Mä kävin äskettäin neuvolassa. Th oli sitä mieltä, että säilytetään ap. laskettu aika, joka on 13.5 ja, että lasketaan viikot siitä mistä jo aiemminkin arvioivat eli mulla olis sitten rv 8+4, mikä ei varmasti pidä paikkaansa, oon edelleen sitä mieltä et nyt on rv 6+4. Joka tapauksessa reilun 2vkon kuluttua on ultra ja siihen varaan itse ajan äitiyspolilta. Siellä sitten arvioivat raskauden viikot tarkemmin. Eli vielä pitäisi odotella.
En kuitenkaan aio nyt yksityisellekään mennä ellei tule pakottava tarve. Aattelin tuonne parin viikon päähän odotella. Puhuin neuvolassa myös ahdistuksesta, jota ollut paljon tässä alkuraskaudessa. Siellä hoitaja otti asian hyvin vastaan ja sanoi, että jo ensi kerralla voidaan katsoa neuvolapsykologille aikaa, jos tuntuu ylitsepääsemättömille nuo ahdistuksen tunteet, ettei yksin tarvitse jäädä.
Lisäksi otettiin hb joka oli laskenut 142, viimeeksi oli 152 eli näköjään raskaus kyllä vaikuttaa veren rautapitoisuuteen
Niin ja labraan sain lähetteen, sokerirasituskin pitää ottaa kun meillä suvussa diabetestä :bag: Lisäksi oli alapaineet vähän koholla ja kehoitettiin mittaamaan kotona paineita. Noh, nyt ne näyttää ihan normaalia, mut heti jos ahdistun tai jännityn niin johan pomppaavat taivaisiin, nimim. Valkotakkikammo.
Tää ilmiö toistuu kyllä kotonakin jos oikein ahdistun jostain ja vihaan siksi kyllä niin paljon näitä verenpainemittareita
:banghead:
Muuten ei muuta täällä. Ehkä mulla on vaan vaikeuksia luottaa tähän raskauteen ja sopeutua kehon muutoksiin, et jos ne ahdistustunteetkin ja ajatukset masuasukin menehtymisestä tuleekin näistä mun omista peloista tätä raskautta kohtaan
En kuitenkaan aio nyt yksityisellekään mennä ellei tule pakottava tarve. Aattelin tuonne parin viikon päähän odotella. Puhuin neuvolassa myös ahdistuksesta, jota ollut paljon tässä alkuraskaudessa. Siellä hoitaja otti asian hyvin vastaan ja sanoi, että jo ensi kerralla voidaan katsoa neuvolapsykologille aikaa, jos tuntuu ylitsepääsemättömille nuo ahdistuksen tunteet, ettei yksin tarvitse jäädä.
Lisäksi otettiin hb joka oli laskenut 142, viimeeksi oli 152 eli näköjään raskaus kyllä vaikuttaa veren rautapitoisuuteen
Niin ja labraan sain lähetteen, sokerirasituskin pitää ottaa kun meillä suvussa diabetestä :bag: Lisäksi oli alapaineet vähän koholla ja kehoitettiin mittaamaan kotona paineita. Noh, nyt ne näyttää ihan normaalia, mut heti jos ahdistun tai jännityn niin johan pomppaavat taivaisiin, nimim. Valkotakkikammo.
Tää ilmiö toistuu kyllä kotonakin jos oikein ahdistun jostain ja vihaan siksi kyllä niin paljon näitä verenpainemittareita
:banghead:Muuten ei muuta täällä. Ehkä mulla on vaan vaikeuksia luottaa tähän raskauteen ja sopeutua kehon muutoksiin, et jos ne ahdistustunteetkin ja ajatukset masuasukin menehtymisestä tuleekin näistä mun omista peloista tätä raskautta kohtaan

arvaa tekeekö mieli testata uusiks kohta

tää käy kyllä kestävyyslajeista tää odotuksen odotus, kannattaa yrittää löytää arkeen miellyttäviä asioita ja pettymyksensietokeinoja, muuten tässä pälli on leviänä
Tänään realisoitui ajatus siitä, että todellakin meidän kohdalla viimeisin kevyt (4.inseminaatio) hoito toi meille raskauden
En uskaltanut sitä vielä tänne silloin plussattuani kertoa, kun koko asia on tuntunut niin epätodelliselta ja pelkäsin, että jos tämä ei ole tottakaan, kunnes päästiin ensimmäiseen ultraan. Mutta nyt on menossa 7+3, alkio oli kiinnittynyt oikeaan kohtaan ja syke näkyi