Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kellään kokemusta noista teroista?
En välittäis lukea niitä kaikkia kamalia sivuoireita joita selosteessa sivu kaupalla mut oliskiva tietää mitä odotettavissa![]()
Lääkäri oli sanonut, ettei korjaannu enää. Kontrollia halusi laittaa testosteronin tarkkailuun pelkästään.Voi ei Helena, olen pahoillani![]()
onko mahdollista että tuo voisi korjaantua itsestään vielä myöhemmin? Tai tuleeko mitään kontrollia asiasta?
AutsArmoton vitutus ja ahdistus, turvotus, kovat leposykkeet mulla :D
Kiitos <3Voi ei mitä uutisia, hurjasti voimia!![]()
Kiitos <3Helena voimia
Mulla tuntunut näppyjä kohdunsuulla ja googletin, en muista nimeä nyt, mut ei kai vakavaa..toiv..
En mäkään jois hoidoissa..

Älä syytä itseäsi ja kovasti voimia <3 olet voimakas ihana nainen !Kaduttaa ihan hirveästi, miksemme hommanneet neljättä pian kolmannen perään. Itseäni voin syyttää, kun hypin työpaikasta toiseen urakehityksen perässä. Lisäksi keskimmäisen ADHD oli kovin pahana silloin, kun lääkitystä ei vielä ollut. Mies teki kahta työtä ja oli superväsynyt. Arvelee sen vaikuttaneen sairastumiseensa. Itse kävin työn lisäksi opiskelemassa. Olis pitäny jättää kaikki ylimääräinen ja toteuttaa tämä suurin unelma, joka nyt jää.
Itsesääli riittäköön. Häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä
Alettiin tekemään eilen miehen kanssa suunnitelmia vaihtoehtoisesta tulevaisuudesta. Se sisältää paljon matkustelua ja puhuimme mahdollisuudesta muuttaa ulkomaille sitten, kun lapsilla on omat perheet/ovat aikuisia. Mun sydämestä on jäänyt palanen Irlantiin, Islantiin ja Tanskaan. Mieskin sanoi, että vois harkita muuttoa Tanskaan, Irlantiin tai Sveitsiin. Hän pystyy tekemään työnsä missä vain. Kannusti mua myös aloittaan opiskelut uudelle uralle heti, kun talous sallii.
Seuraavaks pitäis hommata uus auto. Nyt ei tartte kattella farmarimuotoista vaan pienempikin riittää.
Tästä lähin jatkan teidän tsemppausta, ihanaiset![]()
Niin sinäkin <3Älä syytä itseäsi ja kovasti voimiaolet voimakas ihana nainen !

Kiitos <3 lupaan et kun raskaudun niin saan sen oman ensimmäisen ja pysyn loppuun asti. Ikävä kuulla mutta sen verran on tultu tutuiksi täällä et tiedän että kestät stressiä niin hyvin että ihan kadehdin mutta tosi ikäviä uutisia oli. Ei ole sanoja.....Niin sinäkin![]()
![]()
Kaduttaa ihan hirveästi, miksemme hommanneet neljättä pian kolmannen perään. Itseäni voin syyttää, kun hypin työpaikasta toiseen urakehityksen perässä. Lisäksi keskimmäisen ADHD oli kovin pahana silloin, kun lääkitystä ei vielä ollut. Mies teki kahta työtä ja oli superväsynyt. Arvelee sen vaikuttaneen sairastumiseensa. Itse kävin työn lisäksi opiskelemassa. Olis pitäny jättää kaikki ylimääräinen ja toteuttaa tämä suurin unelma, joka nyt jää.
Alettiin tekemään eilen miehen kanssa suunnitelmia vaihtoehtoisesta tulevaisuudesta. Se sisältää paljon matkustelua ja puhuimme mahdollisuudesta muuttaa ulkomaille sitten, kun lapsilla on omat perheet/ovat aikuisia. Mun sydämestä on jäänyt palanen Irlantiin, Islantiin ja Tanskaan. Mieskin sanoi, että vois harkita muuttoa Tanskaan, Irlantiin tai Sveitsiin. Hän pystyy tekemään työnsä missä vain. Kannusti mua myös aloittaan opiskelut uudelle uralle heti, kun talous sallii.
Seuraavaks pitäis hommata uus auto. Nyt ei tartte kattella farmarimuotoista vaan pienempikin riittää.
Kaduttaa ihan hirveästi, miksemme hommanneet neljättä pian kolmannen perään. Itseäni voin syyttää, kun hypin työpaikasta toiseen urakehityksen perässä. Lisäksi keskimmäisen ADHD oli kovin pahana silloin, kun lääkitystä ei vielä ollut. Mies teki kahta työtä ja oli superväsynyt. Arvelee sen vaikuttaneen sairastumiseensa. Itse kävin työn lisäksi opiskelemassa. Olis pitäny jättää kaikki ylimääräinen ja toteuttaa tämä suurin unelma, joka nyt jää.
varmasti piristää ja innostaa suuntautumaan myös siihen tavoitteeseen ja uusiin opintoihin :) voimia kuitenkin asian käsittelyyn, suru täytyy ja saa surra ensin 
Onko kellään kokemusta noista teroista?
En välittäis lukea niitä kaikkia kamalia sivuoireita joita selosteessa sivu kaupalla mut oliskiva tietää mitä odotettavissa![]()
ainahan sitä jossittelee itsekin kaikilla asioilla, mutta varmasti siihen on ollut hyvät syyt, että ei silloin tullut hankittua sitä neljättä, eikä mitenkään oo teidän vika
todella kurjaa. Ihanan kuuloisia suunnitelmia silti
kaikkea hyvää tulevaisuuteen, mitä se ikinä tuokaan tullessaan
Kiitos! Tsemppiä sinulle <3Kiitoslupaan et kun raskaudun niin saan sen oman ensimmäisen ja pysyn loppuun asti. Ikävä kuulla mutta sen verran on tultu tutuiksi täällä et tiedän että kestät stressiä niin hyvin että ihan kadehdin mutta tosi ikäviä uutisia oli. Ei ole sanoja.....
Totta puhut! Plussatuulia sinulle, olet ajatuksissa <3Eihän sitä millään olisi voinut tietää että tulevaisuus toisi jotain näin ikävää tullessaanainahan sitä jossittelee itsekin kaikilla asioilla, mutta varmasti siihen on ollut hyvät syyt, että ei silloin tullut hankittua sitä neljättä, eikä mitenkään oo teidän vika
todella kurjaa. Ihanan kuuloisia suunnitelmia silti
kaikkea hyvää tulevaisuuteen, mitä se ikinä tuokaan tullessaan
![]()
Kiitos! Ei olla puhuttu, kun ei näytteestä löytynyt yhtäkään siittiötä. Mutta tällä mennään. Tsemppiä sinulle <3Älä syytä itseäsi. Kertomastasi päätellen elämäntilanteenne kuulostaa olleen silloin melko vaativa että tuskin siinä neljättä lasta niin tuli mietittyä tai kuumeiltua ja ethän mitenkään osannut tälläistä aavistaa tapahtuvan jos muut lapset tuli suht helposti. Plus mistä sitä tietää haaveilisitko silti nyt viidennestä jos olisitte silloin kolmannen perään heti neljännen "tehneet".
Tuli mieleen vielä, että oletteko hoidoista puhuneet? Siittiöitähän voi jollain toimenpiteellä saada kiveksistä silti ulos jos niitä siellä on ja hedelmöittää icsillä. Toki kallistahan se on kun yksityiselle pitäisi mennä.
Mutta jokatapauksessa ihanalta kuulostaa noikin tulevaisuuden suunnitelmat!varmasti piristää ja innostaa suuntautumaan myös siihen tavoitteeseen ja uusiin opintoihin :) voimia kuitenkin asian käsittelyyn, suru täytyy ja saa surra ensin
![]()
Kiitos <3 Plussatuulia sinulle!!Älä syytä itseäsi! Oot tehnyt silloin päätöksen niillä voimavaroilla, joita sulla on silloin ollut ja se on ollut silloin oikea päätös!