Raskaaksi 2019

Yhden käden sormilla pystyy laskemaan ne kerrat kun oli sänkyhommia meillä raskauden aikana:bag:
Ensin ei jaksanut/uskaltanut koska vuodot ja väsymys, sitten ei uskaltanut vuotojen takia, sit tuli supistukset ja sit oli iso maha ja kivulias olo suositusten kera:bag:
Onnea ultrakuulumisista :love7

Minä luulen, että meillä olisi tuota myös. Jäi kauhu niistä verenvuodoista, joita tuli rakastelun jälkeen viime raskaudessa. Mies on sitä jo ääneen ajatellut, että ensi kerralla aikoo olla ilman. Sääli. Mutta ajattelen, että vauva olisi siinä hetkessä tärkein. Jotenkin ihana, kun mieskin ajattelee niin.

Kerro speksit! Limis, follin/follien koot?:singing: etenette nopeesti, kohta sulla baby ja mä jään yksin tänne:hilarious:

Nyt siis kp9, yksi folli oikealla puolella oli nyt reilu 13mm, limis 8,9. Ja et todellakaan jää! Pelottaa että hedelmöittyykö ees mikään ivfs... Jännä muuten et nyt lääkäri käski laittamaan ovitrellen niin et tulis 30h ennen inssiä, viimeksi oli vain n. 20h ennen. Luulen et viimeks inssi tehtiin vähän liian aikasin, nyt tehään päivän myöhemmin et jännä nähdä onko folli vielä paikoillaaan ti:smiley-angelic006 rentouttavaa viikonloppua möksälle:Heartpink mäkin vedän viiniä ja paskaruokaa jos tää inssi menee penkin alle

Yhden käden sormilla pystyy laskemaan ne kerrat kun oli sänkyhommia meillä raskauden aikana:bag:
Ensin ei jaksanut/uskaltanut koska vuodot ja väsymys, sitten ei uskaltanut vuotojen takia, sit tuli supistukset ja sit oli iso maha ja kivulias olo suositusten kera:bag:
Onnea ultrakuulumisista :love7

Ymmärrän kyl täysin et vuodot kyllä pitää halut pois tai pikemminkin pelon yllä ettei uskalla :oops: mulla vuoti kans ihan alussa seksin jälkeen ja tuli paniikki mut onneks ei oo sittemmin vuotanut. Mulla vaan halut varsinkin nyt toisella kolmanneksella lähellä nollaa ja jos sekstaillaan niin se tuntuu myös jotenkin epämukavalle, ja paikat kuivaa vaikka liukkaria on ja plaah :meh: miehellä taas halut on lisääntynyt niin hyvä yhdistelmä :hilarious:

Kerro speksit! Limis, follin/follien koot?:singing: etenette nopeesti, kohta sulla baby ja mä jään yksin tänne:hilarious:

Mä oon täällä:Heartred:hilarious: varmaan ikuisesti:sorry:

Tonni, on mulla, mut en kyl usko että on mitenkään syyllinen mun vuotoihin, mut kaikkee kai kannattaa kokeilla. Nyt kun värkkiä kumminkin sorkitaan, niin sama kai se olis vetäistä siinä pois:hilarious:

NewMoon, meilläkään ei mies halunnut vk 30 jälkeen, koska maha ja vauva, mä taas en pystynyt johonkin 4kk synnytyksen jälkeen, koska ylikireä lantionpohja ja ne yhdyntäkivut oli ihan sairaita. Mutta eiköhän se siitä elvy se seksielämä, aikanaan:Heartred pitää vaan muistaa herättää se jossain kohtaa eloon, onhan se kuitenkin osa parisuhdetta:happy::Heartred

Ymmärrän kyl täysin et vuodot kyllä pitää halut pois tai pikemminkin pelon yllä ettei uskalla :oops: mulla vuoti kans ihan alussa seksin jälkeen ja tuli paniikki mut onneks ei oo sittemmin vuotanut. Mulla vaan halut varsinkin nyt toisella kolmanneksella lähellä nollaa ja jos sekstaillaan niin se tuntuu myös jotenkin epämukavalle, ja paikat kuivaa vaikka liukkaria on ja plaah :meh: miehellä taas halut on lisääntynyt niin hyvä yhdistelmä :hilarious:

Täällä on myös tämä sama vaiva tai ongelma. Multa katosi kaikki halut ja tää on kyllä kauheeta :bag: Mies haluis taas jatkuvasti, mut mulla todella kuivat paikat ja mikään ei onnistu ilman liukkaria :hilarious:
Mut oon silti yrittänyt itteäni tsempata, et josko tällä saralla asia vielä kääntyisi, mut näin pahaa haluttomuutta ei vielä ole koskaan ollut. Pyritään kuitenkin läheisyyttä antamaan joka viikko toisillemme, vaikka välillä se on mulle tosi vaikeaa, kun ei ole sitä halua. Itse luin et monilla halut lisääntyy, joten jännä juttu. Vai liittyisköhän tyttöraskauteen vaiko onkohan miten yleistä et halut häviää :confused:

Ja samaistun kyllä tuohonkin, että raskautta en osannut uskoa todeksi kun niitä tyylipuhtaita negoja on sadellut niin paljon aiemmin. Vieläkään en osaa mieltää tätä todelliseksi, mut ehkä sitten ultrassa. :shy:

Jann, sympatiat ja pahoittelut negasta, niin olisin toivonut teillekin jo plussaa :sorry::Heartred

Täällä on myös tämä sama vaiva tai ongelma. Multa katosi kaikki halut ja tää on kyllä kauheeta :bag: Mies haluis taas jatkuvasti, mut mulla todella kuivat paikat ja mikään ei onnistu ilman liukkaria :hilarious:
Mut oon silti yrittänyt itteäni tsempata, et josko tällä saralla asia vielä kääntyisi, mut näin pahaa haluttomuutta ei vielä ole koskaan ollut. Pyritään kuitenkin läheisyyttä antamaan joka viikko toisillemme, vaikka välillä se on mulle tosi vaikeaa, kun ei ole sitä halua. Itse luin et monilla halut lisääntyy, joten jännä juttu. Vai liittyisköhän tyttöraskauteen vaiko onkohan miten yleistä et halut häviää :confused:

Ja samaistun kyllä tuohonkin, että raskautta en osannut uskoa todeksi kun niitä tyylipuhtaita negoja on sadellut niin paljon aiemmin. Vieläkään en osaa mieltää tätä todelliseksi, mut ehkä sitten ultrassa. :shy:

Jann, sympatiat ja pahoittelut negasta, niin olisin toivonut teillekin jo plussaa :sorry::Heartred
Mulla kans katosi esikoisen raskausaikana halut ihan tyystin ja liukkaria tosiaan kulu ihan kiitettävästi kun paikat oli niin kuivat. :rolleyes: Mulla se ei helpottanu koko aikana, palautu sitten pikkuhiljaa synnytyksen jälkeen.

Terkkuja rantasaunalta :smiley-angelic003 IMG-20201009-WA0010__01__01.jpg

Arvatkaa ku täällä ei ole uunia :hilarious: koitetaan sit pizzat paistaa pannulla prkl :laughing001

Mul oli alkuraskaus niin kauheaa ettei oikeen ollu rv8 jälkeen seksii, nyt on välillä mut harvemmin. Ei tee mieli yhtään ja kuivaa ku saharassa sen osin mut uskon et oma mieli tekee tepposet et on muka niin varovainen ettei sit seksii oo.

Olo alkaa helpottaa pikkuhiljaa täällä ja rv18+0 eli rvk 19 käynnissä nyt!! Hitto on ihan outoo et muka edelleen raskaana.... en vaan usko. Poikaolo mutta kun käytiin ultrassa nii lääkäri selitti tyttöjuttuja mut en usko että vielä ees vois nähdä. Mun mielestä poju tulossa saa nähdä oonko ihan kujilla. Tää on siis hyvin ennen aikainen arvaus tää tyttö ku elimiä ei ainakaan näkynyt mut sano myös et tässä vaiheessa harvemmin luvataan sukupuolesta mitään. Millon @Sammie sai tyttölupauksen ja @NewMoon poika lupauksen?

Pahoittelut Jannn❤️ Ihanalta näyttää maisemat. Ja muutenkin kuulostaa mökkiviikonloppu ihanalta! Ei kyllä ole meikäläisen osalta pelkoa, että täältä ihan nopeasti olisin poistumassa:)

Smoothie, onnea tyttölupauksesta.

Täällä on ovis jälleen kerran yritetty hyödyntää, mutta usko luomuihmeeseen on kyllä meillä molemmilla jo aika nollassa. Mies on aikasemmin jaksanut valaa uskoa ja uskoa plussaan. Nyt Lähinnä kai tässä jo molemmat odotellaan uuden kierron alkamista.

Meilläkin on kyllä läheisyyttä hyvin joka päivä ja sitä haluaisin kyllä koko ajan :) mut seksi :wtf: :hilarious: musta tuntuu et toi on ihan 50/50 et lisääntyykö vai väheneekö halut.

Jesbe, vitsi kun säkin oot jo pitkällä :woot:

Ja kiitos teille kaikille onnitteluista ja reagoinnista! :happy:

Me ollaan myös omalla mökillä. Aurinkopaneelit ei lataa oikein kunnolla enää näin syksyllä, joten kynttilän valossa ollaan sähkön säästämiseksi. Ja voin paljastaa, että on ollut romanttista. :wink

Onko kukaan muuten koskaan kuullut siitä, että häiritseekö seksi mahdollisesti alkion kiinnittymistä luteaalivaiheessa.? Yritin googlata, mutta en löytänyt oikein mitään. Mies miettii sitä joka kuukausi oviksen ja kp1:n välissä seksin jälkeen. :bookworm:

Me ollaan myös omalla mökillä. Aurinkopaneelit ei lataa oikein kunnolla enää näin syksyllä, joten kynttilän valossa ollaan sähkön säästämiseksi. Ja voin paljastaa, että on ollut romanttista. :wink

Onko kukaan muuten koskaan kuullut siitä, että häiritseekö seksi mahdollisesti alkion kiinnittymistä luteaalivaiheessa.? Yritin googlata, mutta en löytänyt oikein mitään. Mies miettii sitä joka kuukausi oviksen ja kp1:n välissä seksin jälkeen. :bookworm:

Mä oon itseasiassa kuullu että sperma kiinnittymisen aikaan vois jopa edesauttaa kiinnittymisessä. Et se sperma jotenkin aktivois limakalvoa tms :rolleyes: :bookworm:

Mä oon kuullut et ivf alkionsiirron jälkeen ei ainakaan suositella seksiä :pompus: mutta pitääkö paikkaansa? Jos pitää niin kai esim orgasmi supisteluineen tai raju seksi voisi häiritä kiinnittymistä??:confused005

Pizza oli ihan ok, itse asiassa hogasin, että mikrossa on uunitoiminto o_O en tiedä osasinko täysin käyttää, mut ok pizza tuli! Täällä kans kynttilät ja hienot viinilasit :wink ja Vain elämää :cat: IMG_20201009_205540.jpg

Mä oon kuullut et ivf alkionsiirron jälkeen ei ainakaan suositella seksiä :pompus: mutta pitääkö paikkaansa? Jos pitää niin kai esim orgasmi supisteluineen tai raju seksi voisi häiritä kiinnittymistä??:confused005

Pizza oli ihan ok, itse asiassa hogasin, että mikrossa on uunitoiminto o_O en tiedä osasinko täysin käyttää, mut ok pizza tuli! Täällä kans kynttilät ja hienot viinilasit :wink ja Vain elämää :cat: View attachment 94688

Mulle ei sanottu et haittais kiinnittymisen kannalta, tai siis seksiä ei siksi kielletty. Mutta kun oli just punktio niin seksiä oli hyvä tulehduksien takia välttää pari päivää tai niin kauan kun tuntui kipeältä yms.

Pizza oli ihan ok, itse asiassa hogasin, että mikrossa on uunitoiminto o_O en tiedä osasinko täysin käyttää, mut ok pizza tuli! Täällä kans kynttilät ja hienot viinilasit :wink ja Vain elämää :cat: View attachment 94688

Ei oo seksiä kielletty muuta kuin punktion jälkeen vuodon aikana.

Takaisin