Raskaaksi 2019

Hurjasti onnea raskaudesta ja hyvistä ultrakuulumisista, Monette! :Heartbigred :wav

Jannnin puolesta jännittää ihan kamalasti :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting: jospa nyt!

Zararille tsemppiä raskauteen! :love7

Pahoittelut kaikille niille, joilla alkoi uusi kierto toiveista huolimatta. :sad001 Niin täälläkin, kp 8 menossa.

Moi pitkästä aikaa :greet025 Tänään realisoitui ajatus siitä, että todellakin meidän kohdalla viimeisin kevyt (4.inseminaatio) hoito toi meille raskauden :love7 En uskaltanut sitä vielä tänne silloin plussattuani kertoa, kun koko asia on tuntunut niin epätodelliselta ja pelkäsin, että jos tämä ei ole tottakaan, kunnes päästiin ensimmäiseen ultraan. Mutta nyt on menossa 7+3, alkio oli kiinnittynyt oikeaan kohtaan ja syke näkyi :happy: Vielä tänään odotellessa ultrausta olin seota täysin hermostuksesta ja epäuskosta enkä meinannut uskaltaa mennä tutkittavaksi, vaan purskahdin itkuun. Juuri mitään oireita ei ole ollut, kunnes viime viikon loppupuolelta alkoi pahoinvointi, vaan vielä sekään ei minua saanut vakuuttumaan tilastani. En uskonut tämän tapahtuvan meille ennen IVF-hoitoihin siirtymistä, josko tämä antaa toivoa niille jotka ovat jo käyneet useamman inseminaation läpi tuloksetta :Heartred Viimeksi kun tänne kirjoitin, odotin testauspäivää oletuksena, että teen negatiivisen testin kuten aiemminkin, mutta näin pääsi yllättämään. En ollut millään uskoa miten testi alkoi tummua heti, tein heti perään toisen testin ajatellen, että testin täytyy olla viallinen, sen jälkeen tein vielä testin toisesta erästä uskoen että edellinen erä oli viallinen, mutta niin vaan ne viivat tummui ja nyt toivotaan että kaikki etenee niin kuin pitääkin :excited001

Super paljon onnea!! :Heartred ihana kuulla että insseilläkin onnistuu ja vielä neljännellä. Meillä just neljäs edessä tässä tai ens kierrossa:shy:

Ja jannn, mulla ei ovitrelle näy kun max 8pv pistämisestä. Toki onhan se yksilöllistä miten poistuu mut mulla on nyt vaan tosi vahva fiilis että sä plussaat. Syön hatullisen hmm jotain jos oon väärässä:grin:p

Kiitos Alcyone :love7 Toivotaan että teidän pettymysten sekä surunkin tie kääntyy vielä onnen poluksi :Heartred Ja että me kaikki saisimme kulkea sen onnen polun päähän asti :angelic:

Kiitos :) heinäkuussa tehtiin letrot+inssi, nyt vain pistoshoito ilman inssiä.

Aika samanlainen nyt testi kuin 2h sitten, hieman haaleampi. T. Testihullu:salut
Vai näyttääkö pc viivanpaikkaaa :scratch

Nään selkeesti haalean mutta toisen viivan:wink

Joo, silloin oli dpo10/ pp8.

Joo, mun on vaikee uskoo et mul näkyisi jo dpo8 raskaus, vois olla mahd jo dpo9 jos folli irtos seur. pvä piikistä, no lähipäivinä selviää

Super paljon onnea!! :Heartred ihana kuulla että insseilläkin onnistuu ja vielä neljännellä. Meillä just neljäs edessä tässä tai ens kierrossa:shy:

Ja jannn, mulla ei ovitrelle näy kun max 8pv pistämisestä. Toki onhan se yksilöllistä miten poistuu mut mulla on nyt vaan tosi vahva fiilis että sä plussaat. Syön hatullisen hmm jotain jos oon väärässä:grin:p

Haha :grin ehkä mulla on hidas kroppa, onhan toi vaan haalistunut tässä. Mut jospa vielä lähtee vahvistumaan :wacky: siis en tod usko mutta haaveillaan nyt hetki

Haha :grin ehkä mulla on hidas kroppa, onhan toi vaan haalistunut tässä. Mut jospa vielä lähtee vahvistumaan :wacky: siis en tod usko mutta haaveillaan nyt hetki

Katotaanpa niin parin pv päästä on vahvistunut. Siis mulla on niin vahva tunne että NYT:dance011

Kiitos Jukkapalmu :love7 Voi kun teilläkin tärppäisi siitä neljännestä kerrasta :Heartred

Kiitos tsempistä ihanat :hug013:Heartred
Ootte ihan mahtavia kun jaksatte uskoa onnistumiseen sillonkin, kun ite ei siihen jaksa uskoa :smiley-angelic003
Mut ehkä kaikki pikkuhiljaa. Jospa tämä kaveri haluais nyt syntyä :smiley-angelic001

Monette: hurjasti onnea! :love7
Milloin sulla olis la? :angel7

Kiitos Zarar :love7 ja onnea itsellesi, mikäli en ole vielä muistanut onnitella :love7 Meidän pienen la olisi 21.5. ,kunpa sinne asti päästäisiin :angelic: Milloin sinulla?

Moi pitkästä aikaa :greet025 Tänään realisoitui ajatus siitä, että todellakin meidän kohdalla viimeisin kevyt (4.inseminaatio) hoito toi meille raskauden :love7 En uskaltanut sitä vielä tänne silloin plussattuani kertoa, kun koko asia on tuntunut niin epätodelliselta ja pelkäsin, että jos tämä ei ole tottakaan, kunnes päästiin ensimmäiseen ultraan. Mutta nyt on menossa 7+3, alkio oli kiinnittynyt oikeaan kohtaan ja syke näkyi :happy: Vielä tänään odotellessa ultrausta olin seota täysin hermostuksesta ja epäuskosta enkä meinannut uskaltaa mennä tutkittavaksi, vaan purskahdin itkuun. Juuri mitään oireita ei ole ollut, kunnes viime viikon loppupuolelta alkoi pahoinvointi, vaan vielä sekään ei minua saanut vakuuttumaan tilastani. En uskonut tämän tapahtuvan meille ennen IVF-hoitoihin siirtymistä, josko tämä antaa toivoa niille jotka ovat jo käyneet useamman inseminaation läpi tuloksetta :Heartred Viimeksi kun tänne kirjoitin, odotin testauspäivää oletuksena, että teen negatiivisen testin kuten aiemminkin, mutta näin pääsi yllättämään. En ollut millään uskoa miten testi alkoi tummua heti, tein heti perään toisen testin ajatellen, että testin täytyy olla viallinen, sen jälkeen tein vielä testin toisesta erästä uskoen että edellinen erä oli viallinen, mutta niin vaan ne viivat tummui ja nyt toivotaan että kaikki etenee niin kuin pitääkin :excited001

Paljon onnea! :love017

Pahoittelut Tonni. :sad001

Jannn, nyt ollaan jännän äärellä!:nailbiting::nailbiting:

Zarar, toivotaan ultrasta pelkkiä hyviä uutisia. Tsemppiä odotteluun.:Heartred

Paljon onnea Monette.:Heartred

Monette, mietinkin eräs päivä taannoin että mitä kuuluu:Heartred omg, miten ihania uutisia tulit kertomaan:Heartred onneksi olkoon!!!

Raskaus saa pelottaa ja se on ihan ok, mä meinasin jättää esikoisesta nt-ultrankin väliin, koska ensimmäinen nt-ultra oli silloin niin musertava, itkin ja oksensin ennen sitä ja luulin että varmaan pyörryn ennen kuin se on ohi. Ihan hyvä ja täyspäinen vanhempi musta silti tuli:happy: ja toi on ihan huippua että on mahkut päästä neuvolapsykalle, kaikki tuommoinen kyl kannattaa hyödyntää, jos tarjotaan, koska miksei, ei siitä ainakaan haittaa ole:happy:

Kiitos Hillis ja Nipanderi :love7 Jännitinkin hieman tässä ultraa odotellessa, että jos teistä joku kysyisi miten asian kanssa kävi, kun olen taustaillut tämän ajan. En olisi nimittäin hennonut olla kertomatta, jos joku olisi täällä kysynyt :happy:

Zararille voimia seuraaviin kahteen viikkoon! :Heartred Pitkiä päiviä... Yritä keksiä kaikkea kivaa.

Tonni, pahoittelut!

Jannn, toivon sydämestäni pysyvää plussaa sulle!

Täällä suunnilleen viikko siihen, että olisi taas kp1. Olen yrittänyt keskittyä kaikkeen muuhun ja olla huomioimatta noita alavatsan vihlaisuja. Ei ne kolmella edelliselläkään kerralla ole mitään tarkoittaneet. Onneksi syysloma alkaa perjantaina.

Kiitos Zarar :love7 ja onnea itsellesi, mikäli en ole vielä muistanut onnitella :love7 Meidän pienen la olisi 21.5. ,kunpa sinne asti päästäisiin :angelic: Milloin sinulla?

Oii tervetuloa toukokuisiin :Heartred:hug013
Tääl olis 13.5 mut en kyl usko et toi la pysyy, menee varmaan lähemmäs loppukuuta :happy7

Kaipa sinne jossain vaiheessa siirtyilen, mutten ole vielä valmis ja tätä porukkaa en jätä kyllä kokonaan :Heartred Haluan nähdä miten täällä asiat kunkin kohdalla etenee ja toivottavasti etenee lopulta parhain päin :love7

Takaisin