Raskaaksi 2019

Mä oon kuullut et ivf alkionsiirron jälkeen ei ainakaan suositella seksiä :pompus: mutta pitääkö paikkaansa? Jos pitää niin kai esim orgasmi supisteluineen tai raju seksi voisi häiritä kiinnittymistä??:confused005

Pizza oli ihan ok, itse asiassa hogasin, että mikrossa on uunitoiminto o_O en tiedä osasinko täysin käyttää, mut ok pizza tuli! Täällä kans kynttilät ja hienot viinilasit :wink ja Vain elämää :cat: View attachment 94688

Ompa ihanat tunnelmat siellä :Heartred:smiley-angelic003
Ihan kaipaa itsekin vielä viimesille möksäkäynneille ennen talvea. Tarviikin ottaa suunnitelmaksi se tässä lähiaikoina. :)
Itehän makaan ihan raatona nyt sängyssä enkä jaksa mitään, oli ihan överiviikko :hilarious:

Mul oli alkuraskaus niin kauheaa ettei oikeen ollu rv8 jälkeen seksii, nyt on välillä mut harvemmin. Ei tee mieli yhtään ja kuivaa ku saharassa sen osin mut uskon et oma mieli tekee tepposet et on muka niin varovainen ettei sit seksii oo.

Olo alkaa helpottaa pikkuhiljaa täällä ja rv18+0 eli rvk 19 käynnissä nyt!! Hitto on ihan outoo et muka edelleen raskaana.... en vaan usko. Poikaolo mutta kun käytiin ultrassa nii lääkäri selitti tyttöjuttuja mut en usko että vielä ees vois nähdä. Mun mielestä poju tulossa saa nähdä oonko ihan kujilla. Tää on siis hyvin ennen aikainen arvaus tää tyttö ku elimiä ei ainakaan näkynyt mut sano myös et tässä vaiheessa harvemmin luvataan sukupuolesta mitään. Millon @Sammie sai tyttölupauksen ja @NewMoon poika lupauksen?

Rakenneultrassa, mut milläköhän viikoilla... Se oli meillä melko myöhään, et joskus rv22-23 varmaan :think005 Mullahan oli vahva poikafiilis itsellä myös, mutta sillä uskolla on menty, että tyttö olisi tulossa :Heartpink

Jukkapalmu hienoa että pääsette taas inssiin heti perään! :) Ymmärrän fiiliksen "pois alta" että pääsee ivf mutta toivottavasti tuo vika inssi tois sen plussan :)

Tsemppiä myös kaikille muille omiin tilanteisiin. Kauan mä näköjään pidinkin foorumilomaa :hilarious:

Nyt on uuden talon avaimet saatu ja mies alkanu jo remppaileen. Maanantaina saadaan keittiö vaikka ei pitänyt vielä sitä rempata. Oon niin innoissani että oon unohtanut tämän v*tutuksen koskien lapsettomuutta eikä ahdista kokoaikaa että koska se kutsu ensikäynnille tulee. Onneks mulla on nyt tää remppa/muutto/sisustus rojekti :hilarious:

Tsemppiä myös kaikille muille omiin tilanteisiin. Kauan mä näköjään pidinkin foorumilomaa :hilarious:

Nyt on uuden talon avaimet saatu ja mies alkanu jo remppaileen. Maanantaina saadaan keittiö vaikka ei pitänyt vielä sitä rempata. Oon niin innoissani että oon unohtanut tämän v*tutuksen koskien lapsettomuutta eikä ahdista kokoaikaa että koska se kutsu ensikäynnille tulee. Onneks mulla on nyt tää remppa/muutto/sisustus rojekti :hilarious:

Siis sillon kun me tehtiin muuttoa ja remppaa niin ei kans tosiaan ees ehtinyt miettiä koko lapsettomuus shaibaa! Ihanan vapauttavaa. Toivon silti et kutsu tulisi nopeasti teille eikä tarvisi odotella kauheen kauaa:smiley-angelic001 me ollaan jätetty tarkoituksella makkarin seinien maalaus loppuvuodelle, jos/kun alkaa oikeen vituttaan niin on sitten se projekti odottamassa:smiley-angry026

Jukkapalmu hienoa että pääsette taas inssiin heti perään! :) Ymmärrän fiiliksen "pois alta" että pääsee ivf mutta toivottavasti tuo vika inssi tois sen plussan :)

Olis kyllä hassua! Ainahan sitä kuulee että sillon just tärppääkin luomuna/kevyemmillä hoidoilla kun on luovuttanut ja odottaa vain ivf alkamista. Mut luulen et me ei kuuluta tähän sakkiin:grin:grin

Mä olin vaan ite niin poikavauvan kannalla mut kaipa se on varmempaa tuolla. Huomaan et kyseenalaistaa kaiken mitä he sanoo ja muutenkin koko raskauden. Olen ostanut jo vähän vaatteita ja näin mutta isompia ostoja on siirretty et rv30 menee yli. Tai no lähemmäs. Tää pelottaa niin paljon...

Jännä et sitä heijastaa pelot niin kovasti, raskaus oli tähän asti hyvin vaikea ja nytkin on heikko olla mutta parempaa päin.

Tsemppiä sinne kaikille ja kiitos vastauksista!

<3 ootte voimakkaimpia naisii ketä tiedän edes vähän

Koronat ja kaikki muu schaiba :arghh: Tänään pitää mennä leffaan et saa vikat joululiput käytettyä... Mikäs siinä, maski päähän ja vikaan riviin kököttään :shifty:

Mut hei täällä ainakin aurinko paistaa :smiley-angelic003 Ihan kiva, että toi mies lähtee sinne pohjoiseen viikon päästä. Tässä on nyt koko saatanan korona oltu täällä neljän seinän sisällä aika tiiviisti, viikko yksin kuulostaa yllättävän houkuttelevalta vaiteeksi :shy:

Mitähän mun vasen keltsi(?) nyt oikein elämöi. Kipuilee ihan kunnolla. Lopettais nyt vaan toiminnan et menkat alkais :hilarious:

Siis sillon kun me tehtiin muuttoa ja remppaa niin ei kans tosiaan ees ehtinyt miettiä koko lapsettomuus shaibaa! Ihanan vapauttavaa. Toivon silti et kutsu tulisi nopeasti teille eikä tarvisi odotella kauheen kauaa:smiley-angelic001 me ollaan jätetty tarkoituksella makkarin seinien maalaus loppuvuodelle, jos/kun alkaa oikeen vituttaan niin on sitten se projekti odottamassa:smiley-angry026

Juu ei kerkee kyllä onneks miettii! Mulla on varmaan vielä sisustus rojektia hyvin vielä joulukuun puolelle. Ja si ens keväällä on terassia sun muuta. Ehkä sillon olisin toivottavasti raskaana.. Kuinkahan usein julkisella tehdään pitkällä kaavalla inssejä?

Juu ei kerkee kyllä onneks miettii! Mulla on varmaan vielä sisustus rojektia hyvin vielä joulukuun puolelle. Ja si ens keväällä on terassia sun muuta. Ehkä sillon olisin toivottavasti raskaana.. Kuinkahan usein julkisella tehdään pitkällä kaavalla inssejä?

Mikä on pitkän kaavan inssi?

Tilasin muuten vähän erilaisen isänpäivälahjaa.. Meillähän siis ei oo yhteistä lasta miehen kaa muutaku keskenmennyt. Mutta tilasin seksi joulukalenterin :hilarious:

Takaisin