Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ymmärrän! Ja hatunnosto kyllä että jaksat odottaa testauksen kanssa. Eräs ei kauheesti jaksanut :bag:

Dimou miten voit olla noin viilipytty :angelic: en varmaan pystyis housuissani
Täällä dpo 11 tai jotain, en oo edes kärryillä, flo lupaa menkkoja tiistaille ja voin lyödä pääni pölkylle, että sieltä ne tulee
Missä vaiheessa kiertoa muut menee?
Täällä dpo 11 tai jotain, en oo edes kärryillä, flo lupaa menkkoja tiistaille ja voin lyödä pääni pölkylle, että sieltä ne tulee
Kp6, jo valmiiksi vähän luovuttajafiiliksillä, vaikka onkin taas hoitokierros:bag:
Ymmärrän fiiliksen, ehditäänkö tekeen vaan yks inssi ennen kesätaukoa?

Iteki oot! Millo testaat?! Dpo3 täällä
usko on ihan täys 0 plussaan
turvotusta on ollu mutta se voi olla ihan normaalia, tuntuu että joka kierto on nyt km jälkeen ollu ihan erilaisia oireita täynnä 
Joo, sit saa ainakin yhden, ehkä jopa kaks (huonolla=mun tuurilla) kiertoa taas venailla:bag: jostain pitäis nyt kaivaa se, nyt raskaudutaan fiilis, mut ei vaan millään meinaa irrota. Vähän ärsyttää itteäkin, vaik tuskin sillä on mitään väliä lopputuloksen kannalta![]()
mutta toivotaan silti että ei tarvis mennä inssejä pidemmälle ja plussa tuliskin jo nyt! 
Mä oon kans miettinyt miks mun vuoto on ihan onneton nykyään ku ennen vuosin kuin teurassika mikä ei ollut kivaa mut ainakin tiesi et limis ookoo... Noh sit söinkin pillereitä 8 vuotta ja tämä on lopputulos..Kp3 ja menkat melkeinpä lusittu. Tänään on vaan tiputellu vähän. Menkat vaan koko ajan niukkenee. Yleensä on ollu sen 3päivää kunnon vuotoo nyt oli just ja just 2 päivää. Joista eka oli runsaampaa ja sit iltaa kohden jo alko niukkenee. Toisena päivänä oli suht normivuoto mikä taas iltaa kohden niukkeni ja tänään ei oo kun vaan tiputellu
Joo, sit saa ainakin yhden, ehkä jopa kaks (huonolla=mun tuurilla) kiertoa taas venailla:bag: jostain pitäis nyt kaivaa se, nyt raskaudutaan fiilis, mut ei vaan millään meinaa irrota. Vähän ärsyttää itteäkin, vaik tuskin sillä on mitään väliä lopputuloksen kannalta![]()
siis miksi edes jaksan uskoa
oireet on kyl kovat nykyään oviksen aikaan niin sikäli, mut vitut..no kohta selvii amh, onko edes munia enää jäljellä 
Mä en tajuu kui aina oviksen aikaan uskon et nyt tärppää mut heti oviksen jälkeen suurimmalta osin lässähtää usko :arghh:siis miksi edes jaksan uskoa
oireet on kyl kovat nykyään oviksen aikaan niin sikäli, mut vitut..no kohta selvii amh, onko edes munia enää jäljellä
![]()
kävi myös mielessä onko se sit tuolla kaapissa seuraavat 9kk jos en nyt sitä juo
:angelic:En mä usko, että kohtuullisella käytöllä voi mitenkään tuhota muuten hyviä mahiksia. Ihan hyvällä omallatunnolla siis jokusen ottaisin, jos mieli tekis.Ja nytkin juonu pari annosta alkoholia ja polttanut parit..tuhoonko mahikset ihan itse, ei kai näillä voi tuhota jos vahvasti raskautuis??ei vaan jaksa enää elää joka päivä siveellisti kun ei kuitenkaan mitään tapahdu...