Raskaaksi 2019

Kp23, mutta ovistesti edelleenkään plussana :arghh: Kauankohan sitä jaksaisi vielä toivoa, että tästä kierrosta tulisi jotain järkevää o_O Kerran olen tosiaan ovisplussan saanut vasta kp29, mutta tässä kierrossa kuitenkin digi näytti plussaa kp18 ilman muita oireita (ja hennolla viivalla...) eli ehkä elättelen vielä hetken toiveita "oikeesta" plussasta kun maanantain ultrassa kuitenkin oli hyvä iso folli…

Jos vaikka tallettelis. Urakalla. Varmuudeksi :hilarious::hug003 Nyt kun ei, IHME, edes tiputtele!?

Ne hetket on hyvä käyttää aina käyttää hyödyksi:Heartred minkä kokoinen se folli silloin oli?

Täällä on oksennettu nyt kahvin takia. Ei menny alas ei. Ja nyt ihan kunnolla oksensin eikä sellaista kyölimistä vaan ihan vatsanpohjassa veti kaksi kerroin ja sit monta yökkäystä ja sit lerva. Toki mulla on huonovointisuus ennen menkkoja mut toi oli kyl jo voimakasta. Muuten ei oo ku rinnat kipeet ja menkkamaisia jomoi ja vv holskimalla tulee

Täällä odotellaan jännityksellä ensi viikon ultraa. Pahoinvointi alkanut ja alavatsakipuja jonkin verran. Toivottavasti kaikki hyvin... vielä ei osaa kovinkaan paljon iloita, kun ei ole sykettä nähnyt.

Kiitos kaikki ihanat :Heartred Itku pääsi itseltäkin.

Mies tuli äsken kotiin. Ennen tikun näyttämistä sanoin ettei saa kommentoida samoin kuin viimeksi (jolloin sanoi vain "jaa") joten sanoi sitten että siinä on kaksi viivaa. Ei mikään klassinen leffahetki tämäkään :laughing021

Tekis mieli varata neuvola ja kertoa äidille ja kaivaa vauvavaatteet esiin ja mitä kaikkea, mutta pitää nyt yrittää ottaa ihan rauhassa. Ainakin sinne veritestiin odottaa. Vaaleanpunaista tuli paperiin testiä tehdessäkin, mutta koitan ajatella että ei sillä väliä.

Ne hetket on hyvä käyttää aina käyttää hyödyksi:Heartred minkä kokoinen se folli silloin oli?

No ei häntä mitattu :confused: Siinä ultratessa vaan näytti niitä ja oli silleen "Ja täällä oikealla, oho, tossa onkin vähän tuollainen isompi" ja palattiin siihen, että enkös mä lauantaina saanut cb dualin plussan? Ja siihen se pohdiskelu sitten jäikin :hungover:

Takaisin