Kivasti on ollut keskustelua täällä
Mulla oli mielessä selaillessa monta juttua, mitä piti kommentoida, mut unohdan varmaan suurimman osan niistä nyt kun vihdoin pääsen koneen ääreen kirjottelemaan
Ensinäkin Dimoulle suuret onnittelut, toivotaan et pieni on tiukasti matkassa mukana!

Aavistinkin jotenkin, että sieltä se plussa tulee

Toivottavasti muut perässä
Osallistun minäkin tähän itseni kuvailuun, oli niin metka lukea teidän kuvauksia itsestänne :)
Eli oon 163,5 cm pitkä, tällä hetkellä päässä oma väri (ollut pitkään mustat hiukset, mut allergisoiduin väriaineille, niin lopetin jokunen vuosi sitten värjäilyt vähän vastentahtoa), joka on vaaleanruskea. Aurinko tekee semmosia blondeja raitoja kivasti hiuksiin.

Oon huono laittamaan hiuksia, sutasen usein nutturan, letitän tai pidän auki, hiukset on pitkät ja suorat. Painan n. 60 kg. Ei tatuointeja, irtoripsiä, hienoja kynsiä, eikä lävistyksiä, ainoastaan 3 korvareikää

Silmät merensiniset, joissa on vihertävä vivahde.
Urheilullinen oon, joskus liikaakin ja mies joutuu mua toisinaan oikasemaan vaatetuksen kanssa, kun en voi kaupungissa kulkea joka paikkaan lenkkareissa tai tuulipuvussa

(tiedän, noloa, mut oon niin mukavuudenhaluinen ja välillä maalainen)

Tykkään kyllä pukeutua naisellisesti, myötäileviin vaatteisiin, mut vaatteet on aika normit (oon nyt opetellut käyttämään muutakin, kun mustaa eli pinkkiä, sinistä, vihreää ja mitä nyt näitä basic-värejä on) Polvimittaisista mekoista pidän, etenkin kotelomekoista ja laitan kyllä naamaani nätiksi, mut sit pitää olla joku syy siihen, kuten johonkin lähteminen, juhlat tai muuten ihmisten ilmoilla oleminen, töissä tai koulussa. Näin kesäisin ja kotona oon superlaiska naaman kanssa eli kuljen meikittä paljon. Hiuksissa sama juttu eli laitan yleensä vaan sillon kun on jotain tärkeämpää.
Urheilu on vaihtuvissa määrin mun juttu. Luonteeltani oon sellainen hölöttäjä, puhun liikaa

Oon avoin ja sanon asiat aika usein just niin kun ne on eli suoraan, mutta kohteliaasti. En kyllä oo mitenkään kovin persoonallinen, sellainen tavis.

Toisinaan tarviin paljon omaa tilaa ajatuksineni, viihdyn hyvin kotosalla ja nään itteni niin pullantuoksuisena kotiäitinä

Armottoman herkkä oon myös, sellainen pilvilinnojen piirtelijä ja kaiken luovan rakastaja sekä tekijä. Hiukan adhd- ja tee se itse- tyyppiä sekä sähläri