Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla menee niin tunteisiin toi Riina...........
voi jestas miten se voi olla tollanen!?
vertaistukea kiitos![]()

On se uskottava että piinailu alkaa yllättäen..nyt siis kp12ikinä ei ole ollut plus näin aikasin, jotain ne letrot on tehnyt

vertaistukea kiitos![]()
ja se olis kuitenkin vielä halunnut jatkaa yritystä vaikka välit on noin jäätävät ja tulehtuneet. Ari edes on musta yrittäny keskustella asiallisestikin mut Riina vaan ohittaa kaiken, pyörittelee silmiä ja vittuilee suorastaan.
Mua ärsytti se kun ne keskusteli siellä kahvilassa se ei kattonu aria silmiin varmaan kertaakaan pyöritteli vaan!!Mulla menee niin tunteisiin toi Riina...........
vertaistukea kiitos![]()
vertaistukea kiitos![]()
en oo viel kerennyt kattoo

Huh, kyllä tuo viimeinen jakso herkisti mut!
Voikun haluis jo niin sen vauvan![]()

Huh, kyllä tuo viimeinen jakso herkisti mut!
Voikun haluis jo niin sen vauvan![]()
Kyllä siinä viimesessä jaksossa kyyneleet nousi pintaan samalla kun kamppailee sen ei tästä tuu lasta eikä kakkaa, samaan aikaan mä tänään luin @oikeuksiaodottavalle ja jotenki kamalia tarinoita onneks ei tarvii nyt synnyttää. Onko kukaan muu käynny lukemassa ig;stä?jep
tuli jotenki tosi surkee olo, et ei tästä tuu mitään.
Tänään, ainakin plussaan tuli eka jakso... pikkusen piti hengitelläMutta. Siis millos se toisenlaiset teiniäidit alkoi?![]()

Tänään, ainakin plussaan tuli eka jakso... pikkusen piti hengitellä![]()

Hyshys, rupeen just kaivautuu peiton alle kattoo tätä ihastuttavaa ja vihastuttavaa ohjelmaa![]()

Mä opin ekasta kerrasta etten sano enempääHyshys, rupeen just kaivautuu peiton alle kattoo tätä ihastuttavaa ja vihastuttavaa ohjelmaa![]()
eikö se ala jo tällä viikolla telkkaristakinJoo, tänään dpo7 eli eilen oli vasta 6 :)Juu, äitienpäivänä oli o+ :) elikkä onko tänään nyt sit Dpo7, en oo yhtään seurannut. Viime raskaus kiinnittyi dpo8 :) onko sulla jo jotain oireita?
Joo, tänään dpo7 eli eilen oli vasta 6 :)
Ei mulla mitään oireita ole :bag: