Raskaaksi 2019

Dimou miten voit olla noin viilipytty :angelic: en varmaan pystyis housuissani :hilarious:

Täällä dpo 11 tai jotain, en oo edes kärryillä, flo lupaa menkkoja tiistaille ja voin lyödä pääni pölkylle, että sieltä ne tulee :finger:

Missä vaiheessa kiertoa muut menee?

Dimou miten voit olla noin viilipytty :angelic: en varmaan pystyis housuissani :hilarious:

Täällä dpo 11 tai jotain, en oo edes kärryillä, flo lupaa menkkoja tiistaille ja voin lyödä pääni pölkylle, että sieltä ne tulee :finger:

Iteki oot! Millo testaat?! Dpo3 täällä

Kp6, jo valmiiksi vähän luovuttajafiiliksillä, vaikka onkin taas hoitokierros:bag:

Kp4, luomukierto taas. Ehkä ens kierrossa syön vimoset letrot ja testaan lutinuksen.

Ymmärrän fiiliksen, ehditäänkö tekeen vaan yks inssi ennen kesätaukoa?

Joo, sit saa ainakin yhden, ehkä jopa kaks (huonolla=mun tuurilla) kiertoa taas venailla:bag: jostain pitäis nyt kaivaa se, nyt raskaudutaan fiilis, mut ei vaan millään meinaa irrota. Vähän ärsyttää itteäkin, vaik tuskin sillä on mitään väliä lopputuloksen kannalta:hilarious:

Iteki oot! Millo testaat?! Dpo3 täällä

En testaa ennenkun tulee joku jäätävä oireiden kasa yhtäkkiä tai menkat myöhässä :laughing001 usko on ihan täys 0 plussaan :schoked025 turvotusta on ollu mutta se voi olla ihan normaalia, tuntuu että joka kierto on nyt km jälkeen ollu ihan erilaisia oireita täynnä :violent001

Joo, sit saa ainakin yhden, ehkä jopa kaks (huonolla=mun tuurilla) kiertoa taas venailla:bag: jostain pitäis nyt kaivaa se, nyt raskaudutaan fiilis, mut ei vaan millään meinaa irrota. Vähän ärsyttää itteäkin, vaik tuskin sillä on mitään väliä lopputuloksen kannalta:hilarious:

Mies sanoo kans mulle aina että pitää olla vaan positiivinen, mutta tuskinpa se kauheesti vaikuttaa lopputulemaan. Kuun ja tähtien ja muun shaiban pitää vaan olla oikeessa asennossa :laughing002 mutta toivotaan silti että ei tarvis mennä inssejä pidemmälle ja plussa tuliskin jo nyt! :hug007

Kp3 ja menkat melkeinpä lusittu. Tänään on vaan tiputellu vähän. Menkat vaan koko ajan niukkenee. Yleensä on ollu sen 3päivää kunnon vuotoo nyt oli just ja just 2 päivää. Joista eka oli runsaampaa ja sit iltaa kohden jo alko niukkenee. Toisena päivänä oli suht normivuoto mikä taas iltaa kohden niukkeni ja tänään ei oo kun vaan tiputellu

Kp3 ja menkat melkeinpä lusittu. Tänään on vaan tiputellu vähän. Menkat vaan koko ajan niukkenee. Yleensä on ollu sen 3päivää kunnon vuotoo nyt oli just ja just 2 päivää. Joista eka oli runsaampaa ja sit iltaa kohden jo alko niukkenee. Toisena päivänä oli suht normivuoto mikä taas iltaa kohden niukkeni ja tänään ei oo kun vaan tiputellu
Mä oon kans miettinyt miks mun vuoto on ihan onneton nykyään ku ennen vuosin kuin teurassika mikä ei ollut kivaa mut ainakin tiesi et limis ookoo... Noh sit söinkin pillereitä 8 vuotta ja tämä on lopputulos..

Mulla on kp 30. Ehkä dpo 9, mutta jotenkin vaikea uskoa niin aikaiseen ovikseen varsinkaan kun ei ollut kovin vahvoja ovisoireita. Ollaan nyt puhuttu miehen kanssa, että mahdollisesti laitetaan yritys tauolle tämän kierron jälkeen, jos ei tärppiä tule.

Mä en tajuu kui aina oviksen aikaan uskon et nyt tärppää mut heti oviksen jälkeen suurimmalta osin lässähtää usko :arghh::smiley-angry019 siis miksi edes jaksan uskoa :hilarious: oireet on kyl kovat nykyään oviksen aikaan niin sikäli, mut vitut..no kohta selvii amh, onko edes munia enää jäljellä :wtf:

Ja nytkin juonu pari annosta alkoholia ja polttanut parit..tuhoonko mahikset ihan itse, ei kai näillä voi tuhota jos vahvasti raskautuis??:oops: ei vaan jaksa enää elää joka päivä siveellisti kun ei kuitenkaan mitään tapahdu...

Mä en tajuu kui aina oviksen aikaan uskon et nyt tärppää mut heti oviksen jälkeen suurimmalta osin lässähtää usko :arghh::smiley-angry019 siis miksi edes jaksan uskoa :hilarious: oireet on kyl kovat nykyään oviksen aikaan niin sikäli, mut vitut..no kohta selvii amh, onko edes munia enää jäljellä :wtf:

Mun lopputulema on et hormonit tekee ton mielialavaihdoksen etkä ite hirveesti voi siihen vaikuttaa ns tsemppaamalla ja positiivisella ajattelulla, ei ainakaan joka kierto. Toki aiemmat epäonnistumisetkin vaikuttaa taustalla vaikka eivät liitykään hormoneihin. Yrityksen alussa varmaan joku jännitys ja adrenaliini tms varmaan saa olemaan optimistisempi ja odottavainen :rolleyes:

Mä mietin tänään pitkään juonko ton eilen tälle illalle ostamani siiderin kun luulin et pistokset alkaa vasta la-su. No en nyt sit juonu, katotaan mite käy huomenna kun taas aurinko paistaa ja toi siideri on musta myös tosi hyvänmakunen :hungry: :hilarious: kävi myös mielessä onko se sit tuolla kaapissa seuraavat 9kk jos en nyt sitä juo :chicken: :wideyed: :angelic:

Ja nytkin juonu pari annosta alkoholia ja polttanut parit..tuhoonko mahikset ihan itse, ei kai näillä voi tuhota jos vahvasti raskautuis??:oops: ei vaan jaksa enää elää joka päivä siveellisti kun ei kuitenkaan mitään tapahdu...
En mä usko, että kohtuullisella käytöllä voi mitenkään tuhota muuten hyviä mahiksia. Ihan hyvällä omallatunnolla siis jokusen ottaisin, jos mieli tekis. :grin

Takaisin