun remppaatte". No tuskimpa. Oon sanonu monelle etten halua roikkua löysässä hirressä jos ehkä joskus 2v sattuiskin käymään ihme.
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! Ja paljon onnea zazar! Uskon että kaikki menee hyvinTäällä loppu rutistus rempasta ja muutosta nyt viikonlopun aikana!
Miehellekkin kiukutellu ihan turhasta, onneks se ymmärtää.
Onneks ruokavaliolla oleminen on ollu helppoa ja ei tulis mieleenkään lipsua, se on jo aikaisemmin koettu.
Kyllä täältä vielä noustaan!