Raskaaksi 2019

Newmoon, piti kysyä sulta jo aiemmin mutta unohdin täysin. Kerroit, että miehesi söi sitä sermatrop alfa valmistetta. Oliko sillä mitään vaikutusta? Tilasin juuri miehelle tuota, kun mietin että helpompi ottaa vain yhtä tablettia kun tuhatta eri. En vain netistä oikeen löytänyt mitään "arvosteluja" tuotteesta :oops:

Ei vielä, huomenna (=tiistai) vasta. Saa kyllä nähdä pystyykö tänä yönä nukkumaan...

Mua ei oo toi lapsi tuntemattoman kanssa jotenkin kiinnostanut yhtään, mut teiniäidit ois kyllä kiva :bag::rolleyes:

Tsempit siirtoon:thumright tykkäsin siitä toisenlaiset äidit enemmän. Sama kun temppareista on tullut vanhetessaan aika ala-arvoinen. Jotenkin tuntuu että kaikesta on tullut vähän liian sensaatiohakuista:nailbiting:

Tsempit siirtoon:thumright tykkäsin siitä toisenlaiset äidit enemmän. Sama kun temppareista on tullut vanhetessaan aika ala-arvoinen. Jotenkin tuntuu että kaikesta on tullut vähän liian sensaatiohakuista:nailbiting:

Mietinkin tuleeko sitä aikusten versiota enää millonkaan. Siinä oli joskus joku ivf-hoidoista plussanut parikin. En oo näitä nuorisolaisia jaksanut kattoa ollenkaan.:grin

Dimou jee kerro sit kuin meni!

2020 ryhmässä pohdittiin, jos on monta päivää ovisplus, mistä lasketaan ovulaatio? Eihän sitä "kuuluisi" testata montaa päivää, mutta itsekin sain taas aamulla yhtä tumman liuskan kuin eilen, joten..onko tänään kuitenkin dpo0? Ajattelin laskea niin. Lämmöt oli myös jo noussut, tosin oli hieman myöhäinen mittaus, huomenna uusiksi aiemmin.

Mä olen aina laskenut ekasta ovisplussasta. Yleensä ne kivutkin tuli selkeästi niin dpo 0 oli just se seuraavan päivä. Mulla on joskus kolmekin päivää ollut plussalla, mutta luteaali ollut aina sama, kesti se plussa sit 1-3 päivää.

Joo, sunnuntaina kipuili munasarjat ja eilen alaselkä ja yleisesti alavatsa. Nyt vielä tuntuu vähän aristusta samoilla seuduilla.

Laitoin tän epähuomiossa väärään ketjuun, piti mennä 2020

Mun ei pitänyt enää testata, vuoto pitäs alkaa tänää tai viimestään huomenna. Mä yritin ottaa kynnellä tuota ihme pistettä testistä pois nii tuo vähä levis/lähti siitä kohtaa. Mut ihan selkee haamu edelleen, ja negatiivikuvastakin näkee et punertaa. Tää on n. 4 min kohdalla eli ihan testiajalla.
Mutta miksi se ei vahvistu :sad001

Liitteet

• IMG_20200519_084932.jpg
    IMG_20200519_084932.jpg
    40.5 KB · Katsottu: 223
  • Screenshot_20200519_085300.jpg
    Screenshot_20200519_085300.jpg
    34.2 KB · Katsottu: 211
Muokattu viimeksi:
Tästä tulikin mieleen, kun sunnuntaina oli se o+ ja mulla oli vasta keskiviikkona kauheet kivut, voisko olla et Ovis on tapahtunut oikeasti vasta ke? :bookworm:
Mä pohdin tätä ku lämmöt tippui kahtena eri kertana, limaa tuli vielä jo eilen mikä pitäisi olla jo dpo2 mut lasken et tänään dpo2. Eli oli kunnon limat ja kivut vielä eilen illalla...

Mitä, mitä, mitä?! Alkaako Toisenlaiset teiniäidit joskus myös telkkarista? :eek: Just eilen miehelle kirosin, et on vain maksullisessa palvelussa...

Takaisin