Raskaaksi 2019

Löysin ihanan tekstin ja halusin jakaa sen myös teille!

Joku vauva saa alkunsa tulen ensimmäisestä kipinästä, toisen tua mukanaan kaukainen tuuli. Yhdet saavat alkunsa vain tähtien ollessa oikeassa asennossa, toiset saapuvat lahjana haikaran tuomana. Lasihelmestäkin voi vauva putkahtaa, jotkut vielä pakkaskiteessä odottaa. Kaikki arvokkaita, rakkaita ja juuri oikeanlaisia!

Tää oli mulla tiedossa, mietin vain, mistä ne tietää onko käyny yksityisellä vai ei? Tuli siis vain mieleen..

Periaatteessa vain jos kertoo, tai tietty Kannasta mut sieltähän saa haluamansa tekstit ja reseptit piilotettua. Toki usein on varmaan hyväkin kertoa, sillä ivf-hoidoista ja siirroista saa kuitenkin paljon tietoa seuraaviin ivf-hoitoihin: mikä toiminut, mikä ei toiminut, onko nähty jotain mikä vaikuttaa seuraaviin hoitoihin ja ennusteeseen ymsyms. Eli voi olla aika karhunpalvelus myös olla kertomatta.

Ei perse. Heräsin neljältä tänään, silleen :excited001 Ei tarvinnut enää nukkua, vaikka kuja yritti.

Kesällä kävi kans kerran sama, silloin keitin kahvin ja menin parvekkeelle kattoon auringonnousua, näin lokakuussa ei todellakaan tarvi :laughing001 Istun täällä sit pimeän kaksion olkkarissa juomassa kahvia ja odottamassa koska sopii lähteä töihin.

Kivaa viikkoa allihuuppa!

Ei perse. Heräsin neljältä tänään, silleen :excited001 Ei tarvinnut enää nukkua, vaikka kuja yritti.

Kesällä kävi kans kerran sama, silloin keitin kahvin ja menin parvekkeelle kattoon auringonnousua, näin lokakuussa ei todellakaan tarvi :laughing001 Istun täällä sit pimeän kaksion olkkarissa juomassa kahvia ja odottamassa koska sopii lähteä töihin.

Kivaa viikkoa allihuuppa!

Aijaa:hilarious: meil oli viikonloppuna reservissä lapsi vahvistuksia, niin tuli kyllä nyt nukuttua niin sikeästi, et oon varmaan ollut jossain koomassa:hilarious: muutenkin välillä tutkin tosta mun kellosta uni tietoja, niin joinain öinä mulla on niin monta tuntia syvää unta, et oikeesti googlasin, et onko se enää edes tervettä:hilarious:

Aijaa:hilarious: meil oli viikonloppuna reservissä lapsi vahvistuksia, niin tuli kyllä nyt nukuttua niin sikeästi, et oon varmaan ollut jossain koomassa:hilarious: muutenkin välillä tutkin tosta mun kellosta uni tietoja, niin joinain öinä mulla on niin monta tuntia syvää unta, et oikeesti googlasin, et onko se enää edes tervettä:hilarious:

Mulla on kans miehellä se Oura -sormus ja se kyylää siitä aina :hilarious: "Voi vee, siis kato nyt, taas tuli vaan kuus tuntia nukuttua, ja kato, kato, kato! Tossakin olin hereillä!"

Tänään taas toi laite hymyili mulle :Heartred:hello2 laitoin nyt oikeen miehelle kuvan että nyt kotiin sieltä. Eilen puhuttiin kyllä että vois tänään tulla mutta menee ehkä myöhään. Edellinen kerta oli torstaina ei ehkä se paras mut ei mikään mahotonkaan.
ihanaa päivää kaikille :Heartred

Noniin, tänne kyllä kannattaa avautua:hilarious: aamulla oli vuotoa, jotain dpo päiviä siis eletään. Se on hyvä, oon ollu jo ihan huolissaan et miten kauas se tähystys tässä menee:happy:

Soitin polille ja meidän lähete oli vihdoin mennyt perille, ainoo niin välissä oli tullu niin paljon lähetteitä että ensikäynti siirtyy joulukuun alusta tammikuun alkuun. Mutta ivf ei ole jonoa yhtään että hoidon suunnittelukäynti voidaan varata heti ensikäynnillä..

Okei! Tosi hyvä et jonoa ei ole! Nyt on lähete perillä ja asiat lähtee rullaamaan eteenpäin:Heartred

Mulla alkoi yöllä ihan hirvee toispuoleinen selkäkipu. Heräilin parin tunnin välein korjaamaan asentoa. Mulla tänään se neuvola, mut jotenkin ihan se tunne, että se alkio on kuollut mun kohtuun. En tiedä, toivon et tää on nyt vaan mun pelko eikä oikea tunne, mut pahoin pelkään. Jotenkin tää selkäkipu on niin samanlaista kun viimeeksi ennen edellistä keskenmenoa. Muutenkin tosi kiva mennä neuvolaan höpisemään kun viimeiset 3vrk oon ollut ihan täynnä tätä angioödeema eli allergista nesteturvotusta ja paino on sen takia noussut 4kg parissa vuorokaudessa. Anteeksi valitus mut nyt on tositosi kurja fiilis :sad001

Mulla alkoi yöllä ihan hirvee toispuoleinen selkäkipu. Heräilin parin tunnin välein korjaamaan asentoa. Mulla tänään se neuvola, mut jotenkin ihan se tunne, että se alkio on kuollut mun kohtuun. En tiedä, toivon et tää on nyt vaan mun pelko eikä oikea tunne, mut pahoin pelkään. Jotenkin tää selkäkipu on niin samanlaista kun viimeeksi ennen edellistä keskenmenoa. Muutenkin tosi kiva mennä neuvolaan höpisemään kun viimeiset 3vrk oon ollut ihan täynnä tätä angioödeema eli allergista nesteturvotusta ja paino on sen takia noussut 4kg parissa vuorokaudessa. Anteeksi valitus mut nyt on tositosi kurja fiilis :sad001
Tuu sitte kertoo miten meni!

Joo mä kerron. Epäilen kyllä, etten tänään vielä ultraan pääse, ellen valita sit oikein kovasti kipua tms. :hilarious:

Ääh. Olo on vaan aivan supertuskainen. Miksei tää mun perussairauskin ois voinut vaan ottaa ja lähtee raskauden ajaks :mad:

Mut ei auta kun odotella ja toivoa parasta :smiley-angelic001

Dodih. Lähdin tänään aiemmin töistä kun motivaatio loppui seinään ja henkisesti väänsin vaan porua. Autoon päästyäni väänsin sitä porua sitten Kehä 3:lla. Siinä kun ajaessani mietin, että ajanko katolleen ojaan, vai otanko itseäni niskasta kiinni, päädyin taas jälkimmäiseen.

Olin jotenkin NIIN varma, että tää on meidän kierto. No nyt on varattu Felicitas Mehiläiseen miehelle mällitesti ja ite menen huomenna mittauttamaan ne ferrit ja estrot niinku uhosin jos paskasti käy ja kävikin :shifty: Tunteepahan ainakin tekevänsä jotakin.

Jatkanpa tässä kp11 tiputtelua ja kramppailua. Kokemuksesta huomenna tiputtelee enemmän ja virallinen kp1 ylihuomenna, eli ainakaan luteaali ei ole naurettava. Fuuuuuuuuuck :arghh:

Dodih. Lähdin tänään aiemmin töistä kun motivaatio loppui seinään ja henkisesti väänsin vaan porua. Autoon päästyäni väänsin sitä porua sitten Kehä 3:lla. Siinä kun ajaessani mietin, että ajanko katolleen ojaan, vai otanko itseäni niskasta kiinni, päädyin taas jälkimmäiseen.

Olin jotenkin NIIN varma, että tää on meidän kierto. No nyt on varattu Felicitas Mehiläiseen miehelle mällitesti ja ite menen huomenna mittauttamaan ne ferrit ja estrot niinku uhosin jos paskasti käy ja kävikin :shifty: Tunteepahan ainakin tekevänsä jotakin.

Jatkanpa tässä kp11 tiputtelua ja kramppailua. Kokemuksesta huomenna tiputtelee enemmän ja virallinen kp1 ylihuomenna, eli ainakaan luteaali ei ole naurettava. Fuuuuuuuuuck :arghh:

Voi rakas älä ainakaan aja autoa katolleen :Heartpink:Heartpink:Heartpink Mutta hyvä et skumpan avasit! Mä avaan kans perjantaina :salut

Täällä pidän kiinni viimeisistä Ovitrelle hailuroista :inpain: ei varmaan kuvassa enää edes näy kun tänne lataa.. melkein 10vrk piikistä ja 2h iltapäiväpidätyksellä :hilarious:

Liitteet

• IMG_20201005_175732.jpg
    IMG_20201005_175732.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 199
Takaisin